Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GPS update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GPS update

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
    Met MapShare kan je een heleboel, maar nieuwe wegen toevoegen hoort daar nou net niet bij. ?
    Just, ben een beetje te enthousiast geweest
    Greetzzzzzzzzzzzz......
    Wonnie
    www.spectare.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
      Ik heb de tomtom 730 , en ik moet zeggen , een mooie aanrader voor de prijs van 399 €.
      Deze heeft de software , waarmee je op de autostrade, de juiste afrit kunt nemen , en ik heb deze geprobeerd op het klaverblad van Lummen , en het werkt perfect.

Groeten ,

Rohnny
      Dat klaverblad in Lummen is compleet geschift en levensgevaarlijk (eerst uw vel riskeren in de staart van de file en daarna nog eens op het klaverblad zelf). Om mijne TomTom zot wil maken ... neem ik daar op drukkere momenten de afrit "Lummen Industrie" (1 afrit verder). Via het industrieterrein kom je dan weer vanzelf op de autostrade richting Antwerpen ... een paar honderd meter verder je kan veilig en snel de afrit richting Nederland/Duitsland nemen.

TomTom houdt je dan wel voor een paard want volgens hem doe je dit via een mooie groene wei ... Nu ja, mijne TomTom is er zonder twijfel wel vaker van overtuigd dat ik een betweter ben ... "probeer om te keren" ... ik zeg hem dan eens flink mijn gedacht (=niet voor publicatie)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
        Dat klaverblad in Lummen is compleet geschift en levensgevaarlijk (eerst uw vel riskeren in de staart van de file en daarna nog eens op het klaverblad zelf). Om mijne TomTom zot wil maken ... neem ik daar op drukkere momenten de afrit "Lummen Industrie" (1 afrit verder). Via het industrieterrein kom je dan weer vanzelf op de autostrade richting Antwerpen ... een paar honderd meter verder je kan veilig en snel de afrit richting Nederland/Duitsland nemen.

TomTom houdt je dan wel voor een paard want volgens hem doe je dit via een mooie groene wei ... Nu ja, mijne TomTom is er zonder twijfel wel vaker van overtuigd dat ik een betweter ben ... "probeer om te keren" ... ik zeg hem dan eens flink mijn gedacht (=niet voor publicatie)
        Helemaal herkenbaar voor mij .
        Bij mijn PDA met tomtom 5 kreeg ik dit ook voor , maar nu met de 730 niet meer

Groeten ,

Rohnny
        Groeten , VDSDigit@l

Comment

Working...
        X