Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Amper 10 minuten na die fantastische prestatie hoorde ik op Radio 2 een interview met Ivan Sonck.
Welke haat heeft die man tegenover deze vier meisjes? Hij heeft ze totaal afgebroken.Het S(t)onck.
Foei Ivan de Verschrikkelijke
Henri
Last edited by kodachrome; 22 augustus 2008, 17:56.
Amper 10 minuten na die fantastische prestatie hoorde ik op Radio 2 een interview met Ivan Sonck.
Welke haat heeft die man tegenover deze vier meisjes? Hij heeft ze totaal afgebroken.Het S(t)onck.
Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Henri
Kalm blijven, slecht voor je hart.
Lees mijn post #43 even na in het "Ivan Sonck" topic.
Het komt inderdaad raar over, maar als de 2 favorieten hun stokwisseling niet hadden verpest waren ze meer dan waarschijnlijk pas 4de geworden, ook de amerikaanse meisjes in de halve finale dacht ik zijn hierdoor uitgeschakeld geweest. De 4 x 100m is en vrij technisch onderdeel, waar stokwiseling dikwijls de uitslag bepaalt en niet zozeer enkel en alleen de snelheid van de afzonderlijke deelnemers.
Als Boonen een sprint wint omdat Petachi en McEwen er iet bij waren zegt men ook . . . tja, dan wordt het al gemakkelijker om te winnen . . .
Je moet en kat een kat durven noemen, ik vind het fantastisch dat ze de zilveren medaille hebben gewonnen, maar had deze medaille niet nog meer aan waarde gewonnen en alle andere discussies vermeden als ze die gehaald hadden zonder het uitvallen van de topfavorieten?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Het komt inderdaad raar over, maar als de 2 favorieten hun stokwisseling niet hadden verpest waren ze meer dan waarschijnlijk pas 4de geworden, ook de amerikaanse meisjes in de halve finale dacht ik zijn hierdoor uitgeschakeld geweest. De 4 x 100m is en vrij technisch onderdeel, waar stokwiseling dikwijls de uitslag bepaalt en niet zozeer enkel en alleen de snelheid van de afzonderlijke deelnemers.
Als Boonen een sprint wint omdat Petachi en McEwen er iet bij waren zegt men ook . . . tja, dan wordt het al gemakkelijker om te winnen . . .
Je moet en kat een kat durven noemen, ik vind het fantastisch dat ze de zilveren medaille hebben gewonnen, maar had deze medaille niet nog meer aan waarde gewonnen en alle andere discussies vermeden als ze die gehaald hadden zonder het uitvallen van de topfavorieten?
Helemaal niet akkoord !!!
De stokwissel is een wezenlijk onderdeel van de estafetten. De 4x100m bestaat uit twee vaardigheden : hardlopen én de stok doorgeven. Dit is TEAMWORK. Wie de stok niet goed doorgeeft, verliest tijd of faalt.
De Amerikanen, Jamaicanen, enz... waren niet AFWEZIG. Zij namen deel aan de wedstrijd en faalden in een wezenlijk onderdeel van deze discipline.
De Belgische meisjes zijn dus niet "waarschijnlijk 4de geworden", maar ze zijn WERKELIJK tweede geworden !!!
De Belgische vier trainden verwoed op de stokwissel - en dat heeft nu geloond
Arm België- 2x bij de besten van de wereld - en zelfs dan nog vind men het nodig die prestaties te minimaliseren...
En over "ijspegel Sonck" kunnen we kort zijn : de arme man is een wandelende encyclopedie met cijfertjes en feitjes. Maar sport is gelukkig meer dan dat : doch emotie, drama en chauvinisme zijn niet aan hem besteed.
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment