Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis bellen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gratis bellen!

    Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
    En nog steeds wakker? Bij mij was het 15 min. eerder, kunt gerust op de bel duwen, maar dan liefst bij mijn gebuur
    Ja, en nog wakker. Oei, zopas werd gratis aan de deur gebeld. Ik heb niet open gedaan ik zat in moeilijke omstandigheden Ik hoop dat gij het niet waart die gratis belde want anders heb je een dure verplaatsingsrekening, maar wel een gratis bel
    Sloefke, kunt ge ne keer op uw deurbel drukken ? Dan moet ik de verplaatsing niet te doen om gratis te bellen.
    Wil dan ook effen luisteren naar de volgende boodschap: Ik ben er even niet, want ik sta te bellen aan de deur van het huis waar ik woon. En als ge nu de deur hebt dichtgetrokken en ge staat buiten hoop ik dat magda thuis is Doe ze haar de groetjes van mij. Ik bel toch gratis
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: Gratis bellen!

      Gratis is het niet hoor , dat denken jullie je hebt net wel ellekentrik gebruikt
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #18
        Re: Gratis bellen!

        Alle, ik weet het niet, ik durf er niet aan te beginnen ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: Gratis bellen!

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          Ja, en nog wakker. Oei, zopas werd gratis aan de deur gebeld. Ik heb niet open gedaan ik zat in moeilijke omstandigheden Ik hoop dat gij het niet waart die gratis belde want anders heb je een dure verplaatsingsrekening, maar wel een gratis bel
          Sloefke, kunt ge ne keer op uw deurbel drukken ? Dan moet ik de verplaatsing niet te doen om gratis te bellen.
          Wil dan ook effen luisteren naar de volgende boodschap: Ik ben er even niet, want ik sta te bellen aan de deur van het huis waar ik woon. En als ge nu de deur hebt dichtgetrokken en ge staat buiten hoop ik dat magda thuis is Doe ze haar de groetjes van mij. Ik bel toch gratis
          Heb haar de groeten gedaan, maar ze vroeg hoe het met jou stekelige dingskes ging
          gr, eb

          Comment


          • #20
            Re: Gratis bellen!

            Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
            Gratis is het niet hoor , dat denken jullie je hebt net wel ellekentrik gebruikt
            Die van ons gaat op een batterij
            gr, eb

            Comment

            Working...
            X