Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het gaat erop achteruit bij apple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het gaat erop achteruit bij apple

Als ze dergelijke applicaties al weigeren
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Dit zou nu gewoon eens het verschil met de htc daimond kunnen gemaakt hebben, maja ze willen precies niet
    To make your dreams come true, wake up

Re: Het gaat erop achteruit bij apple

Sorry man, maar ik denk niet dat iemand staat te springen voor zo'n app. (buiten een flauwe plezante als geert Hoste natuurlijk)
    Tijdverlies!

Comment

Een telefoon die alleen een volwassene kan betalen zou een app. moeten hebben waar alleen een 3-jarige om mee kan lachen...?

I hope you were joking...

Mvg,
      Frederic

Comment

Ik vind het toch maar vreemd dat Apple mag bepalen wat wel en wat niet kan op de iPhone, en dat niet alleen louter technisch maar ook inhoudelijk.

Dan mag je Microsoft nog beschuldigen van "evil empire" complottheorien, dit slaat toch alles.

Dave
        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Ik vind het toch maar vreemd dat Apple mag bepalen wat wel en wat niet kan op de iPhone, en dat niet alleen louter technisch maar ook inhoudelijk.

Dan mag je Microsoft nog beschuldigen van "evil empire" complottheorien, dit slaat toch alles.

Dave
          Ze slagen er in om iets te blokkeren, als m$ dat zou willen zou na 2dagen de beveiliging toch omzeild zijn
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Ze slagen er in om iets te blokkeren, als m$ dat zou willen zou na 2dagen de beveiliging toch omzeild zijn
            Tjah, en bij Apple niet, dan?

Dave
            pixelpusher

Comment

Moest ik Steve heten, ik zou het ook niet toelaten .

Comment

Al ben ik een mac fan, het is wel wat flauw. Van de andere kant, als ze deze toelaten staat volgende week de volledige store vol met scheten, boeren, braakgeluiden, en die amerikanen hebben nog veel meer fantasie.
                Happy to be a MACcie
                Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Als ze dergelijke applicaties al weigeren
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Dit zou nu gewoon eens het verschil met de htc daimond kunnen gemaakt hebben, maja ze willen precies niet
                  Gisteren op de Nederlandse TV, programma Radar, hadden ze het nog over
                  die iPhone....
                  Hoofdprobleem: gesprekken die wegvallen, geen dekking via die G3.
                  Het ligt niet aan de verdeler of KNP...
                  Ofwel de software ofwel de hardware is niet in orde.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Gisteren op de Nederlandse TV, programma Radar, hadden ze het nog over
                    die iPhone....
                    Hoofdprobleem: gesprekken die wegvallen, geen dekking via die G3.
                    Het ligt niet aan de verdeler of KNP...
                    Ofwel de software ofwel de hardware is niet in orde.
                    Ja, maar dat is hier al uitgebreid aan bod gekomen.

Mij gaat het om dat controle aspect. Wat houdt hun tegen om op die manier de concurrentie tegen te houden, vandaag en in de toekomst?

Dave
                    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Ja, maar dat is hier al uitgebreid aan bod gekomen.

Mij gaat het om dat controle aspect. Wat houdt hun tegen om op die manier de concurrentie tegen te houden, vandaag en in de toekomst?

Dave
                      Ok Dave.
                      Maar het is een trend aan het worden.
                      Ik heb software die je slechts drie keer kan installeren en daarna moet je die
                      opnieuw kopen.
                      Firma's zoeken allerhande oplossingen om hun hardware (of software) af te
                      schermen of te beschermen.
                      Zie maar naar kampioen Microsoft.

Gisteren was er een gast op tv die zei dat hij dat niet verwacht had van Apple.
                      Veel klanten hebben een soort onverwoestbaar vertrouwen in Apple.
                      Ik schrok destijds toch wel toen die cpu van een G5 in de lucht vloog
                      bij een goede "apple-vriend" van mij hier in de buurt.
                      Het is allemaal relatief maar ik vergeet het toch niet
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik schrok destijds toch wel toen die cpu van een G5 in de lucht vloog
                        bij een goede "apple-vriend" van mij hier in de buurt.
                        Stond het kooitje open dan?

Comment

Ik had een iPhone 3G besteld maar toen ze mij niet konden garanderen dat ik de APN service kon stoppen ben ik beginnen rondkijken. Deze service zorgt er namelijk voor dat je toestel updates gaat binnenhalen ivm het weer & de beurs of ook updates voor de iPhone. Het kon opgelost worden door het APN profiel te veranderen van naam maar dan gaat de iPhone over op EDGE...wat dan weer duurder is. Dat ook uitschakelen zorgt weer voor vervelende pop-ups & hij gaat zoeken naar beschikbare wifi netwerken om toch zijn ding te kunnen doen. Nadat ik de mensen van mobistar hierover had geïnformeerd hebben ze met Apple contact genomen en mij inderdaad laten weten dat deze service (zonder hack) niet volledig kon uitgezet worden. Ik heb een business abonnement en had geen zin om €24/maand excl btw te laten doorrekenen aan mijn werkgever om dit verdoken dataverkeer te bekostigen. Hier is dus wel degelijk sprake van koppelverkoop. Ze smeren je een 3G data abonnement aan als particulier en waarom? Om het weer te weten? Om beursberichten binnen te halen? Je kan bijna overal connecteren naar een (al dan niet onbeveiligd) netwerk en veel meer doen dan met een 3G abonnement en nog goedkoper ook. Dus terug naar de Mobistar winkel en mijn voorschot van €100 op de nieuwe iPhone mooi terug gekregen. Bovenop het feit dat Apple van op afstand software kan blokkeren of verwijderen indien ze dit willen, de slechte 3G connectie, de hardware fouten, enz...no thanks.

Al ben ik een mac fan, het is wel wat flauw. Van de andere kant, als ze deze toelaten staat volgende week de volledige store vol met scheten, boeren, braakgeluiden, en die amerikanen hebben nog veel meer fantasie.
                          Als ze dat toelaten? Euh...kijk eens in "de boekskes" en er staat altijd wel een pagina in waar je allerhande ringtones enz.. kan kopen. Of je die koopt, gebruikt of niet is zeker niet aan Apple om te beslissen op mijn eigen toestel. Of verbied Pioneer/Sony/Kenwood ook om bepaalde muziek te spelen op je stereo installatie?

No iPhone for me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Stond het kooitje open dan?
                            Och zot
                            Echt gebeurd maar we hebben er geen foto's van.
                            Een ferme knal en doemp dus.
                            (was ook geen uniek geval hoor, er waren er meer her en der)
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

.
                              Zie maar naar kampioen Microsoft.
                              Geef eens een voorbeeld?
                              pixelpusher

Comment

Working...
                              X