Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

google chrome

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: google chrome

Wat mij een beetje tegensteekt is dat de reclame nu door de browser gestuurd gaat worden, ipv de site waar je op vertoefd.
    Het wordt ook nog interessant om te zien hoe de licentie tekst gaat evolueren.

Nu behouden ze zich het recht om updates toe te passen wanneer zij vinden dat het nodig is.
    Verder denken ze blijkbaar rechten te kunnen krijgen op alles wat met Chrome gepost wordt.

"By submitting, posting or displaying the content you give Google a perpetual, irrevocable, worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any content which you submit, post or display on or through, the services. This license is for the sole purpose of enabling Google to display, distribute and promote the services and may be revoked for certain services as defined in the additional terms of those services."
    Jo
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Oeps, Blijkbaar gaan ze het stuk dat ik hierboven aanhaal al verwijderen uit de overeenkomst.

Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

Bij Google denken ze zelfs dat België weer geannexeerd is bij Duitsland.

Het hele stripverhaal (pagina 13 is de "nieuwe" landkaart) bevindt zich hier waarmee Google de hele Chrome wilt uitleggen.

Mvg

Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Je ziet dat verkeerd : België is net wat groter geworden

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
          Bij Google denken ze zelfs dat België weer geannexeerd is bij Duitsland.

Het hele stripverhaal (pagina 13 is de "nieuwe" landkaart) bevindt zich hier waarmee Google de hele Chrome wilt uitleggen.

Mvg

Steven
          Nikon stuff

Comment

Voor de Belgiumdigital techies onder ons. Tijdens mijn verlof kwam Chrome dus uit. Ik las de wel heel positieve cijfers op tweakers, enz...

Daarom, even de browserstats erbij gehaald van ons forum voor de periode 3 -> 6 sept.

Net geen 2% dus voor Chrome. Al bij al stevige cijfers lijkt me toch op zo'n korte periode van beschikbaarheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
              Voor de Belgiumdigital techies onder ons. Tijdens mijn verlof kwam Chrome dus uit. Ik las de wel heel positieve cijfers op tweakers, enz...

Daarom, even de browserstats erbij gehaald van ons forum voor de periode 3 -> 6 sept.

Net geen 2% dus voor Chrome. Al bij al stevige cijfers lijkt me toch op zo'n korte periode van beschikbaarheid.
              ik denk dat deze stats wel normaal zijn Peter gezien het feit dat veel gebruikers Chrome eens willen testdraaien...

Het zou volgens mij sterker zijn moest deze trend zich verderzetten en zeg maar binnen 3-4 maanden Chrome nog altijd op die plaats zou staan...

Ik vind Chrome zeker niet slecht maar voor BD te surfen mis ik toch wel een "exif" plugin. Dat komt misschien nog wel maar verder niet heel veel problemen met Chrome.

(ps : deze is wel met Firefox gepost )
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                ik denk dat deze stats wel normaal zijn Peter gezien het feit dat veel gebruikers Chrome eens willen testdraaien...

Het zou volgens mij sterker zijn moest deze trend zich verderzetten en zeg maar binnen 3-4 maanden Chrome nog altijd op die plaats zou staan...
                Weet ik ook wel. De eerste 2% zullen de gemakkelijksten zijn, maar de volgende % zullen een pak moeilijker te verkrijgen zijn als marktaandeel.

En ja, vele zullen Chrome wel even geinstalleerd hebben. Maar niet iedereen staat toch zomaar te springen om weer iets nieuws te installeren.. Meer dan 1.300 bezoekers op 3 dagen met Chrome blijf ik een behoorlijk aantal vinden.

Binnen 2 maanden de stads nog eens opnieuw bekijken.

mvg,
                peter

Comment

Even geprobeerd maar was er rap weer af.
                  In rechtermenu kan je geen eigenschappen oproepen van foto's of bestanden. Wat ik vrij veel gebruik. Dus nu nog onbruikbaar voor mij.
                  En heeft ook geen RSS feed.
                  Dus bij deze -> terug IE.

Groeten
                  Mvg,
                  SW
                  BD1071BE

Comment

Re: google chrome - stijgt het gebruik?

Om doodgewoon een beetje te surfen is Chrome een droom!
                    - veel sneller.
                    - tabbladen netjes gerangschikt en geen 3 IE's die tegelijk opengaan met elk nog een paar tabbladen
                    - heel handig om URL's te tikken met de autosuggestie

Ik ben er helemaal voor, en zou wel eens willen weten hoe de cijfers nu na een maand zijn hier op de website.

Op het werk mag het nog niet, dus daar hang ik nog wat vast aan die oude IE6.

Comment

Gebruik Chrome nu toch ook al een tijdje.
                      And I love it.
                      Bovenal is het supersnel, vooral in opstarttijden dan.

Kwestie van gewoonte natuurlijk
                      flickr

Comment

@Peter
                        Wil je nog eens een uitdraai maken van de bezoekers per browser?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                          ik heb hem ook geinstalleerd deze morgen (post vanuit Chrome eigenlijk) en een eerste indruk is wel zeer positief... ziet er zeer fris uit, werkt snel en vlot en de startpagina met thumbnails van de vorige bezochte pagina's vind ik gewoon heeeeel goed gevonden
                          Volgens mij mooi gepikt van Opera ja
                          Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                          http://digital.raptor-tec.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            @Peter
                            Wil je nog eens een uitdraai maken van de bezoekers per browser?
                            Periode van 21 tot en met 28 sept. had Crome een aandeel op het forum van 1.44%

Ik probeer deze week, ten laatste volgende week eens wat stats te verzamelen en laat ze dan wel even los in 't forum.

mvg,
                            peter

Comment

Working...
                            X