Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
net eens de nieuwe browser van google ingeìnstalleerd : stukken sneller dan IE of netscape en op het eerste zicht ook betere resolutie
hopelijk ook minder pop-ups
net eens de nieuwe browser van google ingeìnstalleerd : stukken sneller dan IE of netscape en op het eerste zicht ook betere resolutie
hopelijk ook minder pop-ups
Wel het is geweten dat Safari fonts op de 'juiste' manier rendert, met anti-aliasing, waardoor je de indruk krijgt misschien dat alles een hogere resolutie heeft? Misschien dat dit overgenomen is in Chrome?
Maar met 'juiste' bedoel ik niet dat het daarom de juiste manier is, hoor. Da's een kwestie van smaak.
ik heb hem ook geinstalleerd deze morgen (post vanuit Chrome eigenlijk) en een eerste indruk is wel zeer positief... ziet er zeer fris uit, werkt snel en vlot en de startpagina met thumbnails van de vorige bezochte pagina's vind ik gewoon heeeeel goed gevonden
ik heb hem ook geinstalleerd deze morgen (post vanuit Chrome eigenlijk) en een eerste indruk is wel zeer positief... ziet er zeer fris uit, werkt snel en vlot en de startpagina met thumbnails van de vorige bezochte pagina's vind ik gewoon heeeeel goed gevonden
Wat ik niet vind is een mogelijkheid om van de 9 getoonde sites er bv 12 te maken (plaats genoeg op mijn bureablad).
Voor de rest ziet het er goed uit.
Wat ik niet vind is een mogelijkheid om van de 9 getoonde sites er bv 12 te maken (plaats genoeg op mijn bureablad).
Voor de rest ziet het er goed uit.
die optie vind ik ook niet inderdaad... eens rondgezocht op internet maar vind er niets over
Ook het rechtermuisknop menu is totaal anders (en veel summierder dan bij Firefox, alleszins heb ik geen "toon exif" (van opanda of PhotoMe) keuze als ik op een foto klik.
Het is natuurlijk nog maar een beta.
Comment