Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keramische messen ervaring?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: keramishe messen ervaring?

Oorspronkelijk geplaatst door svdveen Bekijk bericht
    Oh ja, ben je echt een messen/keukenaccesoire verkoper?

Sander.
    Heu... ja, maar ik om deontologische reden loop ik hier normaliter niet zo erg mee te koop op BD.
    Last edited by hvr_oosterzele; 20 januari 2009, 09:19.

Comment

Heb mij eens gewaagd aan de keramische messen van de ALDI een tijdje geleden.
      Ben er redelijk tevreden in verhouding naar wat ze gekost hebben, 8 euro stuk.
      Heb hier nog pro messen liggen en om nu te zeggen dat deze scherper zijn...
      Sleetvaster in alle geval wel.
      Om eerlijk te zijn houd ik wel van messen die rel zacht zijn om bv rouw vlees te snijden.
      Je kan deze zeer scherp krijgen als je ze na elk gebruik bijscherpt.

Grts Jan
      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

In Kortrijk is een speciaalzaak voor messen. Eén van de weinige blijkbaar die nog zelf messen slijpt. Is ooit nog bij de "laatste" show op de proppen gekomen in dat kooktopic met Jeroen Meus.

Die kerel heeft materiaal genoeg om een moordje of 2-3 te plegen ;-)...

Persoonlijk hou ik het liever bij de klassieke messen (voor zover ik die veel nodig heb).
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Eén van de weinige blijkbaar die nog zelf messen slijpt.
          Met nadruk op "één van de weinige" . Wij doen het zelfs gratis voor onze klanten (nu ik hier toch reclame aan 't maken ben ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Met nadruk op "één van de weinige" . Wij doen het zelfs gratis voor onze klanten (nu ik hier toch reclame aan 't maken ben ).
            Een héél klein beetje reclame maken kan geen kwaad Hans
            Ik ken niet het "messenarsenaal" maar ik ken wél de kookpotten én die mogen er ook zijn
            Na 20jaar nog altijd even mooi en onvervormd!
            Je maakt ze eigenlijk té goed...want nu moeten we er geen andere bestellen
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
              Je maakt ze eigenlijk té goed...want nu moeten we er geen andere bestellen
              Deju

Comment

Working...