Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Bij ons, in de kempen, storm hevig huis gehouden...
Inderdaad vanaf 23u. ettelijke flitsen per seconde aan de hemel. Vanaf 23.30u. hevige windstoten, gepaard met veel regen en hagel... En zware donders... Heeft tot zowat 01.00u. geduurd...
En nu schade opmeten... Glas serre buurman in onze tuin, bomen afgeknakt, zonnepanelen zonder stroom,...
Net gelezen gans de antwerpse kempen en limburg zwaar getroffen
Ik woon ook in Deurne, rond 23u begonnen met fotos te nemen, na een half uur ben ik gestopt omdat alle bliksems achter de wolken zaten..
heb veel fotos van oplichtende wolken maar geen enkele echte bliksem
Ik woon ook in Deurne, rond 23u begonnen met fotos te nemen, na een half uur ben ik gestopt omdat alle bliksems achter de wolken zaten..
heb veel fotos van oplichtende wolken maar geen enkele echte bliksem
Dat was hier ook zo, het "vuurwerk" zat in de wolken, ik heb geen enkele bliksem gezien.
Da's mooi weer, al schijnt ook hier (Antwerpse Kempen) de zon weer na heel wat regen vannacht en vanmorgen.
Volgens Gazet Van Antwerpen zijn we toch serieus getroffen door wateroverlast, vooral in dorpen als Baarle-Hertog (NL grensstreek) en Geel (wat voor mij al Zuiderkempen is).
Hier schijnt de zon, de ganse morgen al.
In de nacht van zondag op maandag hadden we enkele buien maar
niks om over naar huis te schrijven.
Hasselt en zijn buitenwijken ontlopen steeds weer de regendans
Comment