Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cirkel van 3m in bangkirai

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cirkel van 3m in bangkirai

Weet iemand een adres waar ik het volgende kan vinden : een houten cirkel van 3m doormeter in bangkirai-hout.
    Moet dienst doen als platform in mijn tuin.
    Ik heb er wel ééntje gevonden in Merksplas, maar wat duur en dan nog die vervoerskosten !
    Alvast bedankt.
    PS : ik ben van Westerlo

Re: Cirkel van 3m in bangkirai

Planken kopen van een goeie 3 meter, enkele van twee meter en enkele van ne meter. Lege deze naast oplopend en weer aflopend naast mekaar, teken er een cirkel op en met de figuurzaag elke plankje volgens de lijn afzagen.
    terug tegen mekaar leggen en je hebt een cirkel...

Oh ja, bij het leggen een springvoeg voorzien tussen elk plankje; Het is wel exotisch hout, maar zelfs dan riskeert het nog te bewegen door regen of extreme warmte...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Re: Cirkel van 3m in bangkirai

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
      Planken kopen van een goeie 3 meter, enkele van twee meter en enkele van ne meter. Lege deze naast oplopend en weer aflopend naast mekaar, teken er een cirkel op en met de figuurzaag elke plankje volgens de lijn afzagen.
      terug tegen mekaar leggen en je hebt een cirkel...

Oh ja, bij het leggen een springvoeg voorzien tussen elk plankje; Het is wel exotisch hout, maar zelfs dan riskeert het nog te bewegen door regen of extreme warmte...
      Zo zou ik het ook doen, zeker weten. En inderdaad een goeie ondergrond voorzien tegen het "trekken" van het hout. Goed vastzetten met genoeg schroeven, anders gegarandeerd vodden.

Comment

Working...
      X