Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het gaat erop achteruit bij apple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het gaat erop achteruit bij apple

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Geef eens een voorbeeld?
    Neen.
    Zie dat ge een advocaat zijt die voor Microsoft werkt.
    Het is nu 07:44... wel dan zou ik om 07:45 uur zeker met u te doen krijgen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Geef eens een voorbeeld?
      Het niet vrijgeven van hun broncode
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Neen.
        Zie dat ge een advocaat zijt die voor Microsoft werkt.
        Het is nu 07:44... wel dan zou ik om 07:45 uur zeker met u te doen krijgen
        Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Het niet vrijgeven van hun broncode
        Alle op een stokje, maar Microsoft geeft veel meer broncode vrij dan Apple, bvb. en dat vergeten we dan wel eens. En ik voelde al aan dat theokus ging doelen op de activatie die in Office ingebouwd zit. Wel als dat het geval is, dan is dat overroepen, want dat is alleen de automatische activatie die slechts 3x toelaat. Als je dan wil activeren pleeg je gewoon een telefoontje en is de zaak zo geregeld.

Niks software opnieuw kopen. Er wordt hier snel geslingerd met aantijgingen, maar wie A zegt, moet ook B zeggen, zodat we dat kunnen ontkrachten.

Dave
        pixelpusher

Comment

Collega van mij is ontwikkelaar voor zo'n software te schrijven.
          Voor de software te mogen schrijven, moet ge eerst betalen en inschrijven.
          Dan als alles klaar is stuur je het op, zij kijken na en dan wordt het uitgebracht.

Ook een dik commerciele bedoeling bij apple net zoals windows.

Betalen voor software te mogen schrijven ^^
          Canon Eos 40D, EFS 18-55 IS, EFS 55-250 IS, Lowepro Slingshot 200AW, EX580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deefke Bekijk bericht
            net zoals windows.

Betalen voor software te mogen schrijven ^^
            Weeral! Waar halen jullie dat toch? Sinds wanneer moet je betalen om software te mogen schrijven voor Windows?

Dave
            pixelpusher

Comment

En ik voelde al aan dat theokus ging doelen op de activatie die in Office ingebouwd zit. Wel als dat het geval is, dan is dat overroepen, want dat is alleen de automatische activatie die slechts 3x toelaat. Als je dan wil activeren pleeg je gewoon een telefoontje en is de zaak zo geregeld.

Niks software opnieuw kopen. Er wordt hier snel geslingerd met aantijgingen, maar wie A zegt, moet ook B zeggen, zodat we dat kunnen ontkrachten.

Dave
              Doeme, moet u weeral gelijk geven. Je krijgt zelfs al niemand meer aan de lijn is gewoon een bandje dat je wat vragen stelt en u een code geeft.
              Is dit een nieuwe manier om windows illegaal te installeren? Je moet natuurlijk wel durven bellen
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Doeme, moet u weeral gelijk geven. Je krijgt zelfs al niemand meer aan de lijn is gewoon een bandje dat je wat vragen stelt en u een code geeft.
                Is dit een nieuwe manier om windows illegaal te installeren? Je moet natuurlijk wel durven bellen
                Nee, ik kreeg laatst iemand aan de lijn die mij vroeg hoe het kwam en dergelijke. Toen zei ik gewoon "MSDN..." en 't was in orde.

Het nummertje wordt wel uitgesproken door een computer dat wel. Wat verwacht je, dat ze iemand inhuren om ne godgansen dag nummerkes af te lezen?

Schoon job da.

Dave
                pixelpusher

Comment

Nee, ik kreeg laatst iemand aan de lijn die mij vroeg hoe het kwam en dergelijke. Toen zei ik gewoon "MSDN..." en 't was in orde.

Het nummertje wordt wel uitgesproken door een computer dat wel. Wat verwacht je, dat ze iemand inhuren om ne godgansen dag nummerkes af te lezen?

Schoon job da.

Dave
                  Dat heb ik ook gehad, maar een week of 2 terug was het helemaal computerstem. Misschien wisselen ze af.

Comment

Dat heb ik ook gehad, maar een week of 2 terug was het helemaal computerstem. Misschien wisselen ze af.
                    Misschien probeerde je de automatische afhandeling per telefoon? Dat doet hetzelfde als het online activeren. Wanneer dat niet lukt krijg je iemand aan de lijn aan wie je de situatie kan uitleggen.

