Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
    Mag ik hieruit opmaken dat je reeds over een HTC Diamond beschikt?

p.
    Ik bezit zelf geen HTC Diamond, maar een collega van mij echter wel.
    Hij heeft ook deze problemen.
    Ook op xda developers en op pocketinfo.nl zijn deze problemen te lezen.
    Er zijn zelfs rom updates in elkaar gezet door 'hobbyisten' om problemen op te lossen.

Peter.
    www.dpix.nl event photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scannie Bekijk bericht
      Ik bezit zelf geen HTC Diamond, maar een collega van mij echter wel.
      Hij heeft ook deze problemen.
      Ook op xda developers en op pocketinfo.nl zijn deze problemen te lezen.
      Er zijn zelfs rom updates in elkaar gezet door 'hobbyisten' om problemen op te lossen.

Peter.
      Ik heb zelf deze problemen ook niet ondervonden bij normaal gebruik.
      Let wel dat er een verschil in gebruik en gebruikers is he.
      Toen ik volop zat te klooien met mijn tytn II had ie ook kuren maar ik wist voordat ik begon dat het af en toe mis kan lopen.
      Er zijn namelijk een hoop tweakers die deze toestellen speciaal kopen om er andere dingen mee te doen dan waar ze eingelijk voor bedoeld zijn gewoon omdat het kan.

Als je zoals een iphone een vrij beperkte mogelijkheid hebt om de boel om te gooien met eigen software dan zal er veel minder misgaan.

De htc's die ik gehad heb deden perfect wat ze moesten doen zolang ik niet dwars ging liggen.

Btw het is eing wel een verschil he:
      Meeste htc varianten = pocketpc met belfunctie.
      Iphone = telefoon met extra functies.
      Tenminste, zo zie ik het.

Koop waar je blij mee bent en wat je nodig hebt maar ieder merk heeft wel zn plus en min punten.
      En kinderziektes houd je altijd zelfs bij dure body's en auto's en dergelijke.

Vond wel het ipong filmpje van de iphone met zn 3e leuk om te zien

En ik ben totaal geen merkfreak ofzo, als ik mn abbo weer kan verlengen kijk ik op dat moment wat voor mij het beste is qua telefoon, en of dit nu een iphone, htc, nokia of kuaepengyyong is maakt me geen moer uit

Greetz rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
        En ik ben totaal geen merkfreak ofzo, als ik mn abbo weer kan verlengen kijk ik op dat moment wat voor mij het beste is qua telefoon, en of dit nu een iphone, htc, nokia of kuaepengyyong is maakt me geen moer uit

Greetz rich
        Je mag de kuaepengyyon niet onderschatten. Voor een stofzuiger met belfuncties en PDA-functionaliteit doet hij behoorlijk zijn best. Alleen zijn koffiezetfunctie doet soms een spontane reset.
        Fullator
        Fotostudio Candela Zone
        website: http://www.chronax.be
        website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
          Je mag de kuaepengyyon niet onderschatten. Voor een stofzuiger met belfuncties en PDA-functionaliteit doet hij behoorlijk zijn best. Alleen zijn koffiezetfunctie doet soms een spontane reset.
          Ah, ik zie dat ik niet de enige ben met dat probleempje
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb ook dat probleempje dat de koffiezet zich automatisch reset, maar als ie het wél doet, dan heb je echt heel lekkere koffie! En ik gebruik slechts de koffie van den Aldi... Dat zegt toch wel wat, vind ik!
            http://www.digifotofreak.nl

Comment

Ik kan er niet wennen, iemand mijn diamond kopen? nieuwstaat, met faktuur 16 juni, pdashop antwerpen 538€. (dit is geen grapje)
              Als jullie geloven dat de Diamond aan de iphone kan tipppen, dream on!! de diamond kan veel meer, maar het werkt allemaal toch wat logger, trager en absoluut minder intuitief.

Comment

Working...
              X