Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Alez jongens, zijn we weer bezig? Als je een apple niks vind, zeik er dan niet over, en van die uitlatingen van htc ga ik al helemaal plat, ze hebben goede specs, maar de helft van de tijd werkt het voor geen meter, traag, en ze gaan dikwijls stuk. En als je ze al aan de praat krijgt; is het door middel van patches, firmware updates of speciale tomtom versies.. Sorry, maar Htc hoef ik dan weer niet. (meer)
    Dude, ik heb een iPod Touch en vind dat een geweldig toestel.

Het mes snijdt langs beide kanten hoor.
    Zolang we allemaal goed slapen (zoals ik vannacht, ik heb gedroomd dat ik bij FC Barcelona speelde ) is toch alles OK?

BTW: TomTom heeft hun software voor de iPhone 2.0 al klaar, goed nieuws dus.

Nu nog de prijs weten van de iPhone...
    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
      Je fotografeert zelf met een camera die, excusez les mots, bij mij tot de top behoort van minst ergonomische en minst intuitieve camera's, dat houdt je toch ook niet tegen die cam te gebruiken, nietwaar?

Dit is echt zever !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht

Maar jullie mogen gerust zijn: ik laat me niet monddood maken duur jullie flauwe grapjes en scheve opmerkingen. Mijn grijze plaat blijft doordraaien!

Wij maken u niet monddood.... 'k weet het, 't is niet schoon, maar 't is eerder wat met de sukkelaar lachen.... terwijl we beseffen dat we vroeger even grote sukkelaars waren
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          terwijl we beseffen dat we vroeger even grote sukkelaars waren
          ...toen we nog niet beter wisten en met Canons fotografeerden...
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            Wij maken u niet monddood.... 'k weet het, 't is niet schoon, maar 't is eerder wat met de sukkelaar lachen.... terwijl we beseffen dat we vroeger even grote sukkelaars waren
            Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
            ...toen we nog niet beter wisten en met Canons fotografeerden...
            Ah, jullie zijn mij wat aan het uitlachen?

Dan is 't niks, doe maar verder hoor

Dave
            pixelpusher

Comment

Alez jongens, zijn we weer bezig? Als je een apple niks vind, zeik er dan niet over, en van die uitlatingen van htc ga ik al helemaal plat, ze hebben goede specs, maar de helft van de tijd werkt het voor geen meter, traag, en ze gaan dikwijls stuk. En als je ze al aan de praat krijgt; is het door middel van patches, firmware updates of speciale tomtom versies.. Sorry, maar Htc hoef ik dan weer niet. (meer)
              Sorry, ik heb er al 3 gehad, nog nooit dergelijke problemen gehad en geloof me, ik experimenteer heel wat . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Sorry, ik heb er al 3 gehad, nog nooit dergelijke problemen gehad en geloof me, ik experimenteer heel wat . . .
                3 zonder problemen? dan mag je in je handjes wrijven! Ik heb er al een paar naar QTEK / HTC mogen terugsturen. Maar soit , maakt niks uit, het ging er alleen maar om, dat ook HTC zijn fouten heeft.

Comment

Gisteren kwam er bij ons een verkoopster langs met een HTC, ik had nog een vraag en ze wou snel even bellen om er info over te vragen.
                  Het is haar niet gelukt, na een minuut of 3 heeft ze het opgegeven en zei dat ze heel veel spijt had dat ze verplicht was de HTC te nemen en geen blackberry kreeg.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

3 zonder problemen? dan mag je in je handjes wrijven! Ik heb er al een paar naar QTEK / HTC mogen terugsturen. Maar soit , maakt niks uit, het ging er alleen maar om, dat ook HTC zijn fouten heeft.
                    En daar kan ik dus ook niets tegen inbrengen . . . je hebt daar 100% gelijk in.

