Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

incredimail versa vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: incredimail versa vista

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Zelfs bij u mindert het.
    Hahaha, ja VerSeg.

Als je Vista bedoelt?
    Heb ik nog op schijf staan maar ik gebruik het de laatse weken niet meer.
    En XP draait hier nog zonder SP3.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Bij mij werkt alles prima op Vista, heb wel het geluk dat enkel de 32bit versie op voorraad was tijdens de bestelling, heb pas achteraf beseft wat voor een miserie ik mezelf bespaard heb Dat "alles dubbel bevestigen" systeem ligt hier allang uit, en verder werken de meeste programma's uitstekend. Dat "oplossing zoeken" is compleet nutteloos, maar naast lichtjes irriteren geen last van.

Enkel de nieuwste MSN messenger is als de pest bij het gebruiken/bekijken van webcam, blokkeert elke keer een minuut als iemand z'n cam opent. Maar ik vermoed dat dat eerder aan MSN Messenger ligt? En verder nog Apophysis (fractal-programma) dat af en toe kuren heeft, maar da's sowieso een beta-versie, ik vermoed dat het op XP niet veel anders zou geweest zijn.

Het was wat wennen (net als bij de nieuwe Office ) maar voor mij draait alles nog vlot, na ongeveer een jaartje. Ik vraag me soms af wat mensen met hun PC's uitspoken dat het zo misloopt
      Mijn foto's en fractals
      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
        En die 3 schermen of ze wel echt willen dit of dat doen zit daar echt wel voor iets tussen. Als we de zondag een patéke gaan eten is het van "ik kreeg dit en dat, mag ik da wel ?".
        Vertaal me deze zin eens als je wilt.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Working...
        X