Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

houten vensterramen laten verven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• houten vensterramen laten verven

Het ziet er naar uit dat ik een groot deel van mijn vakantie zal moeten besteden aan het verven. Tenzij dat we het laten doen... Weet er iemand hoeveel je tegenwoordig betaalt om laat ons zeggen 10 ramen, een dubbele garagepoort en een deur te laten verven/beitsen? Kan er iemand mij een adres aanbevelen in de regio Brugge?

Re: houten vensterramen laten verven

Komaan, waar zitten al die zwartwerkers hier?! Schrik dat de belastingen meekijken waarschijnlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilburke Bekijk bericht
      Het ziet er naar uit dat ik een groot deel van mijn vakantie zal moeten besteden aan het verven. Tenzij dat we het laten doen... Weet er iemand hoeveel je tegenwoordig betaalt om laat ons zeggen 10 ramen, een dubbele garagepoort en een deur te laten verven/beitsen? Kan er iemand mij een adres aanbevelen in de regio Brugge?

Join the club, 'k moest dat vorig jaar al doen, maar dan ben ik er om de een of andere reden nog onderuit geraakt. Maar dat zal dit jaar niet meer lukken
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Ook een groot deel van Uw verlofgeld....vrees ik.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ook bij ons is dat zo ... het is ofwel een paar dagen vernissen en niet van het verlof profiteren ofwel toch niet op verlof gaan omdat ge uw geld aan die schilder moet geven.
          Een schilder wil per uur betaald worden en dan doet die dat op zijn gemakske.
          Schat zo'n week voor een tiental ramen en da's dan minstens 5 dagen aan 8 uur aan 50€ per uur ... 2000€ + materiaal + BTW en verplaatsingen.
          Het zelf doen is dan heel rap beslist.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X