Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
    Ook de prijs, HTC P3300 kan evenveel (of meer zelfs met gps) en kost €300 (ook nog €550 gekost int begin), Iphone +€500 te duur voor wat hij amper bied, je betaalt voor design, net alsof een Apple laptop, vandaar voorkeur HTC ** price quality **
    vandaag mijn pat teruggezien met zijm iphone, zakenman met een 15 tal jaar evaring, heeft zijm iphone aan zijn zoon gegeven met als uitleg dat het meer speelgoed is dan wat anders, voor zakelijk gebruik voldoet mijn HTC TC stukken beter vond hij, gedurende de behandelingen heeft hij die dan ook grondig mogen testen van mij. Ik heb na zijn uitleg de bestelling van mijn iphone geannuleerd.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

En de echte argumenten zie ik hier maar niet verschijnen.
      hij kan niks of weinig is niet dadelijk een gefundeerd argument,
      de dochter van de nicht van mijn schoonmoeder zegt dat hij niet deugd al evenmin.
      Jongens toch ofwel kom je met gestaafde argumenten en redenen ofwel zeg je gewoon dat je het eigenlijk niet weet maar puur op je gevoel af gaat en het niet leuk vind dat apple succes heeft met z'n iphone.
      Niemand verplicht je een iphone goed te vinden, maar de lezers hier zouden er meer aan hebben dat je objectieve, gestaafde argumenten zou gebruiken ipv die lulkoek die hier nu te lezen valt.

De zune was ook zo'n ipod killer......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
        En de echte argumenten zie ik hier maar niet verschijnen.
        hij kan niks of weinig is niet dadelijk een gefundeerd argument,
        de dochter van de nicht van mijn schoonmoeder zegt dat hij niet deugd al evenmin.
        Jongens toch ofwel kom je met gestaafde argumenten en redenen ofwel zeg je gewoon dat je het eigenlijk niet weet maar puur op je gevoel af gaat en het niet leuk vind dat apple succes heeft met z'n iphone.
        Niemand verplicht je een iphone goed te vinden, maar de lezers hier zouden er meer aan hebben dat je objectieve, gestaafde argumenten zou gebruiken ipv die lulkoek die hier nu te lezen valt.

De zune was ook zo'n ipod killer......
        Je kan een foto maken met de ingebouwde camera maar niet doorsturen per MMS?

Dave
        pixelpusher

Comment

Er zijn toch 2 functies die echt ontbreken bij de i-Phone, nl de GPS functie en de FM radio ( ik volg graag de sportuitslagen in het weekend, ook al ben ik niet thuis ), de i-phone op zich is een prachtig ding maar veel te duur voor de mogelijkheden die het toestel nu heeft, zeker hier in Europa, een PDA is voor mij hoofdzakelijk voor beroepsgebruik en daar voldoet de i-phone ( op dit ogenblik ) niet aan. Een ander groot minpunt vind ik de batteriijduur, die is ivm mijn HTC echt kort, ongeveer de helft, en daar zou ook aan gewerkt moeten worden. Dankzij mobile windows 6 kan ik extra dingen installeren op mijn HTC die echt van belang zijn voor mijn werk, helaas is dit bij de phone ( nog ) niet echt mogelijk, maar wie weet wat de toekomst nog brengt, ik blijf dat ding zeker opvolgen
          PS : en ik vind mijn bevindingen zeker gefundeerd en zeker geen lulkoek zoals iemand hierboven vermeldt. Ik beweer ook nergens dat de HTC's geen tekortkomingen hebben ( werksnelheid zou iets hoger moeten liggen), maar welk toestel is wel 100 perfect? En misschien ben ik ook bevooroordeeld omdat foto's en muziek op een PDA echt wel totaal onbelangrijk zijn voor mij, ik behoor zeker niet tot die doelgroep.
          Last edited by Franciskine; 28 mei 2008, 06:33.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

ieder zijn ding en zijn goesting hé

't is ier precies weer ne peutertuin

graag es wa vergelijkingen van mensen die beiden gebruikt hebben
            want ik zou graag ook een nieuw 'gadget' aankopen
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
              ieder zijn ding en zijn goesting hé

