Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
EINDELIJK jeeeehaaaa
Collapse
X
-
-
Re: EINDELIJK jeeeehaaaa
wat is eindwerk!!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
dagen weken maanden en dan .. de leegte ...
laat ik je hierbij m'n steun betuigen voor de komende jaren.
mm
congratz, matthias!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwat is eindwerk!!!
grt,bouk.
En het ging over het ontwerp van een onafhankelijke (geveerde) opganging van de stuurwielen van een maaidorser5DmkIII en wat glas
Comment
-
Als je van dit drieluik één foto maakt nomineer ik deze direct voor de HOF SubliemLast edited by Franciskine; 13 mei 2008, 16:26.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtEn het ging over het ontwerp van een onafhankelijke (geveerde) opganging van de stuurwielen van een maaidorser
WTF????
Daar had ik nu nog nooit van gehoord se,
Toch alvast proficiat!
Comment
-
Dju ge zijt toch ne lekijke mens
Allee Mathias ge zijt er van af
Werken wordt (soms) beloond....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtAls je van dit drieluik één foto maakt nomineer ik deze direct voor de HOF Subliem
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
volgens mij zien we hem hier de eerste paar dagen niemeer terug
kater verwerken ofzo
trouwens vraagske: die thesis was dat via school of rechtstreeks via NewHolland zelf?(moet er over 2 jaar ook eentje doen en onderwerp interesseerd mij wel)Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Comment
Comment