Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voilà: Mobistar en iPhone.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voilà: Mobistar en iPhone.

De iPhone komt nog dit jaar naar ons land.
    Mobistar zal de enige aanbieder zijn in ons land. Wanneer het toestel
    verkrijgbaar zal zijn, is nog niet duidelijk.
    Apple geeft geen extra informatie over timing of prijs van de deal met Orange.
    bron: de Standaard
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Voilà: Mobistar en iPhone.

Amaai, Mobistar kennende: een iPhone met voor elk uur van de dag een appart tariefplan ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      De iPhone komt nog dit jaar naar ons land.
      Mobistar zal de enige aanbieder zijn in ons land. Wanneer het toestel
      verkrijgbaar zal zijn, is nog niet duidelijk.
      Apple geeft geen extra informatie over timing of prijs van de deal met Orange.
      bron: de Standaard
      als proximus-klant zal 't nog altijd interessanter worden éne gaan halen in amerika.. (zoals de mijne in m'n bezit!) de prijs zonder abo wordt te duur.
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Amaai, Mobistar kennende: een iPhone met voor elk uur van de dag een appart tariefplan ?
        Goh.. zou kunnen.. Maar wel mét een Iphone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
          als proximus-klant zal 't nog altijd interessanter worden éne gaan halen in amerika.. (zoals de mijne in m'n bezit!) de prijs zonder abo wordt te duur.
          Heeft Pieter Borremans je dan toch een iPhone geleverd ?

Aangezien koppelverkoop in België verboden is, zal iedereen (zowel Mobistar kliënteel als niet-Mobistar kliënteel, met of zonder "abo") een iPhone kunnen aanschaffen in een Mobistar winkel en dat voor dezelfde (weliswaar "Belgische") prijs.

Importeren uit de USA zal vermoedelijk wel beterkoop blijven. We zullen dus moeten afwachten of de "meerprijs" verantwoord is. Je krijgt dan toch ook 2 jaar garantie. Deze garantie vervalt immers helemaal bij een "gekraakt" toestel.
          Jan Akkermans
          (BD1097BE)
          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
            Importeren uit de USA zal vermoedelijk wel beterkoop blijven. We zullen dus moeten afwachten of de "meerprijs" verantwoord is. Je krijgt dan toch ook 2 jaar garantie. Deze garantie vervalt immers helemaal bij een "gekraakt" toestel.
            Om dan nog even te denken aan de aparte adaptor voor netstroom.
            De zelfstandigen onder ons kunnen bovendien ook nog BTW recupereren. Dat gaat allebei dus ook niet met een USA-iphone.

Sven

Comment

Door de hele hype rond iPhone weet ik eigenlijk niet of ik er zelfs een zou willen... De meeste mensen gebruiken een GSM om te telefoneren en SMS berichtjes te versturen... Dus waarom 800 euro (wss) spenderen aan iets waar je mss maar 5% van de functionaliteiten van gebruikt?

Ik geloof trouwens ook dat Apple ondertussen aan een opvolger aan het werken is. Dus als je een beetje geduld hebt...
              Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
              http://digital.raptor-tec.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
                Door de hele hype rond iPhone weet ik eigenlijk niet of ik er zelfs een zou willen... De meeste mensen gebruiken een GSM om te telefoneren en SMS berichtjes te versturen... Dus waarom 800 euro (wss) spenderen aan iets waar je mss maar 5% van de functionaliteiten van gebruikt?

Ik geloof trouwens ook dat Apple ondertussen aan een opvolger aan het werken is. Dus als je een beetje geduld hebt...
                Kris,
                Met alle respect, maar als je een iPhone wilt kopen om me te bellen en te smssen, dan is het een nutteloze aankoop. Dit ding kan een pak meer.

De iPhone zal NOOIT 800 euro kosten, dan verkopen ze niet één

Het enige waar ik je wel in wil bijtreden is het feit dat het lang genoeg geduurd heeft en hij nu eindelijk officieel mag gelanceerd worden (aan een normale prijs).

Sven

ps De iPhone 2 komt eraan, best even geduld hebben.

Comment

Euh, Sven, mss een beetje beter lezen

Ik stel net dat mensen die enkel willen SMS'en en bellen mss best dure iPhone kopen... Mijn stelling is dan ook dat de iPhone meer / te veel biedt dan enkel dat. Als je het koopt als statussymbool ben je goed gek...

En je denkt dat mensen geen telefoon van 800 kopen? Wat denk je bvb van de Nokia E90, Nokia 8800, de Ventu reeks, etc. Ik schat dat de iPhone toch tegen de 800 euro zal kosten (ik geloof dat dat enkele weken geleden de richt prijzen waren).
                  Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                  Kris,
                  Met alle respect, maar als je een iPhone wilt kopen om me te bellen en te smssen, dan is het een nutteloze aankoop. Dit ding kan een pak meer.

De iPhone zal NOOIT 800 euro kosten, dan verkopen ze niet één

Het enige waar ik je wel in wil bijtreden is het feit dat het lang genoeg geduurd heeft en hij nu eindelijk officieel mag gelanceerd worden (aan een normale prijs).

Sven

ps De iPhone 2 komt eraan, best even geduld hebben.
                  Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                  http://digital.raptor-tec.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
                    Euh, Sven, mss een beetje beter lezen

Ik stel net dat mensen die enkel willen SMS'en en bellen mss best dure iPhone kopen... Mijn stelling is dan ook dat de iPhone meer / te veel biedt dan enkel dat. Als je het koopt als statussymbool ben je goed gek...

En je denkt dat mensen geen telefoon van 800 kopen? Wat denk je bvb van de Nokia E90, Nokia 8800, de Ventu reeks, etc. Ik schat dat de iPhone toch tegen de 800 euro zal kosten (ik geloof dat dat enkele weken geleden de richt prijzen waren).
                    Dat had ik niet zo begrepen/gelezen.

Toch denk ik niet dat Apple hun iPhone zal verkopen voor 800€, tenzij ze de prijs flink de hoogte injagen in de andere landen (voornamelijk dan USA).

Enfin, Ik bekijk het wel als versie 2 uitkomt en wat de prijs is voor België en USA.

mvg
                    Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                      Heeft Pieter Borremans je dan toch een iPhone geleverd ?
                      zoals je kan lezen , komt de mijne uit amerika ! dus dixit P Borremans.
                      Photography helps people to see
                      -Berenice Abbott-
                      BD1050BE

Comment

heb hem ook reeds in mijn bezit , ik zocht al lang naar iets met deftige agenda , en ook om mijn fotos te beheren (zowaar een portfolio in je zak ) en daar bied deze phone gewoon de ideale oplossing voor ...

hier in brussel gekocht in de winkel , (is wel een amerikaanse import)
                        549 euro ,
                        vraag mij af wat er zal gebeuren als mobistar ze ook heeft, en of ik die dan terug kan gaan updaten .., maar bon dat zie ik later wel

nu werkt alles van uit de winkel uit , wifi , edge, telefoneren, alles (mobistar als provider)
                        www.kemizz.com
                        Brand new Blog
                        kemizzdotcomonflickr

Comment

Working...
                        X