Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgisch voetbal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgisch voetbal

Het grootste probleem vd nationale ploeg ligt al zowat 15 jaar in de verdediging. Enkele spelers die te traag zijn en daardoor niet durven aansluiten en het voor middenvelders bijzonder moeilijk maken doordat die samen met de voorspelers enorme afstanden moeten afleggen.
    2de probleem van de verdediging: enkele spelers zonder vista: de ballenkijkers maw ze voelen niet aan wat er gaat gebeuren en daardoor is hun positiespel zwak en zien ze niet wat er rond hen gebeurt.
    http://www.stich.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
      Het grootste probleem vd nationale ploeg ligt al zowat 15 jaar in de verdediging. Enkele spelers die te traag zijn en daardoor niet durven aansluiten en het voor middenvelders bijzonder moeilijk maken doordat die samen met de voorspelers enorme afstanden moeten afleggen.
      2de probleem van de verdediging: enkele spelers zonder vista: de ballenkijkers maw ze voelen niet aan wat er gaat gebeuren en daardoor is hun positiespel zwak en zien ze niet wat er rond hen gebeurt.
      Kleine voorspelling....
      Ik denk dat ze tegen Turkije het goed gaan doen, tegen alle verwachtingen in.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Kleine voorspelling....
        Ik denk dat ze tegen Turkije het goed gaan doen, tegen alle verwachtingen in.
        Ik zal het risico maar nemen zeker om af te gaan maar ik ga mee met de voorspelling van Theokus
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Dan zullen ze toch een beetje meer "kapot" van het veld moeten stappen bij het eindsignaal vrees ik.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Dan zullen ze toch een beetje meer "kapot" van het veld moeten stappen bij het eindsignaal vrees ik.
            Mss wel maar ik denk Van Buyten op reservebank of in het middenveld
            Vermaelen centraal: en achterste lijn die naar voren durft en middenveld steunt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Meest gehoorde uitspraken bij analyses van wedstrijden van de nationale ploeg: "De eerste twintig minuten speelden de Belgen uitstekend" of "de eerste vijfenveertig minuten voetbalden de Rode Duivels goed mee" (wat dat ook moge betekenen ).

45 minuten is waarschijnlijk precies de tijdsduur van een doorsnee training.

Iemand zou die mietjes aan hun verstand moeten brengen dat het spelletje minimum negentig minuten duurt.
              Last edited by Jos Vanhengel; 8 september 2008, 18:01.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                Ik zal het risico maar nemen zeker om af te gaan maar ik ga mee met de voorspelling van Theokus
                Half ... oef ik ben nog niet afgegaan

Bang afwachten wat de tweede helft gaat brengen ...

E.
                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Raar dat de criticatsers nu geen berichtje posten
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Heb ik iets gemist?
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Zoals in vroegere posts gezegd Van Buyten op de bank en verdediging al beter.
                      Toch vind ik de wissels weerom (zoveelste maal) niet goed.
                      We hebben talent genoeg om een vd betere ploegen van Europa te zijn. Je moet wel kiezen voor voetbalbrains en die opstellen.

Comment

Resultaat is goed, maar je kan toch niet zeggen dat ze goed gespeeld hebben. Tijdens de 2de helft hebben ze zich beperkt tot het wegschoppen van de bal (zonder te kijken naar wie).

Logische wissel om SD eraf te nemen, dat wel, kwam er niet aan te pas (zoals sommige anderen ook).

Sven
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                          Resultaat is goed, maar je kan toch niet zeggen dat ze goed gespeeld hebben. Tijdens de 2de helft hebben ze zich beperkt tot het wegschoppen van de bal (zonder te kijken naar wie).

Logische wissel om SD eraf te nemen, dat wel, kwam er niet aan te pas (zoals sommige anderen ook).

Sven
                          Een punt uit Turkije meebrengen is heel goed.
                          Het had anders kunnen lopen...jammer.

Ze hebben inderdaad vaak onder druk gestaan, maar dat is niet meer dan normaal. Ze stonden er deze keer wel en ik was blij dat ze van tijd tot tijd de bal wegschopten ipv 'foefkes' te verkopen in de verdediging
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Heb ik iets gemist?
                            De Belgen hebben er voor gezorgd dat er vannacht geen toeterende auto's door uw straat rijden Jos
                            Mvg Tim

Comment

Ze stonden er deze keer wel en ik was blij dat ze van tijd tot tijd de bal wegschopten ipv 'foefkes' te verkopen in de verdediging
                              Kan dat dom wegtrappen niet meer zien; dat is verouderd voetbal. Geen enkel ander voetballand doet dat nog. De ballen komen onmiddellijk terug. Ergerlijk.
                              M in het middenveld als wisselspeler weegt echt veel te licht. Slechte passen niet te tellen.
                              Met nog een paar andere spelers en dan wat meer durf en geloof in eigen kunnen en met het huidig talent winnen we in Turkije.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
                                ... Met nog een paar andere spelers en dan wat meer durf en geloof in eigen kunnen en met het huidig talent winnen we in Turkije.
                                't Schijnt dat ze daar al geweest zijn.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X