Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geld terug bij Krefel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geld terug bij Krefel

Als je nu al eens rustig begon met:

Welke GSM
    Welke Android
    Welke provider
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door capri power Bekijk bericht
      jah ondertussen ook kennis gemaakt met krefel
      zijn rap om centen zoon af troggelen 190 euro, voor gsm
      geen uitleg verkoopster want staat al duidelijk in boekse.
      bij ingebruikstelling direkt geld van simkaart zonder bel of sms.
      telkens bij aanzette gsm verdwijnt geld laatste maal opgestart 1.5euro minder

terug naar krefel, een niet al te vriendelijk antwoord
      "staat op doos is android" draaide zich om en ging weggaan.
      bij onze vraag en dan antwoord ie doodleuk "internet bij google kijken"
      daarna krege we te horen bij android apn zoeken.

ja, dat bestaat die applicatie ondersteunt zn gsm niet

dus hier ligt nu 190 euro gsm te niksen, zoon geld kwijt

morge 2 keer terug gaan

bravo krefel superservice
      Hier is maar één oplossing voor ... leer werken met een GSM en lees een handleiding voor ge begint!
      Bijna alle recente toestellen gebruiken data van zodra je ze aanzet ... ge zijt dan inderdaad geld kwijt zonder dat ge belt of sms't omdat je data verbruikt!
      Als je echter data uitschakelt voordat ge uw simkaart plaatst (in meeste gevallen mogelijk), dan kost het u juistgeteld 0,0 Eurocent zolang ge niet belt of sms't.
      En dat ge die gsm nu daar koopt of op een ander, dat zal altijd hetzelfde zijn zolang ge die niet correct instelt naar uw behoeften!
      Dus alvorens te kwijlen op een winkel, zie eerst of er wel daadwerkelijk een probleem is ... die gsm werkt 99% zeker perfect zoals het moet!
      Veel mensen hebben zoiets al wel meegemaakt maar het is niet de fout van de winkel dat toestellen gelegerd worden met zaken die standaard actief staan.
      Probleem is ongeveer overal hetzelfde, ge koopt iets en ge wil dat zo snel mogelijk proberen zonder eerst wat op te zoeken ... ondertussen hebt ge het al aan uw been.

RTFM
      Last edited by VerSeg; 5 juli 2011, 01:51.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Als je nu al eens rustig begon met:

Welke GSM
        Welke Android
        Welke provider
        Begin maar met de handleiding!
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Deze morgen één en ander meegemaakt bij Krefel, maar gelukkig is alles nog goed afgelopen, dank zij een zeer professionele verkoper.
          Ziehier mijn verhaal :
          Deze morgen constateerde ik op mijn i-Phone : "geen services". Na enkele uren ben ik toch gaan reageren en eerst Mobistar gecontacteerd of er soms storingen waren in mijn regio. Een Nederlandse stem raadde mij aan toch eerst eens te testen of mijn simkaart ook weigerde op een andere gsm. En inderdaad, de simkaart deed het wel in mijn reserve SonyEricsson. OK, er zat niks anders op naar mijn leverancier Krefel te gaan met mijn i-Phone. De verkoper die mij te woord stond deed dezelfde handelingen die ik voordien al had uitgevoerd en kwam tot de constatatie dat mijn i-Phone zou moeten binnengestuurd worden voor herstel. Maar.. nu komt het..., bij het overzetten van mijn simkaart van de i-Phone naar de SonnyEricsson wist de man een contactje van de simkaarthouder af te breken. Vervelend uiteraard, want nu was mijn reserve GSM ook naar de knoppen. Toen ik de man op zijn verantwoordelijkheid wees, reageerde hij nogal geprikkeld en zei dat hij daar niks kon aan doen. Ik heb hem dan duidelijk gemaakt dat hij wel ging moeten zorgen voor een degelijk vervangtoestel en bovendien zorgen dat mijn vervangtoestel op hun kosten zou gerepareerd worden. Een aantal klanten rond mij waren getuige van de gebeurtenis en gaven mij te kennen dat ze hoopten op een goeie afloop. De verkoper verdween hierop voor goed en een collega kwam in zijn plaats, iemand met wat meer zelfzekerheid en professionaliteit.
          Na enkele technische ingrepen nam de man zijn Proximus simkaart en probeerde die op mijn i-Phone en die werkte perfect. OK.., het kon dus niks anders zijn dan een niet goed werkend sim kaartje. Na een nieuwe sim kaart te hebben geplaatst was nog niet direct verbinding met de provider. De man had geduld te koop en vroeg mij of ik "wat tijd" had want hij zou een telefoontje plegen naar mobistar. De bewuste Nederlandse dame die ikzelf 's morgens nog aan de lijn had wist te vertellen dat de klant met zijn toestel naar een Mobistar winkel moest gaan. De verkoper vond dat heel vreemd aangezien Krefel ook functioneert als winkel voor Mobistar. Maar goed, het geduld van de man en mezelf werd uiteindelijk beloond, want plots was er wel normale verbinding met Mobistar. Een technische uitleg was dat "de swap" wat langer had geduurd dan normaal.
          Tot dusver alles OK, maar wat nu met mijn defecte SonyEricsson?
          Geen probleem zij de man, wij zijn verantwoordelijk voor de breuk en zullen jou GSM op onze kosten laten repareren... Ik was stom verbaasd van die reactie na mijn ervaring met zijn collega.
          Ik ben sedertdien dus een heel tevreden klant van Krefel.
          Ik had nietemin toch ook mijn reserves tov Mobistar die mij als klant nog eens wou naar een Mobistar winkel sturen. Ik zou niet weten wat ze daar meer hadden kunnen doen dan bij Krefel.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            Geen probleem zij de man, wij zijn verantwoordelijk voor de breuk en zullen jou GSM op onze kosten laten repareren... Ik was stom verbaasd van die reactie na mijn ervaring met zijn collega.
            Ik ben sedertdien dus een heel tevreden klant van Krefel.
            Maar ge hebt uw toestel nog niet terug hé ... hopelijk is nog alles OK de dag dat je het gaat afhalen.

Ik had nietemin toch ook mijn reserves tov Mobistar die mij als klant nog eens wou naar een Mobistar winkel sturen. Ik zou niet weten wat ze daar meer hadden kunnen doen dan bij Krefel.
            Een echt Mobistar center heeft meer rechten op de configuratie van sim-kaarten en abonnementen, die zien dus toch nog wat meer en kunnen meer aanpassen dan een andere winkel dat gerechtigd is Mobistar te verkopen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Maar ge hebt uw toestel nog niet terug hé ... hopelijk is nog alles OK de dag dat je het gaat afhalen.

Een echt Mobistar center heeft meer rechten op de configuratie van sim-kaarten en abonnementen, die zien dus toch nog wat meer en kunnen meer aanpassen dan een andere winkel dat gerechtigd is Mobistar te verkopen.
              Vandaag mijn toestel bij Krefel gaan terug halen. Perfect gemaakt en op hun kosten.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
              X