't is ier precies weer ne peutertuin

graag es wa vergelijkingen van mensen die beiden gebruikt hebben
              want ik zou graag ook een nieuw 'gadget' aankopen

bwa neen, 't is hier weer de verdediging van aldi materiaal, tov van een serieus merk
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Maar , alles wat er wel op zit . werkt, de telefoonfunktie werkt, het touchscreen is mijlenver beter ...
                Dit is wel hét argument dat alles slaat.
                Apple brengt een telefoon uit en de telefoonfuctie werkt !

Comment

Vertel me eens, hoe gebruik je die iPhone met 1 hand?

Dave
                  pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Vertel me eens, hoe gebruik je die iPhone met 1 hand?

Dave
                    net zoals de htc ;-)
                    ik heb het nier net gedaan, gaat perfekt. Toestenbordje heeft grote toetsen, en anders kan ik zo vanuit de favorites, of vanuit het algemene repertoire bellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                      Dit is wel hét argument dat alles slaat.
                      Apple brengt een telefoon uit en de telefoonfuctie werkt !
                      ow, maar met de htc is dit niet zo vanzelfsprekend hoor, ik voelde me telkens weer een proefkonijn, met het uitkomen van een nieuw toestel of nieuwe rom. Heb mermaals moeten teruggrijpen naar oude roms om bereikbaar te zijn.
                      Nu, ik ben akkoord dat momenteel hetzelfde zicht voordoet met de iphone, maar dat ligt natuurlijk niet aan apple, maar aan het feit dat we het toestel moeten unlocken, vanwege nog niet verkrijgbaar in La Belgique...
                      Pas op, ik ben heel erg pro de HTC, ik ben er echt een freak van geweest, en de diamond is een mooi machieneke, maar ik vrees dat het rijk van de smartphones nu door een grote speler extra gedeeld zal moeten worden.

Comment

Ik vind zelfs de werksnelheid relatief, had vroeger een E-Ten G500 (400mhz)
                        Zie http://www.gsmarena.com/eten_g500-1418.php

Gebruikte die met een SDIO wifi kaartje omdat toen nog geen wifi ingebouwd was.

En ook een Qtek 2020i (520 mhz)
                        Zie http://www.pdashop.be/product/16371/...#specificaties

Die gebruikte ik met een externe gps ontvanger via bluetooth (een zeer innoverende die ook oplaadde door zonne-energie tijdens dat hij werkte voor het raam).

--> Ben dan overgestapt naar de Artemis P3300 (201MHZ OMAP processor) dus half zo snel, maar alles inclusief, compacter en toch niet te klein.
                        Weet niet wat ze er nog kunnen bijvoegen van nuttige functie's, is complete all-in-one.

Nu van de 201MHZ processor heb ik eingelijk totaal geen last (browsen gaat vlot, gps, gsm), ik zou niet weten waarom ik terug als vroeger een 400-500mhz processor nodig heb (verbruikt ook de helft minder batterij daar hij trager draait Met batterystatus kun je de processorsnelheid wat 'pimpen' tot 260Mhz, draai geen zware toepassingen op m'n ppc.

Misschien in de toekomst als TomTom Navigator 7 zoals IgoMyWay8 grafisch beter voor de dag komt (met vb echte fotos van nuttige plaatsen in 3D).

Maar tegen dan is de Diamond al gezakt naar €300 en is mijne al verkocht
                        Dan een 2e camera met meer megapixels (maar ook niet nodig).

Voorlopig dus supertevreden met de P3300, zelfs een upgrade naar P3450 en andere types bieden geen extra's, is reeds all-in-one.

