Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet past aan....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet past aan....

Meer surfen voor dezelfde prijs.

Wat verandert er concreet?

Voor Telenet ExpressNet-klanten verhoogt de downloadsnelheid naar 15 Mbps in
    plaats van 10 Mbps. Het maandelijks toegestane basisvolume wordt verhoogd
    van 12 GB naar 20 GB.

Alles wordt automatisch aangepast. U hoeft dus zelf niets te doen en surft
    gewoon meer voor dezelfde prijs. Eenvoudiger kan niet.

bron: Telenet
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Telenet past aan....

Toen ik gisteren mijn Internet download geschiedenis bij Belgacom controleerde, merkte ik dat zij ook het volume verhoogd hebben van 12GB naar 25GB. Vreemd genoeg bijna gelijktijdig met Telenet.

edit - Zonet even naar de Belgacom site gesurfd en de 'kleine lettertjes' gelezen;

(5) Als u niet bent aangesloten op Belgacom TV moet de Speed optie geactiveerd worden (via het gratis nummer 0800 22 800) om uw surfsnelheid te verhogen van 4 naar 12 Mbps. Prijs van deze omschakeling : gratis voor ADSL Plus klanten, gratis voor nieuwe ADSL Go klanten in juli 2008, 50 € voor bestaande ADSL Go klanten.

Het is ver gekomen dat je nu al moet bijbetalen om hetzelfde te genieten als nieuwe klanten.
    Last edited by Leopard; 14 juli 2008, 08:22.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Tja, ik heb dit bericht vandaag ook van Telenet gekregen.
      De telemeter geeft al 20 GB aan, maar de snelheid heb ik nog niet boven de 10mbps gekregen. Dit laatste is voor mij ook niet zo belangrijk, het volume, daar gingen we met 4kinderen en 4 computers in huis regelmatig over.

En toch blijven we in ons belgenlandje véél te véél betalen.
      Als er een deftige operator komt met 6Mbps en geen limiet, en dat voor 20 € per maand, dan ben ik er bij.
      In Frankrijk, Duitsland en Nederland is dit probleemloos te vinden...

Comment

bij belgacom is dat al 2 weken zo telenet kon niets anders dan volgen Eindelijk gaan wij hier eens niet aan ons limiet zitten

Comment

Net een email gekregen van telenet:

Turbonet klanten: volume van 35 GB naar 60 GB

Comment

Voor Telenet ExpressNet Plus-klanten verhoogt het maandelijks toegestane basisvolume van 18 GB naar 25 GB.
            Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

Comment

Komt goed van pas nu ik hier een nieuwe mac mini heb download ik nogal veel HD demo filmpjes
              Nu met mijn 30 Gb had ik vroeger eigenlijk ook al voldoende

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Toen ik gisteren mijn Internet download geschiedenis bij Belgacom controleerde, merkte ik dat zij ook het volume verhoogd hebben van 12GB naar 25GB. Vreemd genoeg bijna gelijktijdig met Telenet.

edit - Zonet even naar de Belgacom site gesurfd en de 'kleine lettertjes' gelezen;

(5) Als u niet bent aangesloten op Belgacom TV moet de Speed optie geactiveerd worden (via het gratis nummer 0800 22 800) om uw surfsnelheid te verhogen van 4 naar 12 Mbps. Prijs van deze omschakeling : gratis voor ADSL Plus klanten, gratis voor nieuwe ADSL Go klanten in juli 2008, 50 € voor bestaande ADSL Go klanten.

Het is ver gekomen dat je nu al moet bijbetalen om hetzelfde te genieten als nieuwe klanten.
                Het probleem is dat ADSL maar tot 8 Mb/s geraakt. Hogere snelheden kunnen via ADSL2 en VDSL, maar daarvoor heb je een andere (toch als je een "gewone" ADSL modem hebt) modem nodig.
                Die omschakeling kan dus niet altijd zonder moeite gebeuren, vandaag die 50 €.
                Wie nu een abonnement neemt krijgt altijd een modem die de hogere snelheden aankan, en dus hebben ze er minder werk mee...
                Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                  Het probleem is dat ADSL maar tot 8 Mb/s geraakt. Hogere snelheden kunnen via ADSL2 en VDSL, maar daarvoor heb je een andere (toch als je een "gewone" ADSL modem hebt) modem nodig.
                  Wie nu een abonnement neemt krijgt altijd een modem die de hogere snelheden aankan, en dus hebben ze er minder werk mee...
                  Jij bent als geroepen om in een sales omgeving bij Belgacom te gaan werken !
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik win nog altijd met mijn 100GB aan 35 euro
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Heel goed uitleg (mijn technische kennis is hierin te beperkt).
                      Ik heb ondertussen contact gehad met Belgacom en ik krijg gratis een nieuwe ADSL2 modem als ik voor 26 juli overschakel op Italk (VoiP). Ik zal het even bekijken.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                        Ik win nog altijd met mijn 100GB aan 35 euro
                        Wie bied je dat aan?

Comment

dommel natuurlijk

in de steden kan je zelfs cityconnect nemen van hen: 35€ zonder limiet en tegen 24mbs
                          http://www.mimoza.be/

Comment

En dat gratis. Telenet zal wel ergens na de zomer een verhoging van de abbonementskosten aankomen.

Comment

naar aanleiding van dit topic ook maar eens mn opgebruikt volume gecontrolleerd bij mn belgacom abo, ik heb nu 30gig met mn ADSL GO, zonder dat ik iets moeten doen heb en heb ook geen 50 euro extra moeten betalen oid.

Comment

Working...
                              X