van Harte met het behalen van het.......GOUD!!!!!!
grt,bouk.
bedankt Bouk ....hese keel van heT schreeuwen , chapeau Tia , Belgische eer is gered met een wereldprestatie ; zeer mooi resultaat ook van de mannenploeg estafette en Sven Nijs
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
Bedankt Bouk voor de felicitaties. Mag ik jou op mijn beurt feliciteren met de prachtige prestaties van de Nederlandse olympiërs, daar kunnen wij Belgen alleen maar van dromen. Maar ook van het Nederlands enthousiasme bij het ondersteunen van de sporters hebben we nog heel wat te leren.
Eén constante bij die twee medailles... zowel de entourage van Gevaert als van Hellebaut hebben alles bijna op eigen houtje moeten doen. Vorig jaar nog vertelde Wim Vandeven dat ze geen geld kregen om een stage of iets dergelijks te doen.
Los van deze twee prachtige prestaties en enkele andere zeer goede was het over het algemeen niet goed. Als de BOIC-bobos', ... nu ballen aan hun lijf moesten hebben, gaven ze hun ontslag. Zet enkele van onze voormalige kampioenen in hun plaats, zij weten wat er nodig is! En haal al onze beste trainers terug uit het buitenland maar betaal hen goed! We hebben schitterende universiteiten (Gent helpt Hellebaut, Leuven o.a. wielrenners, ...), de kennis is er maar men "weigert" ze te gebuiken.
Zorg voor uniforme selectiecriteria; wat mij betreft neem je die van de internationale federaties. Ik spreek even voor mijn eigen sport (badminton) maar we mochten van de wereldfederatie twee spelers afvaardigen maar het BOIC weigerde...
En tot slot een oproep naar de pers: er is meer dan voetbal en wielrennen! Hoe kunnen we in hemelsnaam in de breedte werken wanneer zo weinig andere sporten écht in beeld komen!
En tot slot een oproep naar de pers: er is meer dan voetbal en wielrennen! Hoe kunnen we in hemelsnaam in de breedte werken wanneer zo weinig andere sporten écht in beeld komen!
no offense maar Sporza niet gevolgd? Wat hebben ze daar allemaal uitgezonden en op www.sporzaolympia.be kon je ALLES wat op tv werd uitgezonden live volgen.
Wat betreft uitzendingen in het nieuws : die zijn beperkt qua tijd en moeten dus keuze's maken...
Comment