Apple-Iphone zegt mij totaal niets, heb wel een MP4 speler met iphone look, maar is gewoon voor de fun wat muziek aan het zwembad en spelen met icoontjes, maar niets serieus om een echte 'business-all in one' te noemen

zie
                        http://cgi.benl.ebay.be/2-8-LCD-8GB-...742.m153.l1262

leuk speelgoed hé met veel functies

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Er zijn toch 2 functies die echt ontbreken bij de i-Phone, nl de GPS functie en de FM radio ( ik volg graag de sportuitslagen in het weekend, ook al ben ik niet thuis ), de i-phone op zich is een prachtig ding maar veel te duur voor de mogelijkheden die het toestel nu heeft, zeker hier in Europa, een PDA is voor mij hoofdzakelijk voor beroepsgebruik en daar voldoet de i-phone ( op dit ogenblik ) niet aan. Een ander groot minpunt vind ik de batteriijduur, die is ivm mijn HTC echt kort, ongeveer de helft, en daar zou ook aan gewerkt moeten worden. Dankzij mobile windows 6 kan ik extra dingen installeren op mijn HTC die echt van belang zijn voor mijn werk, helaas is dit bij de phone ( nog ) niet echt mogelijk, maar wie weet wat de toekomst nog brengt, ik blijf dat ding zeker opvolgen
                        PS : en ik vind mijn bevindingen zeker gefundeerd en zeker geen lulkoek zoals iemand hierboven vermeldt. Ik beweer ook nergens dat de HTC's geen tekortkomingen hebben ( werksnelheid zou iets hoger moeten liggen), maar welk toestel is wel 100 perfect? En misschien ben ik ook bevooroordeeld omdat foto's en muziek op een PDA echt wel totaal onbelangrijk zijn voor mij, ik behoor zeker niet tot die doelgroep.

Comment

Bron : http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/7524/fromfeed

De nieuwe iPhone zal worden onthuld op het World Wide Developers Conference dat over een aantal dagen zal worden gehouden. Naar alle waarschijnlijkheid zal de nieuwe iPhone bijna dezelfde specificaties houden als het huidige model.

Een van de features die sowieso aanwezig is, is de mogelijkheid tot snel mobiel internet. De nieuwe versie heeft dan ook 3G support. Volgens MacScoop kun je naar een betere camera en ingebouwde GPS mogelijkheid wel fluiten.

Volgens de bron zal de nieuwe iPhone geen betere camera hebben, hij zal et dus nog steeds moeten doen met een 2 megapixel versie. In deze tijd is dat natuurlijk een beetje achterhaald. Voor een telefoon in zo'n prijsklasse kan je minimaal wel 3.2 megapixel verwachten. Ook naar een GPS ontvanger kun je waarschijnlijk lang zoeken, volgens de geruchten zit die er namelijk niet in.

Iedereen die dus recentelijk zijn oude iPhone heeft verkocht zou wel eens kunnen balen. Als deze geruchten kloppen ben je met de nieuwe versie niet zoveel beter af. Veel operators staan op de lijst voor de introductie van deze nieuwe iPhone, maar de vraag is of ze wel veel van dit model zullen verkopen. In de prijsklasse van de iPhone zijn namelijk veel betere alternatieven op de markt.

Of de geruchten kloppen zullen we af moeten wachten. Stiekem hoop ik eigenlijk dat ze niet waar zijn en dat de nieuwe iPhone een echt high-end toestel wordt.

Comment

Als je hier een opsomming gaat geven van alle rumors die er momenteel lopen rond de nieuwe iphone zullen ze hier dringend opslagcapaciteit moeten bijsteken. Een ding dat ik zeker weet van Apple, je wacht best tot de aankondiging en dan eens rustig kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred. Bekijk bericht
                              Alleen voor het OS zou ik er al niet voor kiezen.
                              Ga ik nu eens volledig mee akkoord: alleen al dat win logootje doet mijn maag keren...
                              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Mobistar zou de iPhone in België verkopen. Er is echter tot op heden niks van dit te merken op de site van Mobistar. Wanneer is de exacte datum wanneer de iPhone te verkrijgen is?

Comment

Working...
                                X