Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blokkend vlaanderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• blokkend vlaanderen

en hoe zit het hier met alle blokbeesten? of zijn er hier niet veel aanwezig?
    ik weet dat er op zijn minst al 2 zijn(waaronder ikzelf )
    ik moet zeggen bij mij gaat het voor de eerste keer in mijn leven eindelijk is wat vlot dat blokken
    alleen spijtig dat ik mijn eerste semester zo verknoeid heb dat mijn vakantie al om zeep is
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Re: blokkend vlaanderen

Blokkend vlaanderen ???
    Deze ochtend de schrik van mijn leven gehad....
    Elke ochtend vraagt mijn dochter of ik een seintje wil geen als klaar ben met douchen. Ook als ze het niet vraagt laat ik haar weten dat de douche vrij is....
    Deze ochtend geen antwoord. Haar kamer : leeg. Geen dochter te bespeuren in huis, bed leeg, douche leeg, ontbijtplaats leeg. Grote paniek.
    Dan maar even gsm'en.
    Bleek dat ze om 06.30 's morgens naar een klasgenote gegaan is om nog enkele onopgeloste examenvragen op te lossen.

Examen koorts..... dat bestaat dus echt.

Groetjes
    Skitch
    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
      en hoe zit het hier met alle blokbeesten? of zijn er hier niet veel aanwezig?
      ik weet dat er op zijn minst al 2 zijn(waaronder ikzelf )
      ik moet zeggen bij mij gaat het voor de eerste keer in mijn leven eindelijk is wat vlot dat blokken
      alleen spijtig dat ik mijn eerste semester zo verknoeid heb dat mijn vakantie al om zeep is
      en ik denk da ik den tweede zal zijn
      straks examen (4 voze theorievakken!) maar eh, ben er niet zo gerust in. al da vanbuiten leren da ligt mij niet, geef mij maar iets dat ik moet snappen en begrijpen...
      tvoordeel is dan wel dat ik na vandaag nog maar 2 vakken te gaan heb waaronder ethiek, en dat vind ik eerlijk gezegd het allerplezantste vak om te leren (ah ja en heb ook nog natuurlijk eindwerkpresentatie)

ik hoop da mijn vakantie niet naar de zak is, want als ik herexamens heb kan ik niet beginnen werken in september zoals in mijn reeds ondertekende werkcontract staat

anyway, herexamens of niet. hetgeen mij wakker houdt en waar ik zo naar uitkijk is de volle maand surfen en fotograferen in spanje meteen na de examens
      Last edited by Matthias; 4 juni 2008, 07:13.
      5DmkIII en wat glas

Comment

Geen examens meer, dit jaar mag ik toezicht houden

In ieder geval: succes aan alle studenten!
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Hier ook volop in de examens. Al 2 achter de rug en nog 7 te gaan.

Veel succes nog aan alle studenten en daarna kunnen we genieten van een welverdiende vakantie
          flickr

Comment

Hier nog een blok"beest"

Nu Mediarecht, best wil interessant (vrijheid van meningsuiting, portretrechten, reclamerecht, regulering AV en telecom...)
            Morgen beginnen aan Beleid, ontwikkeling en gebruik van nieuwe media...

Dan nog Mediasociologie en Politieke Problemen Nieuwe Tijd

En dan... heb ik hopelijk een diploma (academische bachelor), nog een masterjaar dus.

O ja: vrijdag mijn punten van de bachelorpaper... stressy.
            flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              al da vanbuiten leren da ligt mij niet, geef mij maar iets dat ik moet snappen en begrijpen...
              groot gelijk...
              vrijdag heb ik eentje waar ik zo voor moet vanbuite leren en het vlot dus niet
              achja ik kan er toch al niet meer doorzijn voor dat vak want eerste semester net iets te hard verknoeid...
              op naar augustus
              nog 4 te gaan hierzo. maar goed we zullen er ons nog is tegenaan gaan zetten en zien dat we het toch wat kennen misschien krijg ik nog een vrijstelling
              nog veel succes aan al de blokbeesten
              Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Hier ook iemand die Blokkend Vlaanderen versterkt!

Vandaag eerste examen achter de rug en morgen al het tweede. Gelukkig maar 1100 pagina's

Keep on smiling

Succes iedereeeeeeeen!!!

Mvg
                Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk bericht
                  Keep on smiling
                  that's the spirit

Comment

idem hier...

al evolutie en terestrische ecologie...

nu filosofie van de biologie zo'n k****vak!
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

fiew, nog twee te gaan nu...
                      op naar Servomotoren en toepassingen, en Deontologie
                      5DmkIII en wat glas

Comment

fiew, nog twee te gaan nu...
                        op naar Servomotoren en toepassingen, en Deontologie
                        en augustus of toch niet?
                        dat vind ik zo goed bij ons op school zijnde dat wij bij ongeveer alle examens(beetje afhangkelijk van bij welke prof ge examen hebt) direct weet wat u punten zijn... nadeel(of in mijn geval voordeel) is dat wel alles mondeling is
                        welke school is dat eigenlijk dat gij zit?

Comment

Beste blokkers;
                          Mijn laatste universitair examen ligt nu 34 jaar achter de rug.Ondertussen
                          nog voldoende examensfeer opgesnoven via mijn dochters.
                          Ik droom nog elk jaar in deze periode van cursussen die niet verschenen waren etc.Als ik wakker wordt,maak ik mijn eigen wijs dat ik geen examen meer moet doen.
                          Examens zijn dus wel wat traumatiserend, en niet te onderschatten.
                          BLOKKERS:houd de moed erin,er komt een einde aan,ook al is het lastig.
                          (En ik weet waarover ik spreek.In totaal 21 jaar examenperiodes meegemaakt,zelf en van dochters zonder bisjaren.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
                            en augustus of toch niet?
                            dat vind ik zo goed bij ons op school zijnde dat wij bij ongeveer alle examens(beetje afhangkelijk van bij welke prof ge examen hebt) direct weet wat u punten zijn... nadeel(of in mijn geval voordeel) is dat wel alles mondeling is
                            welke school is dat eigenlijk dat gij zit?
                            kzit op de katholieke hogeschool sint-lieven in Gent
                            gisteren wast een beetje vanalles;
                            kwaliteitszorg was fantastisch goed, onderhoudstechnieken was ook heel goed, veiligheidskunde iets minder maar ook nog goed, en milieu was slecht

allemaal waren schriftelijk (van 8u30 tot 13u pfff) en kweet dus nog niet met zekerheid of het augustus wordt of niet. maar als mijn volgende vakken goe zijn, dan lukt het nog wel om eerste zit te hebben

en nu beginnen aan de frequentieomvormer
                            5DmkIII en wat glas

Comment

en nu beginnen aan de frequentieomvormer
                              haha da is een leuk gevalleke
                              bon we gaan hier nog is wat thermo en fluïdo leren...
                              ook al wordt het 2de zit ik wil die prof niet het plezier gunnen dat hij mij niet ziet en dus 10 minute vroeger naar huis kan

Comment

Working...
                              X