Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als ik een pm stuur naar een collega van&op BD.
Wie kan die lezen buiten ik en de ontvanger?
Als ik U was zou ik de telefoon gebruiken !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Als admin op een ander forum kan ik je dit zeggen; bij ons is er in ieder geval geen standaard manier (via de admin tools wil ik zeggen) om andermans PMs te lezen. Onze forum soft is SMF, weet niet welke deze van BD is.
Echter, als system admin / DB admin / SAP admin (in real life dus) kan ik je zeggen dat een admin god is op een systeem. Maw; er is steeds wel de mogelijkheid om in de tabellekes van de DB te gaan pluizen naar de wat je zoekt. Ge moet er wel veel goesting voor hebben dan.
Als admin op een ander forum kan ik je dit zeggen; bij ons is er in ieder geval geen standaard manier (via de admin tools wil ik zeggen) om andermans PMs te lezen. Onze forum soft is SMF, weet niet welke deze van BD is.
Echter, als system admin / DB admin / SAP admin (in real life dus) kan ik je zeggen dat een admin god is op een systeem. Maw; er is steeds wel de mogelijkheid om in de tabellekes van de DB te gaan pluizen naar de wat je zoekt. Ge moet er wel veel goesting voor hebben dan.
Als ik een pm stuur naar een collega van&op BD.
Wie kan die lezen buiten ik en de ontvanger?
Hangt van verschillende dingen af, zoals bvb heb je een wireless router, zit je op een gedeeld netwerk of prive.
Maar in grote lijnen:
-Jij
-De persoon naar wie je het stuurt
-De admins hier
-Uw internet provider / werkgever als je van op je werk surft.
-Misschien uw buren
-De hosting provider van de website
-De ISP van de hosting provider.
-Zal er misschien nog wel enkele vergeten zijn.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Comment