Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

"Apple bedient met de iPhone een andere markt dan wij. Onze telefoons worden gekocht op basis van de specificaties, niet vanwege de merkwaarde."

HTC-dude over Touch Diamond.

Dies raak

flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
      Toch niet, de Qtek 2020i kon al sinds 2005 wat de Iphone kan,

Er waren ook al tientallen mp3-spelers voor de iPod uitkwam.
      Je hebt echter wel nog niet veel gezegd over het gebruiksgemak en de interfaces. Zijn die zo intuitief als die van Apple?
      Flickr! :: Blog
      Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sunbeer Bekijk bericht
        Er waren ook al tientallen mp3-spelers voor de iPod uitkwam.
        Je hebt echter wel nog niet veel gezegd over het gebruiksgemak en de interfaces. Zijn die zo intuitief als die van Apple?
        Is Apple dan zo intuitief? Ik was laatst aan het spelen met een iPod Touch in de winkel (Sw!tch). Ik weet nog altijd niet hoe je het volume aanpast.

Dave
        pixelpusher

Comment

Zoals bij eender welke andere iPod...
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Is Apple dan zo intuitief? Ik was laatst aan het spelen met een iPod Touch in de winkel (Sw!tch). Ik weet nog altijd niet hoe je het volume aanpast.

Dave
            Dat balkje onder de Play...
            Staat echter niets bij, in het begin dacht ik dat dat de progress bar was, mooi niet dus.
            flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
              Dat balkje onder de Play...
              Staat echter niets bij, in het begin dacht ik dat dat de progress bar was, mooi niet dus.
              Intuitief, dus.

Dave
              pixelpusher

Comment

Intuitief, dus.

Dave
                flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                  Alez jongens, zijn we weer bezig? Als je een apple niks vind, zeik er dan niet over, en van die uitlatingen van htc ga ik al helemaal plat, ze hebben goede specs, maar de helft van de tijd werkt het voor geen meter, traag, en ze gaan dikwijls stuk. En als je ze al aan de praat krijgt; is het door middel van patches, firmware updates of speciale tomtom versies.. Sorry, maar Htc hoef ik dan weer niet. (meer)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    Alez jongens, zijn we weer bezig? Als je een apple niks vind, zeik er dan niet over, en van die uitlatingen van htc ga ik al helemaal plat, ze hebben goede specs, maar de helft van de tijd werkt het voor geen meter, traag, en ze gaan dikwijls stuk. En als je ze al aan de praat krijgt; is het door middel van patches, firmware updates of speciale tomtom versies.. Sorry, maar Htc hoef ik dan weer niet. (meer)
                    Als je HTC niks vind, zeik er dan niet over? Ik bedoel: wat is nu het probleem? Mogen we niet meer uitkomen voor onze mening? Omdat die niet strookt met die van u?

Goe bezig zenne.

Dave
                    pixelpusher

Comment

Mogen we niet meer uitkomen voor onze mening? Omdat die niet strookt met die van u?

Goe bezig zenne.

Dave
                      Dave,

je mag gerust uitkomen voor je mening, alleen, bbij jouw is het een grijsgedraaide plaat die altijd in 't zelfde gleufke blijft steken...
                      Je fotografeert zelf met een camera die, excusez les mots, bij mij tot de top behoort van minst ergonomische en minst intuitieve camera's, dat houdt je toch ook niet tegen die cam te gebruiken, nietwaar?

Comment

Als je HTC niks vind, zeik er dan niet over? Ik bedoel: wat is nu het probleem? Mogen we niet meer uitkomen voor onze mening? Omdat die niet strookt met die van u?

Goe bezig zenne.

Dave
                        pfff, echt vermoeiend.....
                        ieder zijn ding, maar zeik het andere toch niet altijd af, hou je bezig met leuke dingen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                          Dave,

je mag gerust uitkomen voor je mening, alleen, bbij jouw is het een grijsgedraaide plaat die altijd in 't zelfde gleufke blijft steken...
                          Je fotografeert zelf met een camera die, excusez les mots, bij mij tot de top behoort van minst ergonomische en minst intuitieve camera's, dat houdt je toch ook niet tegen die cam te gebruiken, nietwaar?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          pfff, echt vermoeiend.....
                          ieder zijn ding, maar zeik het andere toch niet altijd af, hou je bezig met leuke dingen...
                          Ai ai ai, ik heb mijn mond weer eens opengedaan en de Apple Inquisitie op mij af gestuurd. Mannekes, waar zijn jullie toch mee bezig?

En mijn fototoestel is echt wel 't slechtste dat er is, ik kan er zelfs niet mee bellen! Maar het ontspanknopje, dat staat rechtsbovenaan voor diegenen die het nog moeten uitzoeken.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Maar het ontspanknopje, dat staat rechtsbovenaan voor diegenen die het nog moeten uitzoeken.

Dave
                            Laten we een fles champagne opendoen, jongens! Hij heeft het gevonden...

Comment

Ai ai ai, ik heb mijn mond weer eens opengedaan en de Apple Inquisitie op mij af gestuurd. Mannekes, waar zijn jullie toch mee bezig?

Het ergste is dat die apple inquisitie bestaat uit ex windows gebruikers.... die mannen weten dus waarover ze spreken

btw dezen thread is niet door een I-phone fan opgestart, maar door een htc gebruiker dat wat moest roepen dat zijn materiaal beter is dan het andere. Maja hij moet het effectief roepen, anders is er niemand van op de hoogte .
                              To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                                Het ergste is dat die apple inquisitie bestaat uit ex windows gebruikers.... die mannen weten dus waarover ze spreken
                                Da's een vreemde conclusie. Het is niet omdat je ooit Windows gebruiker was, dat je vandaag nog weet hoe "slecht" het allemaal is.

Maar jullie mogen gerust zijn: ik laat me niet monddood maken duur jullie flauwe grapjes en scheve opmerkingen. Mijn grijze plaat blijft doordraaien!

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X