Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CoolIris

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CoolIris

Zo pas heb ik CoolIris geïnstalleerd, echt een aanrader voor de FireFox gebruikers onder ons die graag foto's en video bekijken op het internet...

Een demo bekijken kan hier.

Zoals alles van Mozilla is CoolIris hier gratis te downloaden.

Veel plezier ermee!

Mvg,
    Frederic

Re: CoolIris

thnx ziet er cool uit

+
    Ondervindt ik eindelijk eens voordelen aan die clitoris op mijn mac muis, kan ik effectief van links naar rechts scrollen ipv van alleen van boven naar onder en omgekeerd
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Wel eigenaardig dat Piclens blijkbaar niet weet dat er een nieuwe versie onder een andere naam is, er worden geen updates gevonden voor Piclans. Ik wist dus ook niet dat het ding nu Cooliris heet.
      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

werkt precies toch ni met FF 3.0.1 (op 't werk)
        Last edited by Dirtyharry71; 8 september 2008, 13:20.
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
          werkt precies toch ni met FF 3.0.1 (op 't werk)
          Draait bij mij nochtans perfect op Firefox 3.0.1

Mvg,
          Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Draait bij mij nochtans perfect op Firefox 3.0.1

Mvg,
            Frederic
            hier ook!!

hoe hemels zou da nie zijn als dat ook met het programma picasa werkt, en niet alleen met de picasa webalbums, want daar duurt het laden iets te lang soms om het snel scrollen door afbeeldingen echt aangenaam te maken. Is er geen manier om dit in het programma picasa te krijgen?
            5DmkIII en wat glas

Comment

op 't werk: Windows2000

mss daarom

ga da thuis ook es proberen (XP)
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Werkt ook in Safari.

Comment

Heb me ondertussen eens bezig gehouden en heel m'n site Cooliris-compatibel gemaakt.
                  Als je nu over een foto gaat met je muis krijg je telkens het Cooliris-icoontje dat je toelaat heel die galerij in Cooliris te bekijken. Uiteraard enkel voor de Mozilla-surfers die Cooliris hebben geïnstalleerd op hun PC! Veel kijkplezier!

Mvg,
                  Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Heb me ondertussen eens bezig gehouden en heel m'n site Cooliris-compatibel gemaakt.
                    Als je nu over een foto gaat met je muis krijg je telkens het Cooliris-icoontje dat je toelaat heel die galerij in Cooliris te bekijken. Uiteraard enkel voor de Mozilla-surfers die Cooliris hebben geïnstalleerd op hun PC! Veel kijkplezier!

Mvg,
                    Frederic
                    Knap Frederic,heb je veel moeten aanpassen !!

Ps.ik heb cooliris geinstalleerd voor IE,ik kan je foto's met op het icoontje te klikken ook bekijken met cooliris.

Sjiek man

Mvg.
                    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                    Mijn website.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
                      Knap Frederic,heb je veel moeten aanpassen !!
                      Valt best mee hoor. Heb gewoon netjes de handleiding daartoe gelezen en uitgevoerd.

Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
                      Ps.ik heb cooliris geinstalleerd voor IE,ik kan je foto's met op het icoontje te klikken ook bekijken met cooliris.
                      Goed te weten dat die ook met IE werkt. Dat was me -zelfs na wat googlewerk- totaal onduidelijk daar ik het alleen maar terugvond voor Firefox. En daar ik altijd met Firefox surf heb ik er nooit wakker van gelegen als het nu op IE zou werken of niet

Mvg,
                      Frederic

Comment

Working...
                      X