Dave
                    pixelpusher

Comment

Misschien probeerde je de automatische afhandeling per telefoon? Dat doet hetzelfde als het online activeren.
                      Dave
                      Dave,

Ik heb geen slechte ervaringen met dit systeem.
                      Zelfs in het holst van de nacht kan men jou verder helpen.

Vind ook dat sinds het internet gemeen goed is, iedereen (velen toch) denkt
                      dat alles gratis moet zijn.

Wat ik ook bedoelde is dat zelfs de spellenindustrie er alles aan doet om hun
                      software te beschermen:
                      - de dvd (cd) MOET in de speler zitten of het spel start niet op.
                      - een addon kan je maar drie keren installeren en je moet de software opnieuw kopen (Kuju).
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Dave,

Ik heb geen slechte ervaringen met dit systeem.
                        Zelfs in het holst van de nacht kan men jou verder helpen.

Vind ook dat sinds het internet gemeen goed is, iedereen (velen toch) denkt
                        dat alles gratis moet zijn.

Wat ik ook bedoelde is dat zelfs de spellenindustrie er alles aan doet om hun
                        software te beschermen:
                        - de dvd (cd) MOET in de speler zitten of het spel start niet op.
                        - een addon kan je maar drie keren installeren en je moet de software opnieuw kopen (Kuju).
                        Ik zie niet in wat Microsoft daar mee te maken heeft. Daarstraks noemde je hen nog "kampioen" op dat vlak.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Ik zie niet in wat Microsoft daar mee te maken heeft. Daarstraks noemde je hen nog "kampioen" op dat vlak.

Dave
                          Ja en daar blijf ik bij.
                          En dat komt omdat iedereen er zich bij moet neerleggen.
                          Zelfs als je iets van hun koopt zal het nooit jouw eigendom worden.
                          Ze hebben jou altijd in de tang.
                          En software is het enige product waar je geen 2 jaar garantie op krijgt.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ja en daar blijf ik bij.
                            En dat komt omdat iedereen er zich bij moet neerleggen.
                            Zelfs als je iets van hun koopt zal het nooit jouw eigendom worden.
                            Ze hebben jou altijd in de tang.
                            En software is het enige product waar je geen 2 jaar garantie op krijgt.
                            Het staat je vrij de software te kopen, maar wees dan bereid om daar de volledige prijs voor te betalen, en die zal niet mals zijn, gezien het aantal mensen dat men daar jaar na jaar voor betaald heeft om dat te maken.

Daarom is het interessanter om een licentie aan te kopen, die jou het recht geeft om die software te gebruiken, maar ze is en blijft eigendom van de fabrikant.

Begrijp je het verschil? Zo moeilijk is dat toch niet!

Dave
                            pixelpusher

Comment

Het staat je vrij de software te kopen, maar wees dan bereid om daar de volledige prijs voor te betalen, en die zal niet mals zijn, gezien het aantal mensen dat men daar jaar na jaar voor betaald heeft om dat te maken.

Daarom is het interessanter om een licentie aan te kopen, die jou het recht geeft om die software te gebruiken, maar ze is en blijft eigendom van de fabrikant.

Begrijp je het verschil? Zo moeilijk is dat toch niet!

Dave
                              Ik snap dat wel Dave.
                              Ben van vandaag en "niet van gisteren" ook
                              Toch een merkwaardige branche.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                                Ik had een iPhone 3G besteld maar toen ze mij niet konden garanderen dat ik de APN service kon stoppen ben ik beginnen rondkijken. Deze service zorgt er namelijk voor dat je toestel updates gaat binnenhalen ivm het weer & de beurs of ook updates voor de iPhone. Het kon opgelost worden door het APN profiel te veranderen van naam maar dan gaat de iPhone over op EDGE...wat dan weer duurder is.

Sorry maar hier snap ik je niet, zowel voor 3G als edge heb je een data verbinding nodig, en heb je een dataabonnement nodig dat je speciaal moet aanvragen. Ik heb helemaal geen data abonnement. Mijn iphone neemt op geen enkele manier met iets of iemand contact of het moet over mijn draadloos netwerk gaan. Hier betaalt niemand iets extra voor.
                                To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                                X