Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloos intercom systeem voor tijdens het fietsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Draadloos intercom systeem voor tijdens het fietsen

Ik weet dat er op dit forum heel straffe gasten zitten...

Iemand die kijkt naar de TV-serie Flikken ?

Daar zie je soms dat bij een gezamenlijke actie de politiemensen een oortje dragen en ook een microfoontje. Ze kunnen dan draadloos met elkaar communiceren. Een soortgelijk systeem wordt ook gebruikt tijdens grote wielerwedstrijden.

Eigenlijk ben ik ook zo iets aan het zoeken om in mijn vrije tijd wat te gaan fietsen samen met een tweetal personen. En dan met elkaar wat kunnen babbelen zonder dat je persé naast elkaar hoeft te rijden. Gewoon iets draadloos, klein, simpel en toch prima functioneren.

Heeft iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden ?

Re: Draadloos intercom systeem voor tijdens het fietsen

Makro? Of een of andere electronica zaak. Is een soort van walkie-talkie...

Comment

Re: Draadloos intercom systeem voor tijdens het fietsen

Met een oortje en micro alleen zal je er niet zijn. Er steekt nog een deel electronica bij. Nu je hebt walki talkies die je kan bedienen via een vox systeem namelijk je babbelt en hij zendt uit. Of je werkt met een PTT knopje op het stuur.
      Walki's http://www.marktplaza.nl/Cobra-MT600-2-VP-4470579.php
      hierop kan je een set speaker/micro aansluiten

volledig fullduplex systeem vind je op volgende link

Ik zou eventueel eens gaan luisteren in een motorzaak of wel in een electronicawinkel waar ze zenders verkopen !Het zal dan wel een PMR446 systeem zijn want de andere spullen mag je niet zonder licentie gebruiken.De flikken ga je hier niet op horen

Comment

Working...
      X