Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eigen website + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eigen website + update

geachte,

ik probeer nu al een tijdje om mijn eigen website samen te gooien!
    heb een top programma, dreamweaver studio mx, maar blijf maar mijn idee veel te basic.

link naar mijn site staat in mijn handtekening, ga gerust es zien! alle tips zijn welkom

dank bij voorbaat

kleine update! de witten is eraf en de outste grijze er terug op oogt beter!
    vind ik toch
    Last edited by david_ve; 14 september 2008, 22:25. Reden: update
    nikon stuff

Re: eigen website

Eerste die me opviel zijn de echt slechte foto's. Het hoofd van je vriendin en jezelf en dez kop van je hond zijn zo slecht uiitgesneden, daar is echt werk aan de winkel.

Vraag is ook of je voor het type site die je wil echt zo'n complex programma als Dreamweaver moet gebruiken.
    En als laatste is er de look&feel van een echte amateursite. Ik vind er persoonlijk niks aan moet ik zeggen, sorry voor het harde oordeel.

PS: een topprogramma is net als een topcamera, je maakt met een topcamera niet perse schitterende foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      heb een top programma, dreamweaver studio mx, maar blijf maar mijn idee veel te basic.
      Jouw idee en de uitwerking ervan heeft dus niks te maken met wat Dreamweaver wél kan... Dreamweaver is echt super om sites mee te bouwen. Zelf bouwde ik er ook mijn site mee.
      Je zal echter je eigen webdesignkennis moeten opschroeven om er daadwerkelijk een mooie site mee te maken.

Het uitsnijden van de hoofden is reeds eerder gezegd... Verder vind ik de site ook veel te kaal en koel, gewoonweg door de witte achtergrond zonder enige kleurcombinatie's erbij om het allemaal wat samenhangend te krijgen. Waarom je bij je hobby als webdesign linkt naar de site waar de surfer vertoeft is me dan ook totaal een raadsel
      Verder zou ik het lettertype aanpassen, kiezen voor een goed samenhangend kleurenschema... enz
      Leer zeker werken met CSS (google er maar eens op) want dat kan qua website-aanpassingen heel veel ergernis en tijd schillen!!

Mvg,
      Frederic

Comment

inderdaad, sorry is ne mercedes gebruiken om 100 meter verder naar den bakker te gaan...
        je pagina's zijn gewone html pagina's en die kan met ne gewonen tekstverwerker evengoed schrijven. ( Ik doe dat met de windows notepad )
        het is simpel, dat is goed, want te druk stoort gauw, maar de fotos zijn idd... heel slecht uitgesneden... en verder iets té kleurloos, maar elk begin is moeilijk, je hebt de start, nu opdrijven en aanpassen.

Comment

die foto's zijn idd ferm zwak.
          was een probeersel.
          ben druk aan'tzoeken naar een nieuwe vorm en stijl!
          maar geraak e neit echt uit.
          veel werk aan de winkel, zou met dynamisch navgigatie menu willen werken enzo
          nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            zou met dynamisch navgigatie menu willen werken enzo
            Wat bedoel je daarmee...?
            Hopelijk geen java-applet... 'k heb dat met m'n eerste site nog gebruikt, met gevolg dat een heel deel van m'n bezoekers niet eens konden navigeren op m'n site.
            Alles gaat werkelijk in HTML als je 't maar goed aanpakt. Gebruik desnoods rollovers.

Mvg,
            Frederic

Comment

1 knop die openschuift on onderliggende pages to openen

knop hobby's -> wendy
              -> david

en bij klik op een van de 2 de pagina, nie gelijk nu 1 pagina om te kiezen!
              nikon stuff

Comment

Working...
              X