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Gisteren kwam er bij ons een verkoopster langs met een HTC, ik had nog een vraag en ze wou snel even bellen om er info over te vragen.
                    Het is haar niet gelukt, na een minuut of 3 heeft ze het opgegeven en zei dat ze heel veel spijt had dat ze verplicht was de HTC te nemen en geen blackberry kreeg.
                    Blond?
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

• Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht

Blond?
                      Nee, toch niet. Wel 50+, maar maakt niet uit. Wil maar zeggen dat het dan toch niet zo gebruiksvriendelijk zal zijn.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ondertussen is de HTC Diamond Touch goed leverbaar.
                        Ook ik twijfelde eraan om dit toestel te kopen.
                        De ervaringen van andere gebruikers houden mij tegen.

Ik heb voorheen een Qtek 9090 gehad, HTC is het merk dat Qtek opvolgt.
                        Helaas leveren ze nog altijd toestellen die niet foutloos werken.
                        Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je zelf als gebruiker in het register moet gaan, om waardes te wijzigen.
                        Je mag verwachten dat een leverancier een volledig en goed werkend toestel levert. Dat was bij de Qtek 9090 generatie niet zo, en dat is nu nog steeds niet zo. En een accu levensduur van ca 1 dag is ook niet echt ruim te noemen. Jammer HTC...
                        www.dpix.nl event photography

Comment

Ik kan er toch niet aan uit, ik heb blijkbaar uitzonderlijk goede HTC toestellen gehad, vastlopers??? Kan ik niet over meespreken, batterijduur? Ik kan bijna een week doorkomen zonder op te laden ( staat 's nachts dan wel uit )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                            Zelfde als thuis:
                            1 druk op het groene hoorntje of kies contacten.
                            2 draai het nummer of selecteer het contact.
                            3 druk nogmaals op het groene hoorntje.

Als je dat al niet kan sorry hoor maar dan heb je of voor het eerst zo'n ding vast of je bent zo slim als een stoeptegel.

En ja ik ben een tevreden gebruiker van de htc toestellen.
                            De iphone vond ik te mager in vergelijking ( gps ed. )
                            Begrijp dat er nu al een nieuwere versie is en hoop dan voor de iphone aanhangers dat ze dat er tenminste in hebben zitten.

Alsnog blijf ik van mening dat ze een goeie marketing hebben om een toestel waarin erg nuttige en zelfs standaard functionaliteiten van de concurrent weggelaten zijn en het merendeel van de overige dingen allang te vinden was bij de concurentie als nieuw aan te prijzen en daar een groot publiek mee aan te spreken.

Greetz rich
                            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                              En ja ik ben een tevreden gebruiker van de htc toestellen.
                              De iphone vond ik te mager in vergelijking ( gps ed. )
                              Begrijp dat er nu al een nieuwere versie is en hoop dan voor de iphone aanhangers dat ze dat er tenminste in hebben zitten.

Alsnog blijf ik van mening dat ze een goeie marketing hebben om een toestel waarin erg nuttige en zelfs standaard functionaliteiten van de concurrent weggelaten zijn en het merendeel van de overige dingen allang te vinden was bij de concurentie als nieuw aan te prijzen en daar een groot publiek mee aan te spreken.

Greetz rich
                              HTC is koploper wat betreft de mogelijkheden en de technische snufjes die op zo'n toestel zitten.

Alleen jammer dat ze het apparaat niet goed werkend leveren.
                              - Een batterijduur van een dag is toch wel erg kort.
                              - Spontaan resetten is ook niet de bedoeling.
                              - Het app. gaat steeds trager reageren, een bericht van een verzonden sms komt vaak pas na 1 binnen.

Dat is erg jammer.....

Deze klachten hoor je niet over de Nokia's, HP's, Samsung's enz...
                              En als Apple de zaakjes netjes voor elkaar heeft, dan horen we dat daar ook niet.
                              Apple speelt denk ik safe. Liever minder toeters en bellen en het werkt allemaal feilloos.

Ik ben geen Apple of HTC voor of tegenstander.
                              Ik vind het alleen jammer dat HTC alweer een apparaat uitbrengt met (kinder)ziektes. Hopelijk lossen ze het met nieuwe firmware op.

Peter.
                              www.dpix.nl event photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scannie Bekijk bericht
                                Alleen jammer dat ze het apparaat niet goed werkend leveren.
                                Mag ik hieruit opmaken dat je reeds over een HTC Diamond beschikt?

p.

Comment

Working...
                                X