Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Verdikke, en nog niemand die naar mij heeft gebeld met dat gratis spul om de gevraagde instellingen van Capture NX te bespreken.
Ik brand van verlangen om te kijken maar dan denk ik "gratis" bestaat niet er zal wel weer wat achter zitten ...
Verdikke, en nog niemand die naar mij heeft gebeld met dat gratis spul om de gevraagde instellingen van Capture NX te bespreken.
Ik brand van verlangen om te kijken maar dan denk ik "gratis" bestaat niet er zal wel weer wat achter zitten ...
Ben aan het wachten op die bel van jou, eigenlijk in blijde verwachting, eu ben wel geen vrouw hé (maarja jij weet dat wel)
Zoals steeds, nog altijd vroeg wakker(tenzij ge een of ander trukje gebruikt)
Was al op om 5 uur, maar ik durfde niet te bellen en ik zat er vroeg in vanmorgen, 1 uur. 't was iets vroeger dan gisteren (1.15), maar iets later dan eergisteren (0.45) en geen foekes of truukjes, maar sloefkes of op zijn Westvlaams slessen
Was al op om 5 uur, maar ik durfde niet te bellen en ik zat er vroeg in vanmorgen, 1 uur. 't was iets vroeger dan gisteren (1.15), maar iets later dan eergisteren (0.45) en geen foekes of truukjes, maar sloefkes of op zijn Westvlaams slessen
En nog steeds wakker? Bij mij was het 15 min. eerder, kunt gerust op de bel duwen, maar dan liefst bij mijn gebuur
Comment