Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4x100m

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 4x100m

Wat een schitterende finale, kreeg er kippevel van! leve onze zilveren meisjes!
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Re: 4x100m

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
    Wat een schitterende finale, kreeg er kippevel van! leve onze zilveren meisjes!
    is t echt!!! Lang leve onze 1e (en enige ) medaille! Goed gedaan dames!

en vind 4e plaats van onze jonge Duivels bij het voetbal ook zeker geen slechte prestatie
    Last edited by Hans Swolfs; 22 augustus 2008, 15:45.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

van harte hoor, echt verdiend.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knappe prestatie.
        Het leek wel " FATA MORGANA " de eerste medaille is binnen !!!!!!!!!
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik hoor net dat er een klacht ingediend is tegen Rusland, en als die gegrond is WINNEN WE GOUD!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Ik hoor net dat er een klacht ingediend is tegen Rusland, en als die gegrond is WINNEN WE GOUD!
            zou ergens iets met de stokwissel geweest zijn?
            Nieuwe site

Comment

Te vroeg victorie... de klacht is net verworpen...

Comment

Te vroeg victorie... de klacht is net verworpen...
                ach ja net de beelden herbekeken op Sporzaolympia.be en was inderdaad wel kiekenvel
                Nieuwe site

Comment

We ? Ik heb niet meegelopen zulle u wel ?
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Amper 10 minuten na die fantastische prestatie hoorde ik op Radio 2 een interview met Ivan Sonck.
                    Welke haat heeft die man tegenover deze vier meisjes? Hij heeft ze totaal afgebroken.Het S(t)onck.
                    Foei Ivan de Verschrikkelijke

Henri
                    Last edited by kodachrome; 22 augustus 2008, 17:56.
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Amper 10 minuten na die fantastische prestatie hoorde ik op Radio 2 een interview met Ivan Sonck.
                      Welke haat heeft die man tegenover deze vier meisjes? Hij heeft ze totaal afgebroken.Het S(t)onck.

Henri
                      Zonder woorden.

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Wel, Sonck mag zeggen wat hij wil, maar ik vind het een prachtprestatie en ik weet zeker dat ik niet alleen ben!
                        http://www.myricreaties.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht

Henri
                          Kalm blijven, slecht voor je hart.
                          Lees mijn post #43 even na in het "Ivan Sonck" topic.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Het komt inderdaad raar over, maar als de 2 favorieten hun stokwisseling niet hadden verpest waren ze meer dan waarschijnlijk pas 4de geworden, ook de amerikaanse meisjes in de halve finale dacht ik zijn hierdoor uitgeschakeld geweest. De 4 x 100m is en vrij technisch onderdeel, waar stokwiseling dikwijls de uitslag bepaalt en niet zozeer enkel en alleen de snelheid van de afzonderlijke deelnemers.

Als Boonen een sprint wint omdat Petachi en McEwen er iet bij waren zegt men ook . . . tja, dan wordt het al gemakkelijker om te winnen . . .

Je moet en kat een kat durven noemen, ik vind het fantastisch dat ze de zilveren medaille hebben gewonnen, maar had deze medaille niet nog meer aan waarde gewonnen en alle andere discussies vermeden als ze die gehaald hadden zonder het uitvallen van de topfavorieten?
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Het komt inderdaad raar over, maar als de 2 favorieten hun stokwisseling niet hadden verpest waren ze meer dan waarschijnlijk pas 4de geworden, ook de amerikaanse meisjes in de halve finale dacht ik zijn hierdoor uitgeschakeld geweest. De 4 x 100m is en vrij technisch onderdeel, waar stokwiseling dikwijls de uitslag bepaalt en niet zozeer enkel en alleen de snelheid van de afzonderlijke deelnemers.

Als Boonen een sprint wint omdat Petachi en McEwen er iet bij waren zegt men ook . . . tja, dan wordt het al gemakkelijker om te winnen . . .

Je moet en kat een kat durven noemen, ik vind het fantastisch dat ze de zilveren medaille hebben gewonnen, maar had deze medaille niet nog meer aan waarde gewonnen en alle andere discussies vermeden als ze die gehaald hadden zonder het uitvallen van de topfavorieten?
                              Helemaal niet akkoord !!!
                              De stokwissel is een wezenlijk onderdeel van de estafetten. De 4x100m bestaat uit twee vaardigheden : hardlopen én de stok doorgeven. Dit is TEAMWORK. Wie de stok niet goed doorgeeft, verliest tijd of faalt.
                              De Amerikanen, Jamaicanen, enz... waren niet AFWEZIG. Zij namen deel aan de wedstrijd en faalden in een wezenlijk onderdeel van deze discipline.
                              De Belgische meisjes zijn dus niet "waarschijnlijk 4de geworden", maar ze zijn WERKELIJK tweede geworden !!!
                              De Belgische vier trainden verwoed op de stokwissel - en dat heeft nu geloond

Arm België- 2x bij de besten van de wereld - en zelfs dan nog vind men het nodig die prestaties te minimaliseren...
                              En over "ijspegel Sonck" kunnen we kort zijn : de arme man is een wandelende encyclopedie met cijfertjes en feitjes. Maar sport is gelukkig meer dan dat : doch emotie, drama en chauvinisme zijn niet aan hem besteed.

Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                              X