Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgisch voetbal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgisch voetbal

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    En Tia niet te vergeten!
    Misschien de estafetteploeg...
    Roemloos ten onder gegaan.
    Maar ik heb geen probleem met deze gast.
    Vond het goed dat hij naar China mocht en in het verleden heeft
    die veel laten zien.
    Bovendien sprak die vrij goed Nederlands dat niks ter zake doet
    maar een heel verschil is met Justine H. vroeger:
    enkel een paar woordjes toen er geld te rapen viel in Antwerpen

OT.
    ZDF SPORTextra: Voetbal > 20:30 uur.
    Rechtstreeks verslag van de wedstrijd in Neurenberg: Duitsland - België. N.B.
    Verlenging en strafschoppen mogelijk. Met in de rust: heute-journal en het weerbericht.
    Last edited by theokus; 20 augustus 2008, 19:14.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

De uitslag Duitsland - België behoeft geen verdere uitleg zeker?
      "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
      Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AtroX Bekijk bericht
        De uitslag Duitsland - België behoeft geen verdere uitleg zeker?
        Ik stel voor dat we deze duurbetaalde mannen, zoals de politici, een cursus in de discipline "Communautaire Problemen" laten volgen. Een sporttak waar we ECHT goed in zijn en zeker nog kansen hebben op het goud.
        Kwestie van het geld goed te besteden.
        -M-

tussenstand Olympics: Holland-Belgie op 21/8

13-0
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
          Ik stel voor dat we deze duurbetaalde mannen, zoals de politici, een cursus in de discipline "Communautaire Problemen" laten volgen. Een sporttak waar we ECHT goed in zijn en zeker nog kansen hebben op het goud.
          Kwestie van het geld goed te besteden.
          -M-

tussenstand Olympics: Holland-Belgie op 21/8

13-0
          Hahaha.
          Twee keer moeten lachen in één zin.
          Ik vind jouw nick geweldig en dien uitslag is "even better"
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik word stukken minder betaald op mijn werk maar ik presteer tenminste iets en het zijn meestal wel goede resultaten. Misschien tijd om loon naar resultaat ipv werken in te voeren bij de Roze Duivels?

Maar dan gaan ze allemaal afhaken van de belgische nationale ploeg (ik durf geen hoofdletter B meer gebruiken).
            "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”

Comment

Talent genoeg in België, maar we zitten tenminste met 2 problemen:

1. Vandereycken + incompetent bond

2. Heel het communautaire gedoe doet absoluut geen goed met de teamgeest en groepsgevoel bij de supporters. Terwijl dat bij de Olympische ploeg een stuk minder duidelijk zichtbaar was.

Stel puur: hypothetisch dat België een land was zonder taalgrens*, met één gemeenschappelijke taal dan ben ik er stellig van overtuigd dat het daar ook een stuk beter zou draaien.

*Disclaimer: Dit heeft niks met mijn politieke voorkeur te maken.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Gewoon afschaffen profvoetbal.
                Waarom moet ik nu al jaren betalen (via een stuk van mijn belastingen) voor die gasten ?? ik denk dan onder andere aan de ordehaving bij de wedstrijden etc... Bovendien worden die kerels rijkelijk betaald terwijl ze niet presteren , ongelooflijk schandalig gewoon.
                Ik kan maar niet bevatten waarom dit kan blijven en blijven duren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
                  Gewoon afschaffen profvoetbal.
                  Waarom moet ik nu al jaren betalen (via een stuk van mijn belastingen) voor die gasten ?? ik denk dan onder andere aan de ordehaving bij de wedstrijden etc... Bovendien worden die kerels rijkelijk betaald terwijl ze niet presteren , ongelooflijk schandalig gewoon.
                  Ik kan maar niet bevatten waarom dit kan blijven en blijven duren.
                  Beetje kort door de bocht, vind je niet?

Wielrennen? Afschaffen
                  auto- , motorsport? Afschaffen
                  ...
                  en zo kun je nog een hoop hobbies en vrijetijdsbestedingen gaan afschaffen.

Het roken mag dan ineens ook afgeschaft worden en autorijden ook, want ook dat is allemaal asociaal als je het met jouw visie benaderd.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    ... en zo kun je nog een hoop hobbies en vrijetijdsbestedingen gaan afschaffen.
                    Het roken mag dan ineens ook afgeschaft worden en autorijden ook, want ook dat is allemaal asociaal als je het met jouw visie benaderd.
                    Inderdaad!
                    En dan hebben we 't nog niet over de vrouwen gehad.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Inderdaad!
                      En dan hebben we 't nog niet over de vrouwen gehad.
                      Wie gaat er dan mijn huishouden doen?

Comment

wie is hier kort door de bocht ?? die zaken die jij erbij sleurt heb ik toch niks over gezegd ! ik had het over profvoetbal , bij mijn weten is er geen enkele andere sport die de gemeenschap zoveel (belasting)geld kost.

Beetje kort door de bocht, vind je niet?

Wielrennen? Afschaffen
                        auto- , motorsport? Afschaffen
                        ...
                        en zo kun je nog een hoop hobbies en vrijetijdsbestedingen gaan afschaffen.

Comment

Er is ook geen enkele andere sport die elke week zoveel publiek trekt, en zorgt voor sociaal engagement naar jeugd, bevolking, ...
                          Website
                          Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
                            wie is hier kort door de bocht ?? die zaken die jij erbij sleurt heb ik toch niks over gezegd ! ik had het over profvoetbal , bij mijn weten is er geen enkele andere sport die de gemeenschap zoveel (belasting)geld kost.
                            Jij, althans wat die stelling betreft!

Ik maak gewoon de vergelijking naar wat andere zaken die ook grootverdieners hebben en die ook veel volk op de been brengen.

2 maten, 2 gewichten..anyone.

Comment

Ik maak gewoon de vergelijking naar wat andere zaken die ook grootverdieners hebben en die ook veel volk op de been brengen.

2 maten, 2 gewichten..anyone.
                              Fortis??
                              Doet net hetzelfde de laatste weken hahahaha.

Waarom denk ik nu met weemoed terug aan Guy Thijs?
                              Was de Bond toen anders?
                              Was het in België niet precies hetzelfde als nu?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Profvoetbal afschaffen ?
                                De populairste sport in de wereld. Ik denk dat de revolutie uitbreekt
                                Bovendien zijn er een massa multinationals die er verschrikkelijk geld mee verdienen. And money talks..
                                Keep dreaming friend.
                                Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Working...
                                X