Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PSD-bestanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: PSD-bestanden

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
    Seg Basile dat is al de zoveelste topic van jaren geleden dat je omhoog schopt, zie eerst eens naar de datum.
    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    En ik ben eigenlijk blij dat hij het gedaan heeft!

Foto4Pun, blijkbaar was mijn inbreng toch nuttiger dan jouw misplaatste opmerking terzake!

(nog eentje om te wissen moderator ?)
    Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Basile Bekijk bericht
      ...
      (nog eentje om te wissen moderator ?)

[Mod-LesC]Deze topic in ChitChat laat ik, voorlopig althans, open. Ik snap dat jij een probleem hebt, maar stelselmatig verschillende technische topics van 2008 en vroeger opnieuw tot leven wekken, lijkt me onnodig. Windows 7 en 64-bit zijn immers te recent.
      Begin, indien nodig een nieuwe post.[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        [Mod-LesC]Deze topic in ChitChat laat ik, voorlopig althans, open. Ik snap dat jij een probleem hebt, maar stelselmatig verschillende technische topics van 2008 en vroeger opnieuw tot leven wekken, lijkt me onnodig. Windows 7 en 64-bit zijn immers te recent.
        Begin, indien nodig een nieuwe post.[/Mod]
        ik snap eerlijk gezegd de commotie niet die jullie willen opwekken hoor ...

ik ben/was niet de enige die met dit probleem te maken had
        BOVENDIEN, wat een CONTRADICTIE :
        de post is te oud maar windows 7 64 is te recent ?
        dit slaat al helemaal nergens meer op

dan nog iets ... stelselmatig ? als het statistisch cijfer 2 voor jullie gelijk staat met stelselmatig ...

maar goed het zal me leren een inbreng te proberen doen voor mede-forum leden
        voortaan zal ik héél hard nadenken alvorens nog eens een algemene bijdrage te leveren hier ...
        Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

Comment

maar goed het zal me leren een inbreng te proberen doen voor mede-forum leden
          voortaan zal ik héél hard nadenken alvorens nog eens een algemene bijdrage te leveren hier ...
          De toon waarmee je aanzet bijsturen zou al veel helpen...
          pixelpusher

Comment

Ik wil me niet moeien in bovenstaande discussie.
            Maar voor mij is het wel relevant: ik stoor me al geruime tijd aan het feit dat ik geen previews in m'n verkenner kan zien van psd files.
            Maar ik liet het zo omdat ik niet eens van het bestaan van zo'n plugin (?) afwist. Ik had er hier op het forum (recentelijk dus)ook niemand over horen praten.

Dus, het is onder m'n aandacht geplaatst, waar ik wel blij voor ben.
            Ik zit dan wel met 64-bits en de voorgestelde oplossing is betalend. Ik ga op zoek naar een gratis oplossing daarvoor.

Misschien zijn er ook nog forumleden die ook recentelijk lid zijn, en die dit ook nog niet wisten. Sommige zaken blijven eigenlijk dus altijd ergens relevant.
            Dus waarom niet?
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Misschien zijn er ook nog forumleden die ook recentelijk lid zijn, en die dit ook nog niet wisten. Sommige zaken blijven eigenlijk dus altijd ergens relevant.
              Dus waarom niet?
              dàt was ook mijn redenering ...
              Vinny via pm kan ik je misschien wel helpen ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              De toon waarmee je aanzet bijsturen zou al veel helpen...
              toch raar he, eerst zit een onverlaat kritiek te schieten op een nuttige podsitieve bijdrage (reeds meerderen reageerden in die richting) en na meerdere provocaties in dezelfde richting moet men zeemzoet blijven ? begrijpe wie bedrijpe kan

ik vind het een bijzonder droeve manier van reageren van her en der
              voor mij is dit discussie-punt afgesloten

Comment

Ik wil me niet moeien in bovenstaande discussie.
                Maar voor mij is het wel relevant: ik stoor me al geruime tijd aan het feit dat ik geen previews in m'n verkenner kan zien van psd files.
                snip
                De vraag is of men dan daarvoor een morsdode oude koe uit de sloot moet halen uit een ver pre-Win7 tijdperk en dan, onnozelweg, stellen dat het niet werkt onder W7-64 ... .. en zich dan ik het g@t gebeten voelen als men daar geirriteerd op reageert ... it's not done, period

