Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet, eindelijk mee met zijn tijd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet, eindelijk mee met zijn tijd.

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
    zullen wel de prijzen zijn zonder BTW .. en weer een activeringskost van 50 euro
    Als je al klant bent niet.
    Heb net zelf de TurboNet XL genomen en een hd digicorder gaan halen had er al een maar dan een gewone.
    Kost niks dat omschakelen zolang je omhoog gaat of gelijk geen kosten maar als je omlaag gaat moet je betalen snappe wie snappe kan

Kwam niet toe met mijn 60Gb dus nu 100Gb, wedden dat ik weer niet toe kom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      Als je al klant bent niet.
      Heb net zelf de TurboNet XL genomen en een hd digicorder gaan halen had er al een maar dan een gewone.
      Kost niks dat omschakelen zolang je omhoog gaat of gelijk geen kosten maar als je omlaag gaat moet je betalen snappe wie snappe kan

Kwam niet toe met mijn 60Gb dus nu 100Gb, wedden dat ik weer niet toe kom
      Ik heb al even rondgesnuffeld, maar als ik het goed voor heb krijg ik meer voor minder geld (ongeloofelijk van telenet, ik ben wat op mijn hoede)
      Ik hub nu expresnet en betaal net geen 43 eur, upstream van 512kbps down van 15mbps limiet van 20 GB.
      Als ik overschakel op funkyshake krijg ik een hd digicorder (ik heb nog geen hd televisie, dus ben ik er niet zoveel mee) iets tragere trafiek (maar dat is voor mij niet zo belangrijk) maar wel 30 GB limiet. en dit voor een kleine 3 eur minder. ik zal toch nog even naar kleine lettertjes zoeken.
      Ik kom nu wel toe met 20 GB, maar 3 eur is 3 eur...
      Happy to be a MACcie
      Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Ik had een mail gestuurd naar de e-sales dienst.
        Ik heb nu expressnet, en ben zinnens om over te schakelen naar comfortnet XL.

Een dag later telefoon van de e-sales. Ja meneer, dat kan maar dan moet je 25 € betalen, ik breng het direct in orde.
        Ikke: mevrouw, ik wil wel eerst weten wat er dan gebeurt met de maandprijs, want ik heb nu een pack inclusief telefoon, en anytime 24.
        Ja, dat weet ik niet, maar het zal wel lager zijn.
        Ikke: Mevrouw, als U mij de prijs niet kan zeggen, dan verandert U niets, en ik ben absoluut niet akkoord om 25 € te betalen als trouwe klant.
        Minuutje.

Muziek.

Ja, ik heb het even nagekeken, U moet de 25 Euro niet betalen.
        Ikke: En wat is dan het maandbedrag.
        Dat weet ik nog niet, dat moet ik nog even uitrekenen, anders moet U naar de klantendienst bellen.

Toen ben ik afgehaakt, na de waarschuwing om nog niets te veranderen.

Is dat nu een helpdesk, of een callcenter?
        Als je de prijs van je produkten niet kent, en niet kan vergelijken met het oude...

Die 25 Euro wouden ze er pas af doen, nadat ik dreigde naar Belgacom over te stappen omdat die toch gratis ADSL aanbieden tot het einde van het jaar.

Is er hiet al iemand overgestapt van Express Pack naar een shake met comfortnet XL (zonder digitale TV) ?
        Wat is dan de prijs per maand? Hebben ze overstapkosten aangerekend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Ik had een mail gestuurd naar de e-sales dienst.
          Ik heb nu expressnet, en ben zinnens om over te schakelen naar comfortnet XL.

Is er hiet al iemand overgestapt van Express Pack naar een shake met comfortnet XL (zonder digitale TV) ?
          Wat is dan de prijs per maand? Hebben ze overstapkosten aangerekend?

te vinden op de website van telenet bij de "shakes":

42euro per maand voor U.

Je moet voor de grap in hun e-shop eens de overstap maken: je zal zien dat bij de afrekening geen extra kosten worden aangerekend omdat je al klant bent,
          je kan halverwege de "bestelprocedure" verlaten, je hoeft niet echt te kopen.Het geeft je een beter idee dan dat dat call-center je ooit kan geven.

Groetjes
          Christiaan
          Last edited by cvcaelen; 11 september 2008, 07:12.
          Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Er zit dus toch een addertje onder het gras: de telefonie in Belgie en het grootste deel van Europa wordt gratis in de daluren, maar...... in de piekuren betaal je zomaar eventjes 12 cent per minuut.
            Je kan gelukkig nog wel de Freephone 24 optie bijbestellen (5 euro per maand) en dan bel je naar alle gewone vaste lijnen in Belgie zonder meerkost 24 uur op 24.

