Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voor de juristen onder ons

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: voor de juristen onder ons

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
    Aangifte doen inderdaad en voortaan óf zelf ophalen óf betalen met Pay-pal of iets van die strekking.
    of gewoon naar de fotowinkel gaan.
    heb hier al meedere keren gewaarschuwd hoor.
    maar hoop evengoed, dat het een bevredigende afloop krijgt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

laat iets weten hoe het afloopt he

Ik weet niet of ik hierdoor voorzichtiger ga worden. Heb tot nu toe 1 lens van 250 euro gekocht via 2dehands websites die per post werd gestuurd en dat was ok. Voor de rest ben ik alles zelf gaan ophalen (eos 350D, airbrush compressor, 580ex etc) en die werken als nieuw voor een betere prijs..

Alleen moet je soms de foute persoon tegenkomen
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
        Alleen moet je soms de foute persoon tegenkomen
        inderdaad je moet maar een keer de verkeerde persoon tegenkomen...
        nu ik denk eigenlijk niet dat mijn gedrag hierdoor zal veranderen hoor...
        nu ik vind van mezelf wel dat ik om een of andere reden onvoorzichtig geweest ben deze keer, waarom? geen idee... maar dat zal dus niet meer voorkomen

heb zonet van een andere verkoper(ongeveer gelijktijdig besteld) een bericht gekregen dat het hem ontzettend spijt dat hij mijn object pas morgen zal kunnen versturen omdat hij onverwacht opgenomen was in het ziekenhuis...
        zo moet het dan weer wel achja je hebt goede en slechte mensen...

het grootste probleem nu is dat ik niet weet of deze nog zal aankomen en of ik mijn geld zal terugkrijgen... moest ik hier al iets van weten zou ik al een andere kunnen bestellen ergens... achja we hebben nog een maand en half voor ik op vakantie vertrek. tegen dan zou ik eentje willen hebben
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Working...
        X