Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MySpace

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MySpace

Hey,

Zijn er mensen die een MySpace profiel hebben of gebruiken?

Zoja, wat is jullie adres?

De mijn - in opbouw - is: http://www.myspace.com/raptordigital

Groet,

Kris
    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
    http://digital.raptor-tec.be

Re: MySpace

Ik doe express niet mee aan die Myspace rage
    Maar misschien kun je me overtuigen?

Comment

MySpace blijft een vrije keuze hé, dus het is niet aan mij om je te overtuigen, dat moet je zelf doen .

Ik gebruik MySpace, of heb de intentie toch, om te netwerken (nog zo een buzz zegt). Mijn professionele contacten onderhoud ik via het LinkedIn netwerk. MySpace is nuttig - vind ik - voor het onderhouden van contacten met mensen met wie je bvb een shoot gedaan hebt, muzikale en grafische genieën die je kent, en zo voort en zo verder. Leuk mee genomen is ook dat je van sommig opkomend talent de muziek kan beluisteren, wat ook wel eens een aangename afwisseling is het huidige geblaat op de radio...

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Ik doe express niet mee aan die Myspace rage
      Maar misschien kun je me overtuigen?
      Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
        MySpace blijft een vrije keuze hé, dus het is niet aan mij om je te overtuigen, dat moet je zelf doen .

Ik gebruik MySpace, of heb de intentie toch, om te netwerken (nog zo een buzz zegt). Mijn professionele contacten onderhoud ik via het LinkedIn netwerk. MySpace is nuttig - vind ik - voor het onderhouden van contacten met mensen met wie je bvb een shoot gedaan hebt, muzikale en grafische genieën die je kent, en zo voort en zo verder. Leuk mee genomen is ook dat je van sommig opkomend talent de muziek kan beluisteren, wat ook wel eens een aangename afwisseling is het huidige geblaat op de radio...
        Ik gebruik daar BD voor
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Yup, hier is mijn profiel. Al een paar jaar, overigens. Ik gebruik het ook voor mijn "informele" contacten in het partymilieu.

Dave
          pixelpusher

Comment

Ik heb wel een myspace pagina, maar niet heus.
            Zie het als een soort van protest

Hierzo
            Canon 400D • Tamron 17-50mm F2.8 Di II • Canon EF 50mm F1.8 II • Canon EF 70-300mm F4-5.6 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poiken Bekijk bericht
              Ik heb wel een myspace pagina, maar niet heus.
              Zie het als een soort van protest

Hierzo
              Ik begrijp uw protest Uw space ziet er anders wel nifty uit!

Comment

Ik heb wel een myspace: link
                Het is een goede manier om (professionele) relaties op te bouwen, en je foto's aan anderen te laten zien. Een beetje zoals deviantart, met het verschil dat het natuurlijk oorspronkelijk niet daarvoor bedoeld is. Ik gebruik het zeker niet als persoonlijke pagina.

Voor bands is het trouwens ook heel handig om een netwerk op te bouwen.
                Groepen waar ik bij speel:
                bas: link
                gitaar: link
                www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

Heb ooit is een myspace account aangemaakt, maar ik snap nog steeds de lol er niet van... 't is oerlelijk, totaal onoverzichtelijk, elke pagina waar ge op klikt begint muziek te spelen, en nog zo van die dingen.
                  Ik hou me d'r dan ook niet mee bezig.

Gisteren wel een Facebook account aangemaakt. Ik kreeg alsmaar uitnodigingen, maar je kan de facebookpagina's van die mensen niet zien, tenzij je zelf een facebook account aanmaakt. Eerst had ik der geen zin in, maar uiteindelijk dan toch maar eentje gemaakt. Ziet er zeker een pak beter uit als MySpace.

Wat heb je dan nog? M'n zusje zit constant op Netlog, maar daar doe'k ni echt aan mee.
                  Ze is ook 7jaar jonger dan mij, ik heb nét nog de shift van ICQ naar MSN meegemaakt, zij zit volop in de web 2.0 revolutie...

'k heb wel een blog en een flickr account waar ik veel op zit...

eh, ben een beetje offtopic gegaan, lijkt me...
                  || Photography Blog ||

Comment

Working...
                  X