Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
lol over asbest... da is idd wel een toffe ethische kwestie
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
da is het nadeel van in juni jarig te zijn hé...
ken nog iemand die da voor heeft
anyway
gelukkige verjaardag!!!
en niet te hard feesten é want blokken met nen houte kop ga nie zo goed
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
da is het nadeel van in juni jarig te zijn hé...
ken nog iemand die da voor heeft
anyway
gelukkige verjaardag!!!
en niet te hard feesten é want blokken met nen houte kop ga nie zo goed
succes aan alle medestudenten.
Ik heb nog eentje te gaan maandag, opto-electronische communicatie (glasvezels), daarna nog thesisverdediging en dan op naar augustus voor thermo en fluidum
lol gij ook al
ik heb dat ook in 2de zit...
gistere nog wat zitte vloeken op elektric en zal de komende 2 dagen niet anders zijn...
kzit op de katholieke hogeschool sint-lieven in Gent
gisteren wast een beetje vanalles;
kwaliteitszorg was fantastisch goed, onderhoudstechnieken was ook heel goed, veiligheidskunde iets minder maar ook nog goed, en milieu was slecht
allemaal waren schriftelijk (van 8u30 tot 13u pfff) en kweet dus nog niet met zekerheid of het augustus wordt of niet. maar als mijn volgende vakken goe zijn, dan lukt het nog wel om eerste zit te hebben
en nu beginnen aan de frequentieomvormer
zozo jij zit ook op kahosl,
ik heb daar ook gezeten maar wel in Aalst,voor de richting Medische instrumentatie
Momenteel ook in blok voor informatica.
succes iedereen
zozo jij zit ook op kahosl,
ik heb daar ook gezeten maar wel in Aalst,voor de richting Medische instrumentatie
Momenteel ook in blok voor informatica.
succes iedereen
Hazo....blok en (medische) instrumentatie... hm hm.
Gij moet een "blok-fluit" zijn, kan bijna niet anders
hier ook nog 2 te gaan(gelukkig nog 2 redelijk gemakkelijke)
al was elektric van vandaag wel een beetje tegenvaller
hopelijk blijft het bij 1 opnieuw te doen...
Comment