Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    pff, ik weet echt niet wat sommige bezielt om het telkens weer nodig te vinden het mac osx erbij te sleuren, of de iphone af te breken, get a life!
    Get a clue.

Dave
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Get a clue.

Dave
      Get an iPhone.
      http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schanske Bekijk bericht
        Hé, nog iemand met een Palm. Dacht al dat ik de enige zou zijn.
        De laatste der Mohikanen houden stand! . Ik gebruik nog steeds met heel veel plezier mijn Palm T|X en als mijn mobieltje het ooit begeeft (dat ding wil maar niet stuk!) wordt het mogelijk een Centro. Nou ja, mits Access PODS up to date wil brengen, want van de huidige ontwikkelomgeving wordt je niet vrolijk (en dat zou wel eens de laatste nagel aan PalmOS's a.k.a. Garnet's doodskist kunnen worden).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
          De laatste der Mohikanen houden stand! . Ik gebruik nog steeds met heel veel plezier mijn Palm T|X en als mijn mobieltje het ooit begeeft (dat ding wil maar niet stuk!) wordt het mogelijk een Centro. Nou ja, mits Access PODS up to date wil brengen, want van de huidige ontwikkelomgeving wordt je niet vrolijk (en dat zou wel eens de laatste nagel aan PalmOS's a.k.a. Garnet's doodskist kunnen worden).
          Heb sinds enkele weken een Centro (om mijn GSM en mijn Tungsten E te vervangen) in bezit en ben er super content van.
          Heb er al spijt van dat ik niet eerder een Treo gekocht had.

Greetings,
          Schanske

Comment

pff, ik weet echt niet wat sommige bezielt om het telkens weer nodig te vinden het mac osx erbij te sleuren, of de iphone af te breken, get a life!
            Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
            Get an iPhone.
            Jullie snappen het niet hee? Heb ik hier ergens in deze topic iets beweerd om Mac OS X af te breken? Ne keer opletten wie ge quote.

Dave
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Jullie snappen het niet hee? Heb ik hier ergens in deze topic iets beweerd om Mac OS X af te breken? Ne keer opletten wie ge quote.

Dave
              och, misschien omdat het het steeds doet in andere topics...en iphone is tenslotte heel erg nauw verwant aan Mac OSX nietwaar.

Comment

och, misschien omdat het het steeds doet in andere topics...en iphone is tenslotte heel erg nauw verwant aan Mac OSX nietwaar.
                Ooh, omdat ne mens al eens een topic opent ter ere van mijn "welbekende" mening? Zoals ik al zei, get a clue.

Dave
                pixelpusher

Comment

Toch niet, ben een serieuze pda-phone tester, vergelijk altijd de specificatie's en test de roms, de iphone is echt een marketingstunt waarbij velen flippen op de touchscreen met iconen, maar is niets nieuws, er zit voor de rest niet veel in, gps is essentieel voor dezelfde prijs en compactheid! Altijd bruikbaar.
                  Net zoals de Apple mediacenter, kan bijna geen codecs lezen (high defintions) tegenover pakweg een DVICO voor dezelfde prijs!

Apple = design en marketing en duur met 3 woorden te omschrijven!

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                  Als ik dit soort draadjes lees kan ik enkel volgende concluderen:
                  of de starter wordt betaald om zo krampachtig een ding te promoten
                  of hij is enorm gefrustreerd door het succes van apple.

nu ik weet dat deze rubriek chitchat is, maar dit begint echt te vervelen.
                  ofwel geef je gedetailleerde vergelijkingen en gefundeerde argumenten maar aan beiden ontbreekt het volledig in dit soort draadjes.
                  Tensotte, neen, ik heb geen iphone of een ander ding van zijn soort en ik mis ze ook niet.

Comment

Veel sleutelen? Enkel eens een flitspaalupdate.
                    Het sleutelen beslis je zelf als hobby zoals af en toe eens een nieuw rommeke voor m'n p3300 van xda developpers voor de fun. De Iphone zal ook wel achter zijn want er komt altijd nieuwe software uit, er zijn altijd nieuwe roms en bugfixes in elk systeem. Vooral die cooked roms zijn fun met zeer veel nieuwe technische snufjes.

Beste; goed voor HTC dat ze weeral een nieuwe hebben, maar als jij denkt dat HTC beter is dan de iphone, ...
                    vergeet het gauw. Ik heb zowat alle htc's gehad, en op zich zijn het mooie toestellen, maar er is altijd iets mee, konstant moet je aan die dingen sleutelen, updaten, blabla. Ik heb nu een Iphone, en dat werkt gewoon goed, en veel beter dat elke htc die ik ooit gehad heb, (mijn favoriet was de 3300), daarna is het bergaf gegaan met htc.
                    Ieder zijn toestel, maar om hier zo te komen roepen, ....

