Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

incredimail versa vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• incredimail versa vista

hoi ,

heb vorige week voor mijn zoon een laptop gekocht , in de speciaalzaak hebben ze me deze aangewezen

ASUS PRO 70U series

ik haat vista , dus ik dacht ga er een legale versie van xp opzetten die ik via deze zaak zou aankopen.

Volgens de zaakvoerder en ook net forums:

blijkt dat het bijna onmogelijk zou zijn om xp op deze notebook te zetten.
    reden : geen drivers te vinden .

is weer windows zeker!!!!

dus mijn zoon werkt graag met incredimail, wat gebeurt er : ik kan incredimail niet installeren op vista bestringssysteem.

iemand ervaring met dit ::

thx bij voorbaat
    Nikon D70 nikkor 18-70 mm
    , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

Re: incredimail versa vista

Oorspronkelijk geplaatst door sorvats Bekijk bericht
    hoi ,

heb vorige week voor mijn zoon een laptop gekocht , in de speciaalzaak hebben ze me deze aangewezen

ASUS PRO 70U series

ik haat vista , dus ik dacht ga er een legale versie van xp opzetten die ik via deze zaak zou aankopen.

Volgens de zaakvoerder en ook net forums:

blijkt dat het bijna onmogelijk zou zijn om xp op deze notebook te zetten.
    reden : geen drivers te vinden .

is weer windows zeker!!!!

dus mijn zoon werkt graag met incredimail, wat gebeurt er : ik kan incredimail niet installeren op vista bestringssysteem.

iemand ervaring met dit ::

thx bij voorbaat

Windows (Microsoft) kan er toch niks aan doen dan Hardwareleveranciers geen XP drivers meer meeleveren?

Persoonlijk vind ik het een goede zaak dat die incredimail niet geïnstalleerd kan worden.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik ken incredimail niet, maar ff googlen leverde dit op:
      http://help.incredimail.com/incredimail

Hopelijk lukt het met die versie wel...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Natuurlijk, als ge ne laptop wilt kopen, te horen krijgt dat ge'r gene XP op kunt zetten, en 'm dan toch maar koopt....

Kunt ge'm ni terugdoen? En waarom werkt dat programma niet op Vista?

Dave
        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Natuurlijk, als ge ne laptop wilt kopen, te horen krijgt dat ge'r gene XP op kunt zetten, en 'm dan toch maar koopt....

Kunt ge'm ni terugdoen? En waarom werkt dat programma niet op Vista?

Dave
          Ik heb even die link van Tigra-boy aangeklikt en daar stond Vista(32) op.

Dus het zou goed kunnen dat incredimail enkel maar beschikbaar is voor Vista 32-bit.
          Alhoewel, dan emuleert Vista toch een 32 bit omgeving? Ik weet nu niet of incredimail een volwaardige emailclient is of een add-on voor Outlook.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Wel ik heb nog ni veel tijd gehad maar in dit geval is Incredimail toch wel de schuldige, in mijn ogen. Ook op Wikipedia vond ik iets terug als zou het niet fatsoenlijk de-installeren en dergelijke.

Volgens mij is't beter van bij Incredimail weg te blijven.

Daarbij, haat is voor niets goed. Maar als je Vista "haat" moet je't ni kopen he?

Dave
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Ik heb even die link van Tigra-boy aangeklikt en daar stond Vista(32) op.

Dus het zou goed kunnen dat incredimail enkel maar beschikbaar is voor Vista 32-bit.
              Alhoewel, dan emuleert Vista toch een 32 bit omgeving? Ik weet nu niet of incredimail een volwaardige emailclient is of een add-on voor Outlook.
              Dus jouw Vista is 64 bit?
              Of zie ik het verkeerd.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Dus jouw Vista is 64 bit?
                Of zie ik het verkeerd.
                Mijn Vista op mijn laptop is x32, thuis staat een x64, maar daar gebruik ik meestal XP x32.

Ik ben niet de TS was enkel hardop aan het denken

Comment

Wel ik heb nog ni veel tijd gehad maar in dit geval is Incredimail toch wel de schuldige, in mijn ogen. Ook op Wikipedia vond ik iets terug als zou het niet fatsoenlijk de-installeren en dergelijke.

Volgens mij is't beter van bij Incredimail weg te blijven.

Daarbij, haat is voor niets goed. Maar als je Vista "haat" moet je't ni kopen he?

Dave
                  Tja, van haat heb je meestal zelf last
                  Nu ik probeer om TS te begrijpen.
                  Kan zijn dat hij die laptop aan een mooie prijs heeft kunnen kopen he,
                  dat weten we nu niet maar ok, doet er ook niet toe.

En XP is nog lang niet "dood".
                  Dell, als ik me niet vergis, levert nog graag materiaal met XP.
                  Die gaan dat toch niet doen met overjaarse hardware niet?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Windows (Microsoft) kan er toch niks aan doen dan Hardwareleveranciers geen XP drivers meer meeleveren?

Persoonlijk vind ik het een goede zaak dat die incredimail niet geïnstalleerd kan worden.
                    Zou Microsoft de fabrikanten niet onder "zachte" dwang zetten om toch vooral geen drivers te maken voor XP ?
                    Want dan zou de verkoop van hun Milleniumachtige Vista misschien helemaal ineenstuiken.
                    HP heeft ook nog notebooks met XP hoor.

En incredimail:
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik HAD het ook onder xp , nu ik onder vista werk niet meer dus, incredimail is een volwaardige E-mail cliënt , je kan er wel je outlook adres bestand in synchroniseren.
                      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Ik herinner me nog toen Windows XP ongeveer een jaartje uit was. In de bedrijfswereld klonk het "wij upgraden niet naar XP, want Windows 2000 werkt voor ons prima!".

