Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"De waanzin van het detail": tijd om eens voor uw televisie te kruipen!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "De waanzin van het detail": tijd om eens voor uw televisie te kruipen!

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
    Heb net Sam Dillemans aan het werk gezien.

RESPECT !

Ik genoot ook van zijn visie op het huidige 'omhoog gevallen' kunstwereldje, waar dikwijls de nodige achtergrond en voeling met de gebruikte technieken ontbreken. Ook hier blijkt dus de stelling : je moet de regels van het spel eerst grondig kennen, om er (bewust) mee te kunnen breken.

Heerlijk om zo iemand passioneel bezig te zien en te horen vertellen. Prachtig werk ook trouwens...

Bedankt voor het onder de aandacht brengen, Carola.
    Heel erg graag gedaan!

Comment

Ik wou met dit topic de documentaire: "Sam Dillemans: De waanzin van het detail" onder de aandacht brengen ... ik had blijkbaar beter niet -terloops- gemeld dat daarna nog een programma over fotografie kwam. Ik had kunnen weten dat dan de oogklepjes uit de kast zouden komen!

Ik ben blij dat ik hiermee toch één iemand gelukkig heb kunnen maken (alain db).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht

Ik ben blij dat ik hiermee toch één iemand gelukkig heb kunnen maken (alain db).
        Ik heb ook gekeken en genoten. Ik had het een tijdje geleden ook eens toevallig en gedeeltelijk gezien en het bleef maar in mijn hoofd zitten.
        Zelfs voor de tweede maal blijft het een unieke ervaring. Ik voelde me inderdaad maar 10 cm hoog.

Waanzin inderdaad. Positief bedoeld dan wel
        Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
          Ik wou met dit topic de documentaire: "Sam Dillemans: De waanzin van het detail" onder de aandacht brengen ... ik had blijkbaar beter niet -terloops- gemeld dat daarna nog een programma over fotografie kwam. Ik had kunnen weten dat dan de oogklepjes uit de kast zouden komen!

wees maar gerust, die beide gezien hebben, en echt met fotografie bezig zijn, zullen willens nillens Dillemans herinneren.
          Ik vond trouwens het contrast, Dillemans(de denkerdoener) vs de geleerde experts en historici, prachtig.

Comment

ik heb spijt dat ik je post niet vroeger gezien heb, had het programma ook wel willen zien. Nu ben ik pas om 22u achter de tv gaan zitten.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

De uitzending van Sam D. heb ik niet helemaal gezien, enkel 10 minuutjes.
              Was meer gefocust op de volgende uitzending.
              Bovendien kende ik de man niet maar dat mag geen excuus zijn.

Hij heeft ook een website waar je een aantal van zijn werken kunt zien.
              Hij heeft een aparte stijl.
              Kan me dan ook niet van de (eerste) indruk ontdoen dat zijn werken
              me eerder aan de dood doen denken...
              Komt allemaal zo geladen en zwaar over.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Heeft er soms iemand de dvd van deze uitzending van 'de waanzin van het detail' in zijn bezit?
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Heb hem ondertussen gevonden én bekeken. Sam Dillemans
                  https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
                  X