Maar Belgacom krijgt hier wel een stevige oplawaai. Benieuwd hoe zij gaan reageren. Maar heel veel zorgen maken ze zich waarschijnlijk niet, want zij hebben uitermate hondstrouwe klanten.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Er zit dus toch een addertje onder het gras: de telefonie in Belgie en het grootste deel van Europa wordt gratis in de daluren, maar...... in de piekuren betaal je zomaar eventjes 12 cent per minuut.
              Je kan gelukkig nog wel de Freephone 24 optie bijbestellen (5 euro per maand) en dan bel je naar alle gewone vaste lijnen in Belgie zonder meerkost 24 uur op 24.

Maar Belgacom krijgt hier wel een stevige oplawaai. Benieuwd hoe zij gaan reageren. Maar heel veel zorgen maken ze zich waarschijnlijk niet, want zij hebben uitermate hondstrouwe klanten.
              Ik ben niet zeker of je hier gelijk in hebt, ik ben ook overgeschakeld ban Belgacom naar Telenet en heb uitleg gevraagd over de duur van een telefoongesprek buiten de daluren, als uitleg kreeg ik te horen dat je een vaste connectiekost betaalt maar dat de duur van het gesprek geen belang heeft. Als de man van het callcenter tegen me heeft gelogen dan heb je natuurlijk wel gelijk
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb net via de e-sales de overgang gemaakt van een standaard pack naar de smart shake (comfortnet XL).
                Als je het via de website doet, dan staan er geen administratieve kosten vermeld. Doe je het via de telefoon, dan wel. Begrijpe wie kan....

In elk geval ga ik een kleine 10€ minder betalen per maand.
                Ik blijf 30GB volume hebben, enkel zakt de snelheid van 15 naar 12 Mbps in plaats van de stijgen naar 20 Mbps. Bij normaal gebruik zal ik dit amper merken denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Ik ben niet zeker of je hier gelijk in hebt, ik ben ook overgeschakeld ban Belgacom naar Telenet en heb uitleg gevraagd over de duur van een telefoongesprek buiten de daluren, als uitleg kreeg ik te horen dat je een vaste connectiekost betaalt maar dat de duur van het gesprek geen belang heeft. Als de man van het callcenter tegen me heeft gelogen dan heb je natuurlijk wel gelijk
                  Ik heb het gevraagd aan een call-center medewerker, omdat NERGENS op de site te vinden is hoeveel de tarieven zijn in piek uren. (enfin, ik vind het toch niet).
                  Hij zegt mij 12 cent per minuut (zal dan wel voor gans Europa zijn denk ik).
                  Je kan nog wel 5 euro bijbetalen en dan heb je in Belgie Freephone 24 uur.
                  En dan blijft et nog zeer interessant.

Hopelijk stappen er nu vele tienduizenden over van Belgacom, dan schieten die misschien ook uit hun winterslaap en krijgen de Belgacom adepten misschien ook wat meer voor hun geld.

Comment

Niet vergeten dat, als je "terugstapt" van Expressnet naar Comfortnet, je wel geen webruimte bij Telenet meer hebt.

Willy
                    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Dus als ik het goed begrijp zal ik meer gaan betalen dan nu het geval is?
                      Wij hebben nu een express digipack (expressnet, digitale tv, telefoon) aan €50/maand.
                      Wil ik nu expressnet blijven behouden (2 pc's), dan betaal ik €58.

Of zie ik iets over het hoofd?
                      Mvg Tim

Comment

je hoeft ni over te schakelen hé
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                          je hoeft ni over te schakelen hé
                          Weet het wel, maar ik ga het toch doen.
                          Ik zie net dat de huur van een HD digicorder is inbegrepen.
                          Nu hebben wij hier enkel een digibox.
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                            Niet vergeten dat, als je "terugstapt" van Expressnet naar Comfortnet, je wel geen webruimte bij Telenet meer hebt.

Willy
                            ik heb dit expliciet gevraagd en mevrouwtje is dat gaan navragen en die webruimte zou je wel behouden !
                            ben deze ochtend overgeschakeld en wat denk je ... webruimte KWIJT !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
                              ik heb dit expliciet gevraagd en mevrouwtje is dat gaan navragen en die webruimte zou je wel behouden !
                              Staat toch duidelijk in de specificaties van de shakes vermeld dat je bij expressnet 50MB webruimte krijgt en bij comfortnet niet!
                              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
                                Tja, zo'n moeilijke vraag stellen aan de call-center robotjes, waar haal je het in je hoofd ?

Comment

Working...
                                X