Uiteindelijk doen ze 't toch. Die hebben gewoon wat tijd nodig om aan te passen aan de idee. De vergelijking van Windows Me vind ik toch overdreven. Ik word in mijn persoonlijke levenssfeer ook geconfronteerd met vooroordelen. Ik had zelfs een beetje schrik, toen ik mijn nieuwe machine bestelde en de overstap waagde. Mijn werk heb ik zelfs een tijdje in een VM gedaan, om problemen te vermijden.

Uiteindelijk was dat allemaal voor niks nodig, die zorgen. Mijn VM heb ik ook aan de kant gezet, omwille van de toch wel nefaste performantie.

Vista werkt hier prima, en niemand maakt mij iets wijs.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Ik herinner me nog toen Windows XP ongeveer een jaartje uit was. In de bedrijfswereld klonk het "wij upgraden niet naar XP, want Windows 2000 werkt voor ons prima!".

Uiteindelijk doen ze 't toch. Die hebben gewoon wat tijd nodig om aan te passen aan de idee. De vergelijking van Windows Me vind ik toch overdreven. Ik word in mijn persoonlijke levenssfeer ook geconfronteerd met vooroordelen. Ik had zelfs een beetje schrik, toen ik mijn nieuwe machine bestelde en de overstap waagde. Mijn werk heb ik zelfs een tijdje in een VM gedaan, om problemen te vermijden.

Uiteindelijk was dat allemaal voor niks nodig, die zorgen. Mijn VM heb ik ook aan de kant gezet, omwille van de toch wel nefaste performantie.

Vista werkt hier prima, en niemand maakt mij iets wijs.

Dave

Ik volg je wel grotendeels!

Eens je Vista wat geconfigureerd hebt naar je eigen normen werkt het eigenlijk vrij goed. (ie. UAC, enz.. uitschakelen want als sysadmin is dat echt wel irritant )

Comment

Ik volg je wel grotendeels!

Eens je Vista wat geconfigureerd hebt naar je eigen normen werkt het eigenlijk vrij goed. (ie. UAC, enz.. uitschakelen want als sysadmin is dat echt wel irritant )
                            @ destn die sysadmin kan je deze uitschakelen ??
                            want werkt wel irritant , telkens als je iets wilt doen , dan vraagt deze nogmaals toestemmming.

@groovbird
                            Natuurlijk, als ge ne laptop wilt kopen, te horen krijgt dat ge'r gene XP op kunt zetten, en 'm dan toch maar koopt.... ,???? zo ist ni gegaan

heb n laptop gekocht met vista op , en dacht als het me ni aanstaat dan zet ik er gewoon xp op. na nader info te hebben ingenomen bij de zaak , blijkt dat het ni zal gaan omwille van drivers enz.

ik wilde vista idd een kans geven , maar dacht dat het gemakkelijk zou gaan ivm andere besturingssysteem te plaatsen

@ nete Zou Microsoft de fabrikanten niet onder "zachte" dwang zetten om toch vooral geen drivers te maken voor XP ?
                            Want dan zou de verkoop van hun Milleniumachtige Vista misschien helemaal ineenstuiken.

zo denk ik erook over nete !!

@ iedereen : je mag het duidelijk stellen : als windows (microsoft) iets veranderd , dan ben je toch (soms) verplicht om andere spullen aan te kopen
                            omdat vista met dit ni compatibel is , printer , scanner enz.
                            eerst iets uitbrengen en dan pas daarna beginnen aan eventuele geschikte drivers ????

voor ze een virus maken , is er al reeds een antivirus progje voor geschreven

Het moet toch blijven verkopen he zoiets
                            Nikon D70 nikkor 18-70 mm
                            , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sorvats Bekijk bericht
                              @ destn die sysadmin kan je deze uitschakelen ??
                              want werkt wel irritant , telkens als je iets wilt doen , dan vraagt deze nogmaals toestemmming.

@groovbird
                              Natuurlijk, als ge ne laptop wilt kopen, te horen krijgt dat ge'r gene XP op kunt zetten, en 'm dan toch maar koopt.... ,???? zo ist ni gegaan

heb n laptop gekocht met vista op , en dacht als het me ni aanstaat dan zet ik er gewoon xp op. na nader info te hebben ingenomen bij de zaak , blijkt dat het ni zal gaan omwille van drivers enz.

ik wilde vista idd een kans geven , maar dacht dat het gemakkelijk zou gaan ivm andere besturingssysteem te plaatsen

@ nete Zou Microsoft de fabrikanten niet onder "zachte" dwang zetten om toch vooral geen drivers te maken voor XP ?

zo denk ik erook over nete !!

@ iedereen : je mag het duidelijk stellen : als windows (microsoft) iets veranderd , dan ben je toch (soms) verplicht om andere spullen aan te kopen
                              omdat vista met dit ni compatibel is , printer , scanner enz.
                              eerst iets uitbrengen en dan pas daarna beginnen aan eventuele geschikte drivers ????

voor ze een virus maken , is er al reeds een antivirus progje voor geschreven

Het moet toch blijven verkopen he zoiets

Niet mee akkoord, doe trouwens zelf niet mee aan die komplottheorieën van virus/anti-virus.

Die UAC kun je inderdaad uitschakelen in het gebruikersbeheer dacht ik. Klik hier voor meer info.

PS: Als je een DVD speler koopt krijg je er ook geen VHS tapes ingeduwd eh?

Comment

Working...
                              X