Comment

3D Cube werkt perfect, gewoon eens heen en weer met je vinger over het touchscreen (of instellen dat je midden onderaan moet klikken), maar dit is SHOW zoals gezegd, niet nodig. En die touchscreen zijn altijd vingerafdrukken op je scherm, liever een stylus

Die 3d cube, werkt voor geen meter!!! daarom gebruik je dit niet. Op de iphone gaat dit vlotjes en doordacht! En je gebruikt het ALTIJD ,het OS is superieur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                        Toch niet, ben een serieuze pda-phone tester, vergelijk altijd de specificatie's en test de roms, de iphone is echt een marketingstunt waarbij velen flippen op de touchscreen met iconen, maar is niets nieuws, er zit voor de rest niet veel in, gps is essentieel voor dezelfde prijs en compactheid! Altijd bruikbaar.
                        Net zoals de Apple mediacenter, kan bijna geen codecs lezen (high defintions) tegenover pakweg een DVICO voor dezelfde prijs!

Apple = design en marketing en duur met 3 woorden te omschrijven!
                        en nog geen aanvulling want buiten het gemis aan gps vind ik geen enkel argument. Als je toch een serieuze tester bent, zet dan ne keer alle pro's en contra's schoon op een rijtje. van beiden. je boodschap van de icoontjes noem ik geen serieus testersargument, en als het enkel de gps is die mist, dit zou wel eens heel snel achterhaald zijn.

Comment

3D Cube werkt perfect, gewoon eens heen en weer met je vinger over het touchscreen (of instellen dat je midden onderaan moet klikken), maar dit is SHOW zoals gezegd, niet nodig. En die touchscreen zijn altijd vingerafdrukken op je scherm, liever een stylus
                          Leuk, een telefoonnummer vormen met je vinger.... of bellen met je stylus...
                          nee, voor mij hoeft dat niet meer.
                          Overigens, al dat gps gedoe op de pda, besef dat tomtom (voor mij de enigste goede gps software), de pda route verlaten heeft, we zitten op de pna al aan V8, de pda moet het stellen met een V6, waar zelfs de quickfix niet van htc zelf komt, maar van een of andere amateursite.
                          Ik breek de htc niet af, maar als totaal pakket met gebruiksvriendelijkhied, is de iphone voor mij iets leuker en probleemlozer.

Comment

Vind dit juist handig, gsm in je broekzak, je kan op internet of met je gps rondrijden (anders nog naar huis rijden voor die gps die niet in de wagen ligt met al die diefstallen).
                            En bellen doe ik gewoon door op het icoontje met de foto te drukken van m'n startscherm (favoriete contacten)

TomTom Navigator 6 begint inderdaad wat achter te komen.
                            Google maar eens naar IGO MYWAY 8, prachtig in 3D, komt begin Juni uit dacht ik. Tomtom heeft dit ook (maar enkel nog maar in de vaste systemen, maar denk dat dit misschien in de Navigator 7 zal zitten, wat betere 3D beeldkwaliteit met fotos van bekende nuttige plaatsen).

Leuk, een telefoonnummer vormen met je vinger.... of bellen met je stylus...
                            nee, voor mij hoeft dat niet meer.
                            Overigens, al dat gps gedoe op de pda, besef dat tomtom (voor mij de enigste goede gps software), de pda route verlaten heeft, we zitten op de pna al aan V8, de pda moet het stellen met een V6, waar zelfs de quickfix niet van htc zelf komt, maar van een of andere amateursite.
                            Ik breek de htc niet af, maar als totaal pakket met gebruiksvriendelijkhied, is de iphone voor mij iets leuker en probleemlozer.

Comment

Vind dit juist handig, gsm in je broekzak, je kan op internet of met je gps rondrijden (anders nog naar huis rijden voor die gps die niet in de wagen ligt met al die diefstallen).
                              En bellen doe ik gewoon door op het icoontje met de foto te drukken van m'n startscherm (favoriete contacten)

TomTom Navigator 6 begint inderdaad wat achter te komen.
                              Google maar eens naar IGO MYWAY 8, prachtig in 3D, komt begin Juni uit dacht ik. Tomtom heeft dit ook (maar enkel nog maar in de vaste systemen, maar denk dat dit misschien in de Navigator 7 zal zitten, wat betere 3D beeldkwaliteit met fotos van bekende nuttige plaatsen).

Igo 8 is al te gebruiken hoor, er zijn sites...

Comment

Ook de prijs, HTC P3300 kan evenveel (of meer zelfs met gps) en kost €300 (ook nog €550 gekost int begin), Iphone +€500 te duur voor wat hij amper bied, je betaalt voor design, net alsof een Apple laptop, vandaar voorkeur HTC ** price quality **

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                                en nog geen aanvulling want buiten het gemis aan gps vind ik geen enkel argument. Als je toch een serieuze tester bent, zet dan ne keer alle pro's en contra's schoon op een rijtje. van beiden. je boodschap van de icoontjes noem ik geen serieus testersargument, en als het enkel de gps is die mist, dit zou wel eens heel snel achterhaald zijn.

Comment

Working...
                                X