Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet, eindelijk mee met zijn tijd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet, eindelijk mee met zijn tijd.

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Tja, zo'n moeilijke vraag stellen aan de call-center robotjes, waar haal je het in je hoofd ?
    Het is altijd al zo geweest dat bij comfortnet die webruimte niet in het aanbod zit...waarom zou dat dan nu wel het geval zijn.
    Staat zelfs vermeld op de site van telenet, dus ik waar de madame dat vandaan haalt
    Mvg Tim

Comment

Die "madam" wordt betaald in functie van het aantal gesprekken per uur, dus mag ze niet teveel tijd steken in "moeilijke vragen".

Maar wat wil je: call-centers zijn vrijwel altijd totaal wereldvreemd aan de bedrijven waarvoor ze werken, en voor die bedrijven is elke eurocent die ze betalen aan die call-centers er één te veel, want pure onkost.

Alle grote bedrijven hangen tegenwoordig aan die centers, dus veranderen heeft niet veel zin. Kan je nog moeilijk argumenteren dat een goed call-center klantenbindend is.
      Maar we dwalen af.....
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        Dus als ik het goed begrijp zal ik meer gaan betalen dan nu het geval is?
        Wij hebben nu een express digipack (expressnet, digitale tv, telefoon) aan €50/maand.
        Wil ik nu expressnet blijven behouden (2 pc's), dan betaal ik €58.

Of zie ik iets over het hoofd?
        Je neemt toch geen expressnet om 2 PC te 'mogen' aansluiten.
        Ik sluit alles aan via een router, en soms hangen er wel 5 PC's en een Wii aan.

Zelfs de technieker van Telenet die onlangs de telefoon kwam nakijken zei me direct dat ik toch een router had om al die PC's aan te sluiten. Hij gaf toe dat Telenet zijn Turbonet vrijwel niet verkocht krijgt, en geef toe, je moet al aardig doorsurfen nu om aan 30 GB te geraken, zelfs met een gezin van 6 personen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Je neemt toch geen expressnet om 2 PC te 'mogen' aansluiten.
          Ik sluit alles aan via een router, en soms hangen er wel 5 PC's en een Wii aan.
          ben het ook aan het bekijken...
          Dus met die Funky Shake (comfortnet XL - 12 Mbps, 30GB + digiTv) kan ik achter mijn wireless router nog wel 2 pc's en 2 wireless laptops gebruiken om te surfen... Dan wordt het wel interessant natuurlijk, want als ik voor die 4 aansluitingen voor Turbonet met gaan dan wordt het wel wat veel.

Comment

Dat is geen enkel probleem!
            Als telenet dat begint te weigeren, dan kunnen ze evengoed direct de contracten opzeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              Dus als ik het goed begrijp zal ik meer gaan betalen dan nu het geval is?
              Wij hebben nu een express digipack (expressnet, digitale tv, telefoon) aan €50/maand.
              Wil ik nu expressnet blijven behouden (2 pc's), dan betaal ik €58.

Of zie ik iets over het hoofd?
              die acht euro extra is dat niet voor de huur van een HD digicorder ?

Comment

Ik dacht dat telenet de kabel al had overgenomen en wou dus profiteren van de acties (SHAKE) die nu lopen.

Wat blijkt nu de postcode 2845 is voor de Digital Tv niet aansluitbaar
                Sony A7 mkIII
                Is all I need :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                  Ik dacht dat telenet de kabel al had overgenomen en wou dus profiteren van de acties (SHAKE) die nu lopen.

Wat blijkt nu de postcode 2845 is voor de Digital Tv niet aansluitbaar
                  Advies: TV-Vlaanderen
                  Echte digitale TV en een mooi zenderaanbod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                    Heb je met mist of motregen geen kwaliteitsverlies in het signaal van je schotelantenne
                    Sony A7 mkIII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                      Heb je met mist of motregen geen kwaliteitsverlies in het signaal van je schotelantenne
                      nee !

enkel bij ZEER ZWARE sneeuwval
                      maar hoe dikwijls komt dat hier voor in Belgie?
                      Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cvcaelen Bekijk bericht
                        nee !

enkel bij ZEER ZWARE sneeuwval
                        maar hoe dikwijls komt dat hier voor in Belgie?

Op voorwaarde dat je een deftige lees grote schotel plaatst.
                        De schotel die ze aanbiedien in hun pakket is eigenlijk te klein.

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Wanneer gaat er eens een deftig aanbod komen voor mensen met meerdere (5) TV's?
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                            Wanneer gaat er eens een deftig aanbod komen voor mensen met meerdere (5) TV's?
                            Nieuwe tv's kopen, in sommige zitten al digitale tuners standaard ingebouwd, en uw probleem is ook opgelost.... Allee als je telenet neemt toch
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                              Ik heb net vandaag te horen gekregen!

Eind november 2008 zal Telenet, Indi volledig hebben overgenomen en hierdoor zal Indi dus niet meer bestaan!
                              Dit betekent voor mij, dat ik wel HD-televisie kan nemen van Telenet bij de "kabelmaatschappij Integan".

Dus de postcodes die vallen onder het gebied van "Integan" zijn vanaf november 2008 aansluitbaar bij Telenet voor de Digitale Televisie

Ik zal nog even wat geduld moeten oefenen tot november 2008.
                              Sony A7 mkIII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
                                ik heb dit expliciet gevraagd en mevrouwtje is dat gaan navragen en die webruimte zou je wel behouden !
                                ben deze ochtend overgeschakeld en wat denk je ... webruimte KWIJT !!!

Misschien interessant deze link eens te lezen

To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                                X