Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gsmvoor oudere

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gsmvoor oudere

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Dan had je dit verkeerd begrepen.
    Sorry hoor. Hoe moest ik het dan begrijpen?

Comment

"Een gsm voor senioren"
      Ja...

Vanaf 65 ben een senior, en dat kan duren tot je 100 bent.
      Waarom beschouwen wij dat als één leeftijdscategorie? Iemand van 70 is toch nog perfect in staat iets nieuw te leren?

Koop die man maar een goed ingewikkelde GSM, dan heeft hij een excuus om jullie 5 keer per dag op te bellen en te vragen "Hoe ist?"

Met andere woorden:
      Als hij nog goed van geest is... koop dan een gewoon model?
      flickr

Comment

'k Heb de Easy5 begin dit jaar gekocht voor m'n moeder, 83j en licht dementerend. Ze slaagde er niet in om een gewone telefoon te gebruiken.

Met de Easy5 heeft ze nu 5 speeddials, en enkel dat. Dit kan ze héél gemakkelijk gebruiken. En met het lintje om de hals hangend is die ook altijd bij haar in geval van nood (of indien ik haar wens te bellen)
        Rinkelt luid genoeg.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

ik denk dat we wel iets gaan vinden .. hij is wel oud, maar ziet nog redelijk ( met zijn bril ) en horen doet hij ook.
          Sms is wel belangrijk omdat de kinderen vanop vakantiebestemmingen wel es een berichtje willen sturen. Antwoorden door hem zal te veel gevraagd zijn.

Of ik iets dergelijks voor mijn pa zou vinden lijkt me utopie ... hij is nagenoeg blind ( nog een 20% ) en hoort slecht ...
          embee ::: nikon stuff

Comment

Enkele jaren geleden bij Base deze gekocht voor ons bomma, ze weet niet eens dat ze een GSM heeft weet echter niet of deze nog via Base te koop zijn.

Comment

Wij hebben onlangs voor grootouders ook zo'n emporia gekocht.
              Geweldig spul, bezit een noodknop die zowel bepaalde vooraf ingestelde contactpersonen verwittigt als een luid geluidssignaal laat horen, zodat ook bv buren verwittigd worden. Bovendien kunnen een aantal contactpersonen een sneltoets krijgen.
              Een absolute aanrader voor mensen die het moeilijker hebben om met een gewoon telefoontoestel of een gewone gsm!
              Mvg,
              Nele

Comment

Hallo,

Mijn ouders (in de 80) hebben nu sinds een jaar ook en Emporia en zijn er tevreden over. Grote toetsen, luid genoeg e eenvoudig te bedienen

Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door embee Bekijk bericht
                  wij zoeken een gsm te kopen voor oudere man van stuk in de 70, om bereikbaar te blijven.
                  Probleem : 't moet super simpel zijn en zo groot mogelijke toetsen.

Iemand een idee van welk merk/model ?
                  Marc,

Mijn schoonpa heeft een easy 5 = super tevreden van !!!!

Maar sms 'en is niet mogelijk !

En mijn schoonpa is blind, maar kan het toestel goed bedienen (en hij is ook 70+)

Geert N
                  Nikon D80

Comment

Working...
                  X