Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke laptop

helabakes,

mijn ouders willen een nieuwe pc en willen nu een laptop.
    daar ik daar niet echt van op de hoogte ben komù ik het eens hier vragen.

welk merk, soort is momenteel een zeer goede laptop.

budget rond de 1200 euro.
    wat moet deze kunnen?
    niet veel ...

ze gebruiken die eigenlijk om te internetten, te bankieren en tekstverwerking.

liefst geen gb of aldi ding. niet dat dat slecht is.... maar liever niet.

ik heb eens gekeken naar de sony viao's en de dell studio's

iemand ervaring mee??? of een ander merk???

batterij levensduur moet niet enorm zin daar ze hem 80% als desktop gaan gebruiken.
    wel 17 inch en er een beetje leuk uitzien.

zijn er ook viaos waar er een numeriek toetsenbord instaat? want deze ben ik nog niet tegengekomen.

alvast bedankt

Re: welke laptop

sony is een goeie keuze maar denk idd dat ze geen numpad hebben
    HP is dan ook een goeie keuze
    kijk ook eens naar lenovo(IBM) zijn ook zeer goed
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Voor 1200€ heb je tegenwoordig al een mooie dell.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Bekijk de Acer familie eens . . . ik heb zowel een HP als een Acer, beiden voldoen perfect aan mijn verwachtingen.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Kijk zeker eens bij Toshiba de P300 reeks bijvoorbeeld.

Groeten
          Spogy
          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

't Wordt een dooddoener 'k weet het maar ik ben van IBM thinkpad overgestapt op MacBook & ondertussen hebben we er 2 met een derde in 't vooruitzicht. Jammer genoeg kweken ze niet en moeten we ze wél kopen .

Comment

Ik heb voor mijn zus onlangs deze (zonder de vlammetjes weliswaar ) besteld voor 999€ (incl. tas en muis).

Is 17", heeft numpad waardoor het makkelijker werken zal zijn voor je ouders (hier thuis wel ) en zeker krachtig genoeg voor mail, surfen e.d. De EX700 is nog wat goedkoper (749€) en mss geen overkill voor je ouders.
              De Flickr-pagina.
              Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Comment

Ik heb nu eentje uit de Acer family en ik ben meer dan tevreden.

Ik vind kiezen tussen een Mac of een Microsoft versie persoonlijk. Voor de rest kan je je wel laten adviseren.

Mijn keuze blijft bij Acer of HP. Beiden heel betrouwbaar! Ikzelf heb een Aspire 7720G en die vind je nu al voor een €900 (khad beter gewacht met kopen )
                "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
                Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AtroX Bekijk bericht

Ik vind kiezen tussen een Mac of een Microsoft versie persoonlijk. Voor de rest kan je je wel laten adviseren.

Het is niet omdat je een macbook koopt, dat je verplicht bent om er osX op te draaien, je kan er gerust xp of vista op doen draaien. De hardware is prijs kwaliteit zeer goed te noemen. Ongeacht het os dat erop staat
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    't Wordt een dooddoener 'k weet het maar ik ben van IBM thinkpad overgestapt op MacBook & ondertussen hebben we er 2 met een derde in 't vooruitzicht. Jammer genoeg kweken ze niet en moeten we ze wél kopen .
                    De TS vraagt een toestel met 17" scherm, en bij voorkeur met numeriek toetsenbord voor max. 1200 €.
                    Bij de windows notebooks is dat makkelijk te vinden, maar bij de macbooks ???
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      De TS vraagt een toestel met 17" scherm, en bij voorkeur met numeriek toetsenbord voor max. 1200 €.
                      Een numeriek toetsenbord koop je best los (ik gebruik dat van m'n vroegere IBM) en voor de rest zijn vooropgestelde budgetten dikwijls zeer relatief hé .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Sorry overgelezen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Een numeriek toetsenbord koop je best los (ik gebruik dat van m'n vroegere IBM) en voor de rest zijn vooropgestelde budgetten dikwijls zeer relatief hé .
                          Bij een 17" scherm lijkt het me nuttiger om ineens numeriek te gaan als je het wilt ipv een numpadje apart te kopen. Je hebt er de plaats ervoor op je laptoptoetsenbord.

Nuja, ieder zijn goesting natuurlijk.
                          De Flickr-pagina.
                          Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Comment

zou idd een numeriek padje willen hebben op het toetsenbord.

die toshiba p300 lijkt me wel iets goeds.

van acer heb ik altijd horen zeggen dat dat niet zo'n goeie laptops zijn. (van horen zeggen he)

hp heb ik hier nu ook en vind die zeer goed. alleen bij het dichtdoen van de deksel sluit hij soms, meestal verkeerd af...

blijven komen he!!!!!

Comment

Het is zoals met auto's je moet af en toe wat chanche hebben. Ik heb tot nu toe nog geen klagen gehad van dell (en als je ziet wat die laptop meemaakt, 't is niet braaf in een kantooromgeving staan ... Ze zouden daar nog autogordels moeten voor maken, voor die dingen, maar soit). Lenovo (de vroegere ibm's) zijn op dat gebied ook niet slecht vandaag de dag. Toshiba is ooit de referentie geweest voor laptop's, maar vandaag de dag ?

Waarom moeten ze een laptop hebben, omdat het weinig plaats in beslag neemt . Als het portable moet zijn, is een 17" met numeriek klavier niet echt iets meer wat je portable kunt noemen. En als het is om weinig plaats in te nemen, zijn er volgens mij betere oplossingen dan een portable. Maar om wat te internetten, te bankieren en tekst te verwerken, en dan nog in een beschermde omgeving te staan, kun je volgens mij vandaag de dag geen slechte dingen meer kopen, pakt wat u van specs en design het meest ligt

Comment

Working...
                              X