Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNS Dimarso

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TNS Dimarso

Hey buurman,
    Heb jij op deze site ingeschreven? Ik kan niet: mijn telefoonnummer wordt niet aanvaard.

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    Zet je ZEKER NIET op de robinsonlijst!
    Dat is een lijst die in stand gehouden wordt door een marketingbedrijf en je "wens" om niet gebeld te worden is maar 2 jaar geldig. Het spreekt voor zich dat ze je na die 2 jaar terug lastig vallen.
    De lijst is trouwens niet bindend.

Er is wel een lijst die bindend is om dit soort gezever te voorkomen en dat is het belmeniet-register. Die lijst is een initiatief van de overheid en MOET gerespecteerd worden (op straffe van boete) door marketingbedrijven. https://www.bel-me-niet-meer.be/nl/inschrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
      Hey buurman,
      Heb jij op deze site ingeschreven? Ik kan niet: mijn telefoonnummer wordt niet aanvaard.
      Ik heb me deze week ingeschreven en mijn tel nr werd wel aanvaard. Ik kreeg bevestiging dat ik vanaf nu geen ongewenste commeciële telefoontjes meer mag ontvangen.

Comment

Ik sta al een lange tijd op die lijst.
        Ik herinner me niet dat ik problemen had tijdens het inschrijven.
        Aanvullend had ik ook mijn nummer "geheim" laten zetten bij belgacom als extra maatregel.

Ik heb nooit geen commerciele calls meer gekregen. Daar waar het voordien echt een plaag was.

Comment

Working...
        X