Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

imageshack traag of niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • imageshack traag of niet

    ik probeer mijn dagelijkse rubrieken te overlopen en merk dat alle post met imageshack tergend traag doorkomen of helemaal niet

    is het enkel bij mij of bij nog anderen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: imageshack traag of niet

    imageshack is meestal traag. Soit het is gratis zeker (I hope) ? En een gegeven paard mag men niet in de bek kijken
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: imageshack traag of niet

      Hier in Gent (Mariakerke) toch wel problemen met telenet vanavond, net als gisterenavond. Erg traag, soms niks dus foutmelding, soms wel iets maar traag. Overdag nochtans geen problemen geweest, enkel 's avonds van het ene op het andere moment extreem traag. Net gebeld naar telenet en detecteerden packetverlies op de modem, woensdag kan er pas een technieker komen, 's morgens dus die zal een normaal werkende modem opmerken vrees ik...

      Op het forum van Tik vzw nog meldingen uit het antwerpse dat telenet erg veel trager is dan gewoonlijk...

      Gaan andere sites snel of enkel imageshack? Ik vind die trouwens altijd al aan de trage kant, ik wacht soms niet tot de foto geladen is zelfs...
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: imageshack traag of niet

        telenet op zich werkt niet trager maar het loaden van foto's die door iemand via imagehack gepost zijn duurt zeer lang(er dan anders)
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: imageshack traag of niet

          Zowel gisteren als vandaag duurt het laden van foto's gehost door Imageshack hééééél lang.
          Ergerlijk.

          In het verleden, toen ik ze nog niet op mijn eigen webruimte plaatste, ondervond ik dit ook en ben toen overgestapt op Photobucket.
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: imageshack traag of niet

            Ook ik ondervind dat imageshack de laatste dagen nog trager is als anders en zoals devid zegt: je mag al blij zijn dat de foto's verschijnen. Soms enkel een kruisje. Het is wel gratis maar het moet doenbaar blijven hé..


            Mvg,
            SW
            BD1071BE

            Comment

            Working...
            X