Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vista - live messenger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vista - live messenger

    dit is de 3 de keer op rij , in begin bij aankoop laptop (vista) heb ik messenger instal gedaan , geen probleem , na 2dagen klik ik op messenger dat cirkeltje begint ff te draaien en dan ....................... niets meer. probeer nog eens weer dat cirkeltje ff en .................. niets meer.
    heb ondertussen hd al is gformatteerd en alles terug install gedaan weer msn install gedaan na 2 dagen weer niets .
    Hoe komt het dat dit voorkomt , werkt eerst na behoren en daarna niks meer

    ik krijg er de weubbe van.
    iemand hetzelfde probleem of n oplossing hier voor.
    Nikon D70 nikkor 18-70 mm
    , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

  • #2
    Re: vista - live messenger

    Terug binnendoen bij de verkoper en proberen of je hem niet kan omwisselen voor een business HP model met XP..... (ik heb ook je andere Vista probleempjes gelezen).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: vista - live messenger

      Laptop van asus geen problemen Vista premium edition erop

      Comment


      • #4
        Re: vista - live messenger

        Heb ook al live messenger problemen gehad op ASUS Pro70U met home premium erop.
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: vista - live messenger

          Hier toch geen problemen met messenger en vista. Heb er ook dat plus pack op draaien (van Patchou).
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #6
            Re: vista - live messenger

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Terug binnendoen bij de verkoper en proberen of je hem niet kan omwisselen voor een business HP model met XP..... (ik heb ook je andere Vista probleempjes gelezen).
            Weer zo'n voorstel van u ... eender wel pakket dat iets raar vertoont haal jij Vista als oorzaak aan en zou men moeten overschakelen op XP. Jij hebt het echt niet voor Vista hé.

            Hier draait dat spel goed op Vista zonder enig probleem. In het verleden heb ik onder XP al eens problemen gehad met Messenger maar dat was na het draaien dan de patch om de reclame weg te krijgen ... oorzaak lag dus daar.

            Ik snap niet waarom (niet jij maar algemeen) men zo rap dergelijke antwoorden geeft en geen oplossing probeert te vinden.

            Is er een probleem met IE, dan moet men maar een andere browser gebruiken.
            Is er een probleem met Outlook, dan moet men maar een ander mailprogramma gebruiken.
            Is er een probleem met Vista, dan moet men maar XP gebruiken.
            Is er een probleem met XP, dan moet men maar Linux gebruiken.
            Is er een probleem met WiFi, dan moet men maar UTP gebruiken.

            Als ge voor al wat eens hapert een ander produkt moet gaan gebruiken, dan blijft er binnenkort niet veel meer over zelle.
            Last edited by VerSeg; 18 mei 2008, 00:20.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: vista - live messenger

              Oorspronkelijk geplaatst door sorvats Bekijk bericht
              dit is de 3 de keer op rij , in begin bij aankoop laptop (vista) heb ik messenger instal gedaan , geen probleem , na 2dagen klik ik op messenger dat cirkeltje begint ff te draaien en dan ....................... niets meer. probeer nog eens weer dat cirkeltje ff en .................. niets meer.
              heb ondertussen hd al is gformatteerd en alles terug install gedaan weer msn install gedaan na 2 dagen weer niets .
              Hoe komt het dat dit voorkomt , werkt eerst na behoren en daarna niks meer

              ik krijg er de weubbe van.
              iemand hetzelfde probleem of n oplossing hier voor.
              Hoi,

              ik was wat ah neuzen op het forum om wat mijn weg terug te vinden - als newbie , en las jouw probleem.
              Installeer jij je pc opnieuw met de master dvd of doe je een volledig cleane install?
              Dikke knuf! Eve'ke -xxx-
              Canon EOS450D - EF-S 18-55 | Sigma 150mm F2.8 APO MACRO DG
              Check: www.rediers.be/gallery - gratis fotoalbums met "direct linking"

              Comment

              Working...
              X