Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Media Monkey

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Media Monkey

Ik gebruik dat nu om mijn muziekbestanden te catalogiseren/ af te spelen.
    Er is heel wat werk aan om dat allemaal goed te krijgen ( nrs veranderen, juist zetten, herschrijven enz). Stel dat mijn schijf crasht, hoe kan ik dat back-uppen,
    om dat gedane werk niet te laten verloren gaan?
    Iemand raad ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Media Monkey

nou moe
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Een beetje van een eigenaardige vraag niet? Waarom niet hetzelfde als de backup van foto's? Een externe harde schijf om je MP3s, FLAC's, ACC's of WMA's op te zetten hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        Een beetje van een eigenaardige vraag niet? Waarom niet hetzelfde als de backup van foto's? Een externe harde schijf om je MP3s, FLAC's, ACC's of WMA's op te zetten hé
        dus mediamonkey op een andere hd installeren, en gewoon overzetten ( exporteren of zo), bedoel je dit ?
        George Orwell

Comment

OK , ik dacht dat je het over de muziekfiles zelf had en niet over het programma.

Comment

ik gebruik media monkey ook. volgens mij is het zo dat als je wijzigingen aanbrengt in MM deze opgeslagen worden in het mp3-bestand. (te controleren als je met rechtermuisknop op bestand klikt en eigenschappen kiest).
            dus als je je mp3-bestanden op een HD als backup opslaat, sla je ook je wijzigingen op.

Ps test eens met één bestand, dan ben je zeker of het werkt
            Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

Comment

ik ga dit allemaal eens proberen, zeker bedankt voor de reacties
              George Orwell

Comment

Working...
              X