Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet past aan....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet past aan....

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Jij bent als geroepen om in een sales omgeving bij Belgacom te gaan werken !
    Tsjah : Dat is weldegelijk de juiste technische uitleg...

En bij Belgacom werken : sales interesseert me geen bal, en Belgacom nog veel minder...
    Die 50€ vind ik ook duur, maar ik vraag me af hoe het bij Telenet zal zijn als binnenkort de huidige modems niet meer mee kunnen (ze zitten bijna aan de limiet van eurodocsis 2). Nu : als er te betalen zal vallen, zal d'een dezen z'n modem plots op onverklaarbare wijze defect zijn ;-).
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
      naar aanleiding van dit topic ook maar eens mn opgebruikt volume gecontrolleerd bij mn belgacom abo, ik heb nu 30gig met mn ADSL GO, zonder dat ik iets moeten doen heb en heb ook geen 50 euro extra moeten betalen oid.
      Die 50€ is enkel als je sneller wil surfen ook, voor die limietaanpassing heb je geen andere modem nodig hé...
      Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb nu een "Scarlet One" abonnement, ik betaal nu niets meer aan Belgacom (die 17 euro per maand valt weg), mijn telefoon werkt via de modem (gratis geplaatst), en het Scarlet One abonnement kost 40,75 euro per maand (ik betaal de eerste 6 maanden maar de helft).
        En ik mag tot 100GB per maand downloaden.

Voor meer info:

Op zoek naar een abonnement voor vaste en mobiele telefonie, internet en digitale tv? Ontdek het aanbod van Scarlet, de betrouwbare en voordelige telecomoperator.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Meer surfen voor dezelfde prijs.

Wat verandert er concreet?

Voor Telenet ExpressNet-klanten verhoogt de downloadsnelheid naar 15 Mbps in
          plaats van 10 Mbps. Het maandelijks toegestane basisvolume wordt verhoogd
          van 12 GB naar 20 GB.

Alles wordt automatisch aangepast. U hoeft dus zelf niets te doen en surft
          gewoon meer voor dezelfde prijs. Eenvoudiger kan niet.

bron: Telenet
          Heb het mailtje ook gekregen.
          Leuk!
          Alleen kwam ik zelfs nooit in de buurt van de oude limiet
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Heb het mailtje ook gekregen.
            Leuk!
            Alleen kwam ik zelfs nooit in de buurt van de oude limiet
            Ik zat er ook niet op te wachten.
            Eerder op een belastingverlaging euh.... vermindering van de kostprijs
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Telenet zou beter hun oploadsnelheid wat verhogen, want die is maar pover (ondanks de recente verdubbeling).
              En downloadsnelheid, dat is allemaal goed voor audio en filmpjes, maar voor webpagina's helpt het niet echt. HTML code is de bottleneck hier. Een webpagina zou er in een fractie van een sconde moeten staan (inplaats van de soms 5 seconden of langer nu), dat zou pas een revolutie zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
                Telenet zou beter hun oploadsnelheid wat verhogen, want die is maar pover (ondanks de recente verdubbeling).
                En downloadsnelheid, dat is allemaal goed voor audio en filmpjes, maar voor webpagina's helpt het niet echt. HTML code is de bottleneck hier. Een webpagina zou er in een fractie van een sconde moeten staan (inplaats van de soms 5 seconden of langer nu), dat zou pas een revolutie zijn.
                Een web-pagina met pure HTML is nog altijd download, tenzij je langs de server kant kijkt.
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Limieten en limieten is twee ...

Eerst was er ADSL aan 3 GB/maand ... nooit aan mijn limiet geweest.
                  Dan was er Telenet aan 10GB, 12GB en nu 20GB ... meer dan 10% van de limiet heb ik nog nooit gehaald en dat met twee PC's en toch redelijk veel internet gebruik.

Ik hoor sommige collega's spreken van hoge kosten voor extra download omdat ze maandelijks 60, 80 of zelfs 100GB downloaden. Dikswijls downloaden om te downloaden.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Limieten en limieten is twee ...

Eerst was er ADSL aan 3 GB/maand ... nooit aan mijn limiet geweest.
                    Dan was er Telenet aan 10GB, 12GB en nu 20GB ... meer dan 10% van de limiet heb ik nog nooit gehaald en dat met twee PC's en toch redelijk veel internet gebruik.

Ik hoor sommige collega's spreken van hoge kosten voor extra download omdat ze maandelijks 60, 80 of zelfs 100GB downloaden. Dikwijls downloaden om te downloaden.
                    Sorry vooraf: maar wat downloaden die allemaal?
                    Is dat muziek, filmpjes?
                    Het zal wel aan mij liggen omdat die zaken mij niet echt interesseren.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                      Een web-pagina met pure HTML is nog altijd download, tenzij je langs de server kant kijkt.
                      Inderdaad, dat zei ik ook. Daarom zal een verhoogde downloadsnelheid op de kabel niet noodzakelijkerwijs leiden to sneller surfen. De webbrowser is de zwakste schakel. Zolang die de HTML code niet sneller kan verwerken, blijft surfen (relatief) traag. De snelheid van je processor heeft natuurlijk ook een invloed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Het probleem is dat ADSL maar tot 8 Mb/s geraakt. Hogere snelheden kunnen via ADSL2 en VDSL, maar daarvoor heb je een andere (toch als je een "gewone" ADSL modem hebt) modem nodig.
                        Die omschakeling kan dus niet altijd zonder moeite gebeuren, vandaag die 50 €.
                        Wie nu een abonnement neemt krijgt altijd een modem die de hogere snelheden aankan, en dus hebben ze er minder werk mee...
                        voordeel is wel dat bijna iedereen reeds een ADSL2 modem heeft zonder het te beseffen ;-)
                        Al die grijze philips wifi routertjes dat ze de laatste 3-4 jaar al aan +/- 50 a 75 € buiten dumpen zijn ADSL2 als ik het goed voor heb.
                        (ik heb toch allesinds al belgacom tv gehad en toen hadden ze mijn ADSL ook op hogere snelheid gesynced)
                        Imagination is more important than knowledge...
                        http://www.kiekje.be

Comment

Ik wil geen hogere snelheid en ik wil geen grotere limiet !!!
                          Neen, ik wil een eerlijkere prijs voor mijn abonnement

Telenet én Belgacom zijn (op een enkele uitzondering na) de duurste providers van Europa (Testaankoop). Met wat zoethoudertjes proberen zij de pil wat te verzachten... een flauwe en hypocriete poging wat mij betreft.
                          Er is gewoon bijna geen concurrentie in ons landje, zodat deze twee monopolisten glimlachend en voldaan de (rijkelijke) koek verdelen.
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                          X