Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod Touch contra iPhone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: iPod Touch contra iPhone

    Je zal er geen spijt van hebben hoor. Good luck en laat maar weten als je vragen zou hebben.

    Dany_

    Comment


    • #17
      Re: iPod Touch contra iPhone

      Kan je de iPod touch gebruiken als gegevensdrager? Om ook andere bestanden dan muziek en video op te slaan?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #18
        Re: iPod Touch contra iPhone

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Kan je de iPod touch gebruiken als gegevensdrager? Om ook andere bestanden dan muziek en video op te slaan?
        Ja, de mijne toch.

        Als je'm aansluit op je PC stel je vast dat het gewoon een mass-storage device is, dus komt ie als verwisselbare schijf tevoorschijn.

        iTunes gebruikt het op dezelfde manier, alleen wordt er met verborgen folders gewerkt.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • #19
          Re: iPod Touch contra iPhone

          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Ja, de mijne toch.

          Als je'm aansluit op je PC stel je vast dat het gewoon een mass-storage device is, dus komt ie als verwisselbare schijf tevoorschijn.

          iTunes gebruikt het op dezelfde manier, alleen wordt er met verborgen folders gewerkt.

          Dave
          Dat dacht ik ook, helaas zie ik geen mass-storage device tevoorschijn komen, vandaar mijn vraag i-tunes werkt perfect anders
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #20
            Re: iPod Touch contra iPhone

            Wat ik toch ook wel raar vind is dit : er staat een wekkerfunctie op de ipod, maar welk doel heeft deze als er geen luidspreker inzit????? Je kan toch moeilijk met je oortjes gaan slapen???
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: iPod Touch contra iPhone

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Wat ik toch ook wel raar vind is dit : er staat een wekkerfunctie op de ipod, maar welk doel heeft deze als er geen luidspreker inzit????? Je kan toch moeilijk met je oortjes gaan slapen???
              Al eens getest Francis Er komt ook geluid uit zonder oortjes hoor, tenzij je in de instellingen dat zou uitgeschakeld hebben.

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Dat dacht ik ook, helaas zie ik geen mass-storage device tevoorschijn komen, vandaar mijn vraag i-tunes werkt perfect anders
              Als je bestanden op je touch wil beheren, kijk eens naar FileMagnet, in de AppStore

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              En wat zijn - buiten de telefoonfunctie - de andere grote verschillen tussen beide toestellen?
              iPhone heeft een camera, touch niet.

              Comment

              Working...
              X