Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

invoeren uit amerika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• invoeren uit amerika

Ik zou graag een camera en macbook pro en misschien nog andere dingen invoeren uit amerika, een vriend van mij zit daar en hij zou het kunnen opsturen!
    welke extra kosten komen erbij? (douane,taxen,btw) enzovoort?
    alvast bedankt

Re: invoeren uit amerika

Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
    Ik zou graag een camera en macbook pro en misschien nog andere dingen invoeren uit amerika, een vriend van mij zit daar en hij zou het kunnen opsturen!
    welke extra kosten komen erbij? (douane,taxen,btw) enzovoort?
    alvast bedankt
    gebruik eens zoeken, staan een heleboel tips.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

in dit forum vind ik op invoeren uit amerika maar 3 topics die hier niet over gaan

Comment

Als je op 'vs invoer' zoekt komen er al direct enkele topics naar boven, maar eigenlijk is het vrij simpel hoor :
        reken al maar de verzendkosten (en die kunnen hoog oplopen) en dan nog eens 21% btw erbij, dan nog minstens 25 Euro 'dossierkosten' en 8 Euro 'aanbiedingskosten' ... meestal ben je dan al je winst al kwijtgespeeld

Ik zou in elk geval dergelijke items niet uit de VS laten afkomen, als er iets aan scheelt ben je serieus gekl**t ... kleine dingen tot daar toe, maar een camera en een MacBook Pro koop ik toch lokaal hoor
        Last edited by LamboCars; 11 augustus 2011, 12:47.
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Als je exact weet wat je zoekt kan je hier alles vinden wat je wil weten...

Palladio
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Het laten opsturen laat ik niet meer doen.

Paar weken geleden een pakketje binnengekregen met cd's, tshirts en een skateboard (zonder de wielen) en dat heeft een serieus pak gekost. De kosten waren hoger dan de inhoud.

Moest je maat natuurlijk eens afkomen naar hier dan kan hij dat eventueel wel gewoon meenemen. Dat heeft al wel iemand voor mij gedaan (met een 24-70 2.8 lens).

Mvg en succes.

Steven
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

vergeet ook niet dat je lader voor uw macbook een ander type stekker heeft dan de Belgische versie
              in Amerika hebben ook een andere netspanning dan hier, normaal gezien zou de lader ook wel op 230VAC 50hz moeten werken
              maar voor hetzelfde geld is het er eentje die enkel op 110VAC 60hz werkt
              dus daar ook even op letten

Comment

Working...