Comment

Raar hoor. Je leest hier met de regelmaat van de klok : gebruik de zoekfunctie. Basile heeft dat wellicht gedaan en ipv een nieuwe post te openen, haakt hij gewoon in op wat er al geweten is. Ik zie het probleem niet, soms vindt een mens op die manier onverwacht nog 'ns nuttige informatie.
                  Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
                    Ik zie het probleem niet, soms vindt een mens op die manier onverwacht nog 'ns nuttige informatie.
                    Het gaat mij niet om het gegeven dat er extra input geleverd wordt, het gaat mij om de manier waarop. Nu komt het over alsof ik destijds zever in pakskes aan het verkopen was, terwijl het duidelijk is dat de feiten veranderd zijn. Hij mocht dat wel een keer beamen. Maar nee, hij moet duidelijk stellen dat wat ik destijds verrteld heb NIET klopt.

Da's op zijn minst oneerbiedwaardig te noemen. Als dan blijkt dat dit niet de enige post is waar dit gebeurt, kan ik de reacties daarop wel begrijpen. En dan meteen de mods inschakelen... kinderachtig!

Dave
                    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Het gaat mij niet om het gegeven dat er extra input geleverd wordt, het gaat mij om de manier waarop. Nu komt het over alsof ik destijds zever in pakskes aan het verkopen was, terwijl het duidelijk is dat de feiten veranderd zijn. Hij mocht dat wel een keer beamen. Maar nee, hij moet duidelijk stellen dat wat ik destijds verrteld heb NIET klopt.

Da's op zijn minst oneerbiedwaardig te noemen. Als dan blijkt dat dit niet de enige post is waar dit gebeurt, kan ik de reacties daarop wel begrijpen. En dan meteen de mods inschakelen... kinderachtig!

Dave
                      wat een hoop muggezifterij Dave ....

heb ik ergens ook dan maar gezegd dat jouw input "zever in pakskes" was ? NEE
                      van jouw commentaar hier vind ik dat duidelijk WEL

de situatie is geëvolueerd, nu is win7 64 er WEL en het gaat nog steeds om PSD-thumbnails !

zoals een andere lezer het stelt "men" kan steeds opnieuw een draadje openen' (iets waar BD om "google-statistische publiciteitsgeile redenen misschien wel naar uit kijkt, wie weet), maar ik probeerde gewoon efficiënt bij het onderwerp te blijven

wat doet het er in godsnaam eigenlijk toe wanneer het onderwerp gestart is ?
                      wat voor kromme logika is dat eigenlijk ?

FEIT IS dat reeds meerderen (zoals zij hierboven meldden !) van mijn input gebruik maakten, ben je daar eigenlijk voor in je gat gebeten Dave ?

en nu mogen de gromberen nog maar eens aanhalen dat ik "me bij de ballen gegrepen voel" echter, na de zoveelste nutteloze provocatie, men zou voor minder ...

kunnen we nu eindelijk terug ON TOPIC en van dat gezwam af hoe oud deze draad is ???

Comment

wat een hoop muggezifterij Dave ....

heb ik ergens ook dan maar gezegd dat jouw input "zever in pakskes" was ? NEE
                        van jouw commentaar hier vind ik dat duidelijk WEL

de situatie is geëvolueerd, nu is win7 64 er WEL en het gaat nog steeds om PSD-thumbnails !

zoals een andere lezer het stelt "men" kan steeds opnieuw een draadje openen' (iets waar BD om "google-statistische publiciteitsgeile redenen misschien wel naar uit kijkt, wie weet), maar ik probeerde gewoon efficiënt bij het onderwerp te blijven

wat doet het er in godsnaam eigenlijk toe wanneer het onderwerp gestart is ?
                        wat voor kromme logika is dat eigenlijk ?

FEIT IS dat reeds meerderen (zoals zij hierboven meldden !) van mijn input gebruik maakten, ben je daar eigenlijk voor in je gat gebeten Dave ?

en nu mogen de gromberen nog maar eens aanhalen dat ik "me bij de ballen gegrepen voel" echter, na de zoveelste nutteloze provocatie, men zou voor minder ...

kunnen we nu eindelijk terug ON TOPIC en van dat gezwam af hoe oud deze draad is ???
                        Ik begin het ronduit kinderachtig te vinden wat je nu doet. Je kon evengoed een andere houding aannemen mijn standpunt proberen te begrijpen. Veel meer woorden ga ik er niet meer aan vuilmaken. Er zijn er die voor minder op mijn ignore lijst prijken.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Working...
                        X