Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Hi Tech-Freakz,

HTC (aka QTEK) maakt al jaren pda's, pda-phones, en all-in's (pda-phones met wifi & gps ingebouwd) en heeft dus jaren voorsprong qua kennis <> Apple die maar 1 toestel heeft (en dan nog geen ingebouwde gps antenne + de HTC Diamond heeft 2 camera's en is iets kleiner). Wie graag die icoontjes ziet op z'n startscherm kan altijd een iphone-achtige rom installeren.

Artikels zie :
    zie http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=591SAM67
    en http://www.letsgodigital.org/nl/1902...touch-diamond/

Goede zet van HTC van hem vroeger in Europa uit te brengen, hoe meer diversiteit op de markt, hoe beter (ook voor de prijs voor de klant).

Heb nog de HTC P3300 (GSM-GPS-WIFI all in) voor €550 gekocht, nu €250 slechts. Enkel de processor is beter en meer glossy look van de Diamond.
    Heb al eens een 520mhz processor gehad (E-TEN G500, maar niet nodig, verbruikt veel batterij en voor gsm / gps / wifi geen zo'n zware nodig).
    Geen reden voor mij om over te stappen op de Diamond dus (ook dubbele prijs). Bovendien worden er maandelijks gestroomlijnde Roms uitgebracht a la Diamond of Iphone.
    Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=391856 Denk dat het nog lang zal duren voordat er nog iets nieuws kan uitgevonden worden, alles zit er al in...

Een jaar of 3 later zal de HTC Diamond en de Iphone ook wel van €500 -> €250 zakken denk ik, wat veel betaalbaarder is, voor €500 heb je al een laptop
    Zou toch geen Iphone aanraden, wie heeft niet graag een ingebouwde gps op zak voor dezelfde prijs... (ook voor op reis handig of als je tevoet citytrip doet bvb).

De Iphone versie die in Europa komt zal toch veel te groot zijn
    http://bp0.blogger.com/_h5hOmDEy1n4/...0-h/iphone.jpg

Greetz to all
    Last edited by Innovator; 25 mei 2008, 19:35.

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

iedereen zijn mening hé
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

Comment

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone!!!

't zal toch den i-phone worden vrees ik, zelfs al moet ik er een abonnement bij mobistar voor nemen
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Alleen voor het OS zou ik er al niet voor kiezen.
        Lang leven de Iphone

De Iphone is ondertussen al bijna een jaar op de markt (29 juni 2007), niet moeilijk dat HTC nu nieuwe dingen heeft.
        Canon EOS 5D met 3KG glas
        https://reisforum.net

Comment

Toch niet, de Qtek 2020i kon al sinds 2005 wat de Iphone kan, zie http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=164
          Enkel minder glossy design, Iphone is dus niets nieuws.

Heb zelf een rom met 3D cube waarbij je met één touch je scherm kan draaien, maar dit is allemaal show, je gebruikt dit niet in de praktijk.

Weet dat er meer voorstanders van de Iphone zullen zijn door de hype en naambekendheid, maar so be it.
          De meesten hebben nog nooit een pda-phone in hun handen gehad of getest (zoals de all-in ones van HTC, E-TEN aka GLOFIISH).
          Last edited by Innovator; 25 mei 2008, 19:53.

Comment

Eigenlijk moet ik Innovator een beetje gelijk geven, de i-Phone kan langs geen kanten wat de HTC's kunnen maar hij ziet er wel gelikter uit en het is een echte hype ( slim gespeeld van de makers natuurlijk, hele goeie marketing en ga zo maar door ).
            Ik ben ooit begonnen met de QTEC S200, gevolgd door de HTC P3300, en nu dus de HTC Touch Cruise, de voorganger van de Diamond. De HTC Diamond is weer een stapje verder maar wat mogelijkheden betreft zit er tov de Cruise Touch niks echt nieuw bij wat functionaliteit betreft.
            Beelden draaien, met die vingerbeweging inzoomen en uitzoomen, dat gaat dus ook allemaal met de HTC Touch Cruise.
            Om nog maar te zwijgen van de functies die de i-Phone niet heeft.
            Bottom line . . . de i-Phone is vééééél te duur in vergelijking met de HTC toestellen . . . . maar toch wil ik er ook wel een hebben . . . Maar ik ben dan ook een echte gadget freak
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred. Bekijk bericht
              Alleen voor het OS zou ik er al niet voor kiezen.
              Dat zou mij ook tegen houden. En de prijs wellicht: in pre-order 529 euro... voorlopig blijf ik nog maar even bij Palm.

Comment

ik heb al een paar keer een windows mobile systeem gehad, enneh nooit nie meer!!!
                hoe goed dat HTC ding ook is, bij mij komt er nooit meer een windows phone meer in huis

trouwens, wat heeft dat htc ding dat mijn nokia n95 8GB niet heeft, behalve een irritant touchscreen
                5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  ik heb al een paar keer een windows mobile systeem gehad, enneh nooit nie meer!!!
                  hoe goed dat HTC ding ook is, bij mij komt er nooit meer een windows phone meer in huis

trouwens, wat heeft dat htc ding dat mijn nokia n95 8GB niet heeft, behalve een irritant touchscreen
                  En ik wil niks anders meer, schitterend systeem de nieuwe windows mobile 6, stukken beter dan versie 5, een touchscreen is juist wat ik absoluut niet meer kan en wil missen, zo zie je maar, iedereen zijn goesting, ik mag er niet aan denken opnieuw zoals met de gewone GSM toestellen altijd weer op die kleine toetskes te moeten drukken, om nog maar te zwijgen over het grotere scherm dat de HTC heeft tov die Nokia.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    En ik wil niks anders meer, schitterend systeem de nieuwe windows mobile 6, stukken beter dan versie 5, een touchscreen is juist wat ik absoluut niet meer kan en wil missen, zo zie je maar, iedereen zijn goesting, ik mag er niet aan denken opnieuw zoals met de gewone GSM toestellen altijd weer op die kleine toetskes te moeten drukken, om nog maar te zwijgen over het grotere scherm dat de HTC heeft tov die Nokia.
                    AMEN ik kan niet meer zonder het touchscreen, dat is een hemeltje Me love his HTC Touch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
                      AMEN ik kan niet meer zonder het touchscreen, dat is een hemeltje Me love his HTC Touch
                      Hier van hetzelfde.
                      Heb de TYTN 2 en hiervoor had ik de qtec9100.
                      Hele verademing dat mobile6 tov. mobile5.

Als ik dan de specs lees van die iphone dan moet ik toch wel lachen hoor als dat een baanbrekende vernieuwing moet voorstellen.
                      Goede marketing van apple om een toestel op de markt te brengen waar zo'n beetje alles afgekeken is bij de concurrentie maar dan een hele berg functies van de concurenten niet te implementeren en het toch nog aan de man kunnen brengen als zijnde supertoestel .

Qua bediening blijft het natuurlijk wat iemand fijn vind, maar dit heb je met dslr's ook qua verschillende merken en wss met alles.

Greetz rich
                      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                        De meesten hebben nog nooit een pda-phone in hun handen gehad of getest (zoals de all-in ones van HTC, E-TEN aka GLOFIISH).
                        Heb jij al een iPhone in je handen gehad en getest?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          ( slim gespeeld van de makers natuurlijk, hele goeie marketing en ga zo maar door ).
                          Marketing? Ik heb hier toch nog nergens reclame gezien van/voor een iPhone hoor.

Ik vraag mij trouwens af waarom er hier de laatste tijd zoveel mensen zijn die zomaar een draadje starten over hoe HUN product beter is dan dat van Apple.
                          En toevallig of niet, maar het zijn meestal mensen die nog nooit een Apple product in hun handen hebben gehad.

Comment

Als ik dit soort draadjes lees kan ik enkel volgende concluderen:
                            of de starter wordt betaald om zo krampachtig een ding te promoten
                            of hij is enorm gefrustreerd door het succes van apple.

nu ik weet dat deze rubriek chitchat is, maar dit begint echt te vervelen.
                            ofwel geef je gedetailleerde vergelijkingen en gefundeerde argumenten maar aan beiden ontbreekt het volledig in dit soort draadjes.
                            Tensotte, neen, ik heb geen iphone of een ander ding van zijn soort en ik mis ze ook niet.

Comment

Liever den deze, dan de iphone

Comment

Working...
                              X