Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onweer!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: onweer!!!

    Hey juppekes

    Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Ah, dan vermoed ik dat we mooie hemelfoto's van jou mogen verwachten morgen

    Ik heb deze week veel keer buiten gestaan met dit mooie weer

    Enkel mooi passages gezien van het ISS en een paar mooie iridiums

    Van ons maantje deze week heb ik ook nog een mooie zitten in mijn archief, als ik eens tijd heb zal ik hem wel eens posten
    Bootjes

    Comment


    • #17
      Re: onweer!!!

      Hier in Almere is het ook aardig heftig geweest. En terwijl ik dit typ , zie ik nog steeds flitsen. Buienradar.nl geeft aan dat we er zo te zien voorlopig nog niet vanaf zijn .........
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #18
        Re: onweer!!!

        niks te zien hier int "centrum"
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #19
          Re: onweer!!!

          Hey juppekes

          Ik ben vlug naar buiten met dit mooie weer

          Nog eens gaan kijken naar het ISS die overvliegt (en een fotoke maken natuurlijk )
          Bootjes

          Comment


          • #20
            Re: onweer!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            het onweert hier al uren
            Ik heb het geweten!
            Net terug van vakantie, tussenlanding op Schiphol en dan door naar Zaventem. Zo'n cityhopper komt amper boven de wolken uit met als gevolg een half uur vertraging door het slechte hollandse weer
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment


            • #21
              Re: onweer!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

              Hier an de kust (Oostende) de ganse dag mooi stralend weer

              Nu ook nog super heldere hemel
              Woord,

              Een ganse namiddag geshoot aan zee en ik heb teveel gezweet
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #22
                Re: onweer!!!

                DENHAAG is tot nu droog (zonnig) en smerig warm geweest, zonnig tot ongeveer 2200 uur
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

                Comment


                • #23
                  Re: onweer!!!

                  Hey juppekes

                  Ik weet niet hoe het is bij jullie, maar hier in Oostende ben ik na een warme zwoele nacht alweer aan het genieten van het zonnetje
                  Bootjes

                  Comment


                  • #24
                    Re: onweer!!!

                    Het was prachtig weer. Van Gent richting Kortrijk- dan naar Brugge- op naar Knokke om maar te eindigen in Het Zwin. Later in de namiddag vertrokken richting wenduine. Lekker zonnen in de duinen en dan wachten op de vooravond om te kunnen kiten met een vriendin.
                    Een probleem, haar kite gaf forfait gezien er geen zuchtje wind was. Dus probeerde ik het maar met m'n power kite... die deed het dan wel.. maar ja, wat heb je eraan om te kiten met een power kite als je meer moet letten op het feit om h'm in de lucht te houden.. dus de fun was zo ook snel over

                    Moraal van het verhaal: Prachtig weer en geen naderende donderwolken gezien

                    Comment


                    • #25
                      Re: onweer!!!

                      In Gent heeft het goed gedruild tussen 12 en 15 uur. Hondenweer....
                      Gelukkig nadien stralende hemel ... Fototoestel niet mee vanwege dat hondenweer, gelukkig maar. Rugzak... Water liep eerst erin en nadien eruit alhoewel aangeschreven als waterdicht en alle voorzorgen genomen. Reeds bij verkoper voor geweest en blijkbaar moet de isolatielaag ergens gescheurd, gebarsten zijn. Heb een nieuwe ontvangen
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: onweer!!!

                        Waar zitten de onweders nu ?In Deurne (A'pen) veel bliksem weinig donder en nog droog.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: onweer!!!

                          Hier is het net begonnen, Rijkevorsel is niet zo ver van Deurne, je zal daar ook nog wel een onweersbui krijgen.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: onweer!!!

                            Yep,hier zijn ze ook begonnen.Heb ik nog nooit gezien,al meer dan een half uur meer dan 1 bliksem per seconde.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: onweer!!!

                              Hey juppekes

                              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                              Yep,hier zijn ze ook begonnen.Heb ik nog nooit gezien,al meer dan een half uur meer dan 1 bliksem per seconde.

                              LOL

                              Hier in Oostende nog altijd stralende hemel
                              Bootjes

                              Comment


                              • #30
                                Re: onweer!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                                Yep,hier zijn ze ook begonnen.Heb ik nog nooit gezien,al meer dan een half uur meer dan 1 bliksem per seconde.
                                1 bliksem per seconde maar?, volgens mij waren het er hier bijna 10 per seconde.
                                Zoiets heb ik nog nooit gezien. Was echt niet normaal.
                                Tegen dat ik mijn camera had met de juiste lens erop en alles goed ingesteld begon het te gieten en heel hard te waaien. Dus spijtig genoeg geen foto's.
                                Canon EOS 5D met 3KG glas
                                https://reisforum.net

                                Comment

                                Working...
                                X