Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

google chrome

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• google chrome

net eens de nieuwe browser van google ingeìnstalleerd : stukken sneller dan IE of netscape en op het eerste zicht ook betere resolutie
    hopelijk ook minder pop-ups
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Re: google chrome

Yup,

alleen kan ie niet goed overweg met m'n trackpad. Of is 't eerder andersom? Met Lightroom heb ik 't zelfde probleem.

Ziet er wel leuk uit.

Dave
    pixelpusher

Comment

Pfffff zal wel weer een prul zijn, draait niet eens op een deftig operating systeem, mac in ontwikkeling en linux spreken ze zelfs niet van ja
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        net eens de nieuwe browser van google ingeìnstalleerd : stukken sneller dan IE of netscape en op het eerste zicht ook betere resolutie
        hopelijk ook minder pop-ups
        Wat bedoel je met betere resolutie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          Wat bedoel je met betere resolutie?
          Wel het is geweten dat Safari fonts op de 'juiste' manier rendert, met anti-aliasing, waardoor je de indruk krijgt misschien dat alles een hogere resolutie heeft? Misschien dat dit overgenomen is in Chrome?

Maar met 'juiste' bedoel ik niet dat het daarom de juiste manier is, hoor. Da's een kwestie van smaak.

dave
          pixelpusher

Comment

ik heb hem ook geinstalleerd deze morgen (post vanuit Chrome eigenlijk) en een eerste indruk is wel zeer positief... ziet er zeer fris uit, werkt snel en vlot en de startpagina met thumbnails van de vorige bezochte pagina's vind ik gewoon heeeeel goed gevonden
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
              ik heb hem ook geinstalleerd deze morgen (post vanuit Chrome eigenlijk) en een eerste indruk is wel zeer positief... ziet er zeer fris uit, werkt snel en vlot en de startpagina met thumbnails van de vorige bezochte pagina's vind ik gewoon heeeeel goed gevonden
              Wat ik niet vind is een mogelijkheid om van de 9 getoonde sites er bv 12 te maken (plaats genoeg op mijn bureablad).
              Voor de rest ziet het er goed uit.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Wat ik niet vind is een mogelijkheid om van de 9 getoonde sites er bv 12 te maken (plaats genoeg op mijn bureablad).
                Voor de rest ziet het er goed uit.
                die optie vind ik ook niet inderdaad... eens rondgezocht op internet maar vind er niets over
                Nieuwe site

Comment

net getest, heel licht en snel, maar...blijkbaar niet compatibel met onze Topdesk, helaas.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    net getest, heel licht en snel, maar...blijkbaar niet compatibel met onze Topdesk, helaas.
                    overschakelen op andere support software
                    Nieuwe site

Comment

Werkt vlotjes.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Ook het rechtermuisknop menu is totaal anders (en veel summierder dan bij Firefox, alleszins heb ik geen "toon exif" (van opanda of PhotoMe) keuze als ik op een foto klik.
                        Het is natuurlijk nog maar een beta.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          alleszins heb ik geen "toon exif" (van opanda of PhotoMe) keuze als ik op een foto klik.
                          inderdaad, heb ik na wat te surfen hier ook ontdekt
                          Nieuwe site

Comment

tijdens mijn middagpauze hier effe geïnstalleerd...

ofwel wordt er hier door de firewall of whatever vanalles tegengehouden naar chrome toe, ofwel marcheert het niet goed...

Als ik mijn gmail-account wil openen (via https://mail.google.com) gebeurd er gewoon niets! En dat voor een van hun eigen websites.

Zijn er nog die dat hebben, of ben ik alleen (en zal het dus waarschijnlijk aan netwerksettings liggen)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
                              tijdens mijn middagpauze hier effe geïnstalleerd...

ofwel wordt er hier door de firewall of whatever vanalles tegengehouden naar chrome toe, ofwel marcheert het niet goed...

Als ik mijn gmail-account wil openen (via https://mail.google.com) gebeurd er gewoon niets! En dat voor een van hun eigen websites.

Zijn er nog die dat hebben, of ben ik alleen (en zal het dus waarschijnlijk aan netwerksettings liggen)?
                              ik zit hier ook achter corporate firewall en had absoluut geen problemen. Installatie ging uiterst vlot en GMAIL opent veel vlotter dan in IE8 of FF3
                              Nieuwe site

Comment